Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zwoleń: opracowanie stadium projektu budowlanego przebudowy odcinka drogi krajowej Nr 79 Mniszew - Magnuszew w km 43+040 - 55+576
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie - Rejon w Zwoleniu, do kontaktów: Bronisław Oświeciński, Perzyny 108, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6763862, fax 048 6762469, e-mail: zwolen@warszawa.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie studium projektu budowlanego przebudowy odcinka drogi krajowej Nr 79 Mniszew - Magnuszew w km 43+040 - 55+576. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: W ramach projektu na przebudowę drogi krajowej Nr 79 w granicach istniejącego pasa drogowego należy: - wzmocnić konstrukcję nawierzchni do parametrów nacisku 115 kN/oś, kategoria ruchu KR5 - poszerzyć istniejącą nawierzchnię do szerokości: pasy ruchu 2 x 3,5 m + opaski bitumiczne 2 x 0,5 m o konstrukcji jezdni, - na skrzyżowaniach w zależności od natężenia ruchu, po wykonaniu pomiarów ruchu, przewidzieć pasy dla pojazdów skręcających w lewo (prawo) w miejscach, gdzie wynika to z natężeń ruchu, - rozważyć przebudowę istniejących i zaproponować nowe zatoki autobusowe pod kątem bezpiecznej lokalizacji oraz wybudować ciągi piesze w niezbędnym zakresie, wynikającym z zasad bezpiecznego kształtowania ruchu pieszego w obrębie drogi, - poprawić geometrię skrzyżowań, - przewidzieć ewentualną korektę niwelety drogi, - przewidzieć poprawę odwodnienia poprzez udrożnienie rowów i przepustów zjazdowych oraz uzupełnienie i remont zjazdów, - w m. Mniszew w km 43+660-47+320 należy zaprojektować przekrój uliczny: jezdnia w krawężnikach ze ściekiem przykrawężnikowym, pasem zieleni i chodnikami z kostki oraz odwodnieniem wgłębnym - kanalizacja deszczowa, - opracować projekt stałej organizacji ruchu z uwzględnieniem zastosowania elementów brd. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga krajowa Nr 79 w km 43+040 - 55+576 odc. Mniszew - Magnuszew. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Opracowanie stadium projektu budowlanego przebudowy odcinka drogi krajowej Nr 79 Mniszew - Magnuszew w km 43+040 - 55+576, dług. 12,536 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2006.
III.1) Wymagane wadium: 15 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 " Ustawy" oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi posiadać średni obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić minimalne wymagania podane poniżej: - Projektant prowadzący - uprawnienia projektowe drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, min. doświadczenie z zakresu projektowania dróg i mostów - 5 lat; liczba opracowań - 2 opracowania projektowe dla dróg klasy min. GP o porównywalnym zakresie i złożoności - Projektant branży drogowej - uprawnienia projektowe drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, min. doświadczenie z zakresu projektowania - 3 lata; liczba opracowań - 1 podobne opracowanie - Projektant branży mostowej - uprawnienia projektowe mostowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, min. doświadczenie z zakresu projektowania - 3 lata; liczba opracowań - 1 podobne opracowanie - Projektant branży hydrologicznej i wodnokan. - uprawnienia projektowe sieci sanitarnych, min. doświadczenie z zakresu projektowania - 3 lata, liczba opracowań - 1 podobne opracowanie - Projektant branży geodezyjnej - uprawnienia geodezyjno-kartograficzne, min. doświadczenie - 3 lata, liczba opracowań - 1 podobne opracowanie z zakresu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej - Rzeczoznawca w zakresie ochrony środowiska - kwalifikacje z zakresu ochrony środowiska, min. doświadczenie - 3 lata, liczba opracowań - 1 podobne opracowanie. Projektanci posiadający uprawnienia wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. Przez "podobne opracowania", o których mowa powyżej należy rozumieć specjalistyczne opracowania z danej branży specjalistycznej o rodzaju i o złożoności podobnej do objętego przedmiotem zamówienia. 3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy: wymaga się, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej 2 usługi, obejmujące opracowanie stadium projektu budowy lub przebudowy drogi klasy minimum GP na długości min. 8 km, o zakresie i złożoności podobnej do opracowania będącego przedmiotem zamówienia. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, usługi, o których mowa, powinny być udokumentowane przez poprzednich zamawiających, że zostały wykonane należycie. 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać wykonawcy: (a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (b) oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 "Oświadczenie" (c) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (e) sprawozdanie finansowe (tylko rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie i na kwotę nie mniejszą niż określone w pkt 1 (g) informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia ("Potencjał kadrowy") na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2. Do informacji winny być dołączone wymagane uprawnienia. (h) informacja o doświadczeniu wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe") na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. (i) W przypadku składania oferty wspólnie przez kilku wykonawców należy ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy oraz dołączyć oryginał pełnomocnictwa. Umowa konsorcjum powinna być sporządzona po wyborze oferty i dołączona do umowy na realizację niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Numer ogłoszenia w spisie BZP. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.06.2006, cena - 30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pokój nr 5.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.04.2006.
INNE PRZETARGI ZWOLEŃ
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych"
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Zwoleniu
więcej: przetargi ZWOLEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Rzgów
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem kompletnych i ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót dla: Część 1: zadanie 07980 Część 2: zadanie 08240
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





