Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Szczawnica: REMONT DACHU DOMU WCZASOWEGO MARIA W MIEJSCOWOŚCI SZCZAWNICA
Numer ogłoszenia: 216990 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "MARIA" Spółka z o.o. , ul. Park Dolny 10, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 0-18 26 223 89, fax. 0-18 26 223 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.maria.nrs.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU DOMU WCZASOWEGO MARIA W MIEJSCOWOŚCI SZCZAWNICA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - konserwatorskie, dotyczące remontu dachu Domu Wczasowego MARIA w Szczawnicy, mające na celu poprawę stanu technicznego oraz zachowaniehistorycznej formy budynku. Roboty te obejmują między innymi : remont więźby dachowej, wymianę pokrycia dachowego obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - z blachy ocynkowanej na blachę miedzianą, wykonanie instalacji odgromowej. Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu robót,wykonać sprawozdanie z wykonanych prac wraz z ich inwentaryzacją dla celów archiwalnych i przedłożyć go Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków. Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają : program robót remontowych, stanowiący załącznik nr 1 , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 2 , przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączniki 1-3 dostępne są również na stronie internetowej Zamawiającego. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych ), przed upływem terminu składania ofert tzn. nie później niż do dnia 29.092008r. do godz. 10 00 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium, zostanie wykluczony, zaś ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wadium w pieniądzu: a) Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego : 05 2030 0045 1110 0000 0155 0560 w banku : BGŻ O Nowy Sącz z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu na: remont dachu Domu Wczasowego MARIA - nr sprawy : ZP- 1-DWM-09-08 b) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego - do oferty należy załączyć kserokopię przelewu. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5. Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją - oryginał należy złożyć w podanym terminie w siedzibie Zamawiającego tj. 34-460 Szczawnica, ul. Park Dolny 10, natomiast kserokopię należy załączyć do oferty. 6. Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi łożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b, c ,d , e albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. a musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. d musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ); 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy; b) w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy); c) posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej; d) nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; e)nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 3 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) 3. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy; b)w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy); c)posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej; d) nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; e) nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 3 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) 4. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także ysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; pod uwagę będą brane oferty wykonawców : a) Którzy w zakresie danych dotyczących osób wykonujących zamówienie udokumentują wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawców dysponujących osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanym w specjalności : konstrukcyjno - budowlanej ( w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych ). Wymagane są: decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. Dodatkowo kierownik budowy legitymować się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert. b) Którzy w ciągu ostatnich 5-ciu lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ) udokumentują należyte wykonanie nie mniej niż 2-ch (dwóch) zamówień, polegających na wykonaniu robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i którzy przedłożą wykaz tych zamówień. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie wykonanie samodzielnie co najmniej dwóch zamówień związanych z realizacją robót budowlanych w kubaturowych obiektach, o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 300.000 zł. brutto UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust. 4 pkt b) musi być spełniony samodzielnie przez jednego Wykonawcę - nie sumuje się wartości robót wykonanych przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty Wykonawców, którzy : a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000 zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej wg. średniego kursu NBP na dzień wystawienia polisy. UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust. 5 a) musi spełnić samodzielnie jeden z Wykonawców - nie sumuje się wartości ubezpieczenia kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 6. W przypadku oferty wspólnej wyżej określono, które z wymienionych warunków ma spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie, przynajmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną, zaś pozostałe warunki o których mowa w niniejszym rozdziale uznane będą uważane za spełnione jeżeli spełnią je razem - łącznie wszyscy wykonawcy występujących wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, a mianowicie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są : decyzja o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. d) wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie . e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3. Oświadczenie o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału, zaś dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, których mowa w art. 25. ust. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.. Na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5. eżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit. a) i b) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.6. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 6 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 , należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 8 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maria.nrs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MARIA sp. z o.o. , 34-460 Szczawnica, ul. Park Dolny 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: MARIA sp. z o.o. , 34-460 Szczawnica, ul. Park Dolny 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Awaryjna i miejscowa naprawa dachu na budynku Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 8 - POWTÓRKA II
- Translokacja i budowa budynków o konstrukcji drewnianej na terenie Parku Etnograficznego w Olsztynku
- Remont wnętrza budynku zabytkowego Dworu w założeniu dworsko parkowym Stajne-Polesie
- Remont dachu budynku OSP Wilków gmina Błędów
- Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego Zakładu Opieki Psychiatrycznej w Sokołówce
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Opatów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





