eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaroboty budowlano-adaptacyjne i instalacyjne w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy pl. Zamkowym 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-26

POZYCJA 21693

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: roboty budowlano-adaptacyjne i instalacyjne w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy pl. Zamkowym 6

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Piotr Kasprzak, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2, pok. 13 (II piętro), 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-63, fax 022 595-33-68, e-mail: jkotowicz@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2, pok. 13 (II piętro), 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-63, fax 022 595-33-68, e-mail: jkotowicz@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2, pok. 13 (II piętro), 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-63, fax 022 595-33-68, e-mail: jkotowicz@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlano-adaptacyjne i instalacyjne w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy pl. Zamkowym 6. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-adaptacyjnych i instalacyjnych w budynku Urzędu Stanu Cywilnego zw. Pałacem Ślubów przy pl. Zamkowym 6. Zamawiający posiada dokumentację techniczną na w/w prace. Budynek jest dwupiętrowy, podpiwniczony z wewnętrzną klatką schodową. Dach dwuspadowy, z trzecią połacią od strony północnej, kryty dachówką - po remoncie obejmującym pokrycie, remont kominów i wymianę obróbek blacharskich w obrębie dachu i gzymsu głównego. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków. Prowadzone w nim roboty remontowo-budowlane wymagają nadzoru konserwatora zabytków. B. Roboty remontowo-budowlane obejmują: 1. Roboty remontowo-budowlane wewnątrz Pałacu Ślubów. a) pomieszczenia na parterze, w zakresie pomieszczenia szatni i Sali Ślubno-Konferencyjnej z małą poczekalnią oraz wejście główne, b) na piętrze pomieszczenie Sali Ślubów wraz z dwoma pomieszczeniami poczekalni, c) na drugim piętrze Salę Ślubów z dwoma poczekalniami, d) strych, wzmocnienie więźby dachowej oraz docieplenie strychu, e) wymiana stolarki okiennej, f) malowanie całej powierzchni wewnętrznej wg programu konserwatorskiego g) renowację malowideł ściennych - 120 m2 wg programu konserwatorskiego 2. Elewację z izolację pionową ścian fundamentowych i ich osuszaniem, 3. Wykonanie dźwigu osobowego. C. Roboty instalacyjne obejmują: 1. Instalację elektryczną oświetlania awaryjnego (ewakuacyjnego i kierunkowego), 2.Instalację sygnalizacji pożaru oraz instalację oddymiania, 3.Instalację wewnętrzną wentylacji i klimatyzacji, 4.Instalacje elektryczne i niskoprądowe całego wnętrza. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek Urzędu Stanu Cywilnego przy pl. Zamkowym 6 w Warszawie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 300;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 100 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwanej dalej ustawą; 2) wykażą, że w okresie ostatnich 5-ciu lat (licząc wstecz od daty składania wniosków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN brutto każde, obejmujące roboty budowlano-adaptacyjne i instalacyjne w budynkach wpisanych do rejestru zabytków; 3) posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kontraktowa i deliktowa w sumie) na kwotę nie niższą niż 500 tys. PLN. 4) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie: a) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającą wymagane kwalifikacje do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579); b) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, c) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych. Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia III.2.1. pkt. 4 muszą być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. III.2.2. Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazu wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazu, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. III.2.3. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z wykonawców winien przedstawić: a) wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu a w szczególności wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; g) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; h) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej), w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 tys. PLN oraz oświadczenie, że zapewni ciągłość wskazanego ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu umowy. i) wykaz, należycie wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat (licząc wstecz od daty składania wniosków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN brutto każde, obejmujące roboty budowlano-adaptacyjne i instalacyjne w budynkach wpisanych do rejestru zabytków; z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, terminu wykonania prac oraz nazwy i adresu odbiorców; j) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, k) uprawnienia osób wymienionych w pkt III.2.1. pkt 4, które będą nadzorować wykonywanie robót, potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia; l) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób wymienionych w pkt III.2.1. pkt 4 Wzór formularza wniosku, oświadczeń i wykazu są dostępne w siedzibie Zamawiającego, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na nr faksu (22 595-33-68) lub adres e-mail jkotowicz@warszawa.um.gov.pl ). III.2.4. Wykonawca zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.3. lit. c), d), e) i g), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.3. lit. f), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.5. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy Pełnomocnika musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców pkt III 2.3. lit c). Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. b) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, czyli dokumenty wymienione w pkt III.2.3. lit. b)÷g) składają wszyscy wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca-Pełnomocnik (Lider Konsorcjum); c) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), a w szczególności dokumenty określone w pkt III.2.3. lit. h) ÷l), e) wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty, w miejscu nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem wykonawcy pełnomocnika, f) formularz wniosku, oświadczenia, dokumenty, wykaz muszą być podpisane przez pełnomocnika III.2.6. Forma składanych dokumentów: a) Wniosek, wykaz i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. b) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). d) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. e) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. f) Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. III.2.7. Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do składania ofert wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że: Wykonawca otrzymuje 1 pkt za każde zrealizowane zamówienie wykazane ponad wymagania Zamawiającego, którego przedmiotem było wykonanie należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówień, o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł. brutto każde, obejmujące roboty budowlano-adaptacyjne i instalacyjne w budynkach wpisanych do rejestru zabytków; potwierdzone dokumentami (np. referencjami), że zamówienie zostało wykonane należycie. - Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość ww. zamówień.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% czas wykonania - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2006, godzina 13:00, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa pok. 13, p.II.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.