eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa i montaż wiat przystankowych w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Przemyśl: Dostawa i montaż wiat przystankowych w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 216888 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wiat przystankowych w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu 22 szt. wiat przystankowych na terenie miasta Przemyśla. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia poszczególnych wiat przystankowych określono w załączniku graficznym stanowiącym załącznik do SIWZ. Lokalizację montażu poszczególnych wiat przedstawiono w załącznikach graficznych, stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakres zamówienia obejmuje również demontaż istniejących wiat w wyszczególnionych powyżej lokalizacjach i dostarczenie zdemontowanych elementów na magazyn Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. przy ul. Lwowskiej 9. Wykonawca po zamontowaniu wiat winien wykonać niezbędne naprawy chodników w obrębie wiat, a w przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej wszelkie naprawy urządzeń wykona na koszt własny. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia projekt organizacji ruchu drogowego na czas trwania prac oraz zobowiązany jest we własnym zakresie do oznakowania miejsca prac i ich zabezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie wynikające z niewłaściwego oznakowania (i jego utrzymania) oraz zabezpieczenia robót w czasie ich realizacji, w okresie przerw w prowadzonych robotach wobec zamawiającego, jak również wobec osób trzecich. Wykonawca musi się liczyć z trudnymi warunkami wykonania robót z uwagi na konieczność realizacji ich w pasie drogowym przy ruchu kołowym i pieszym. Wykonawca będzie prowadził prace bez wstrzymania ruchu pieszego w sposób zapewniający bezpieczne poruszanie się po chodniku. W trakcie zamknięcia odcinka należy zapewnić przejście tymczasowe. Należy unikać zostawiania na okres nocy lub weekendu nie skończonych prac. W przypadku gdyby zaistniała jednak taka okoliczność Wykonawca zobowiązany jest do wygrodzenia terenu stałymi barierami wraz z oświetleniem ostrzegawczym. Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny cechować się dużą trwałością i odpowiadać wymaganiom polskich norm. Wiaty przystankowe winny posiadać wszystkie niezbędne atesty i certyfikaty na materiały, z których są wykonane wiaty przystankowe. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na koszt własny i przekazania Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej zamontowanych wiat przystankowych. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędny sprzęt, transport, personel do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wskaże osobę kierującą pracami ze strony Wykonawcy. Parametry pojedynczej wiaty. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wiaty przystankowe spełniające następujące wymogi: a) wiata 2 - segmentowa - szerokość 0,85 mb, maksymalna długość wiaty ok. 3,0mb., maksymalna wysokość zewnętrzna wiaty ok. 2,70 mb - 1 szt. (ul. Wysockiego)- zgodnie z rysunkiem; b) wiata 2 - segmentowa - szerokość ok. 1,0 mb, maksymalna długość wiaty ok. 3,0 mb., maksymalna wysokość zewnętrzna wiaty ok. 2,70 mb - 4 szt; (Bielskiego, Opalińskiego, Stanisława Augusta, Ofiar Katynia) - zgodnie z rysunkiem; c) wiata 2 - segmentowa połówkowa, maksymalna długość wiaty ok. 3,0 mb., maksymalna wysokość zewnętrzna wiaty ok. 2,70 mb, dach jednospadowy - 1szt. (ul. Krasińskiego)- zgodnie z rysunkiem; d) wiata 3 - segmentowa - szerokość ok. 1,0 mb., minimalna długość 4,0 mb., maksymalna długość wiaty 4,40 mb., maksymalna wysokość zewnętrzna wiaty ok. 2,70 mb - szt. 14 (lokalizacja wg tabel nr 1 i 2); e) wiata 4 - segmentowa - szerokość ok. 1,4 mb., minimalna długość ok.5,2 mb., maksymalna długość 5,40 mb., maksymalna wysokość zewnętrzna wiaty ok. 2,70 mb. - 2 szt. (ul. Rogozińskiego, Ofiar Katynia) - zgodnie z rysunkiem. Parametry konstrukcyjne wiaty. Wiaty wykonane z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo i lakierowanych proszkowo. Połączenia segmentów wiaty śrubowe. Dach łukowy z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo i lakierowanych proszkowo. Pokrycie dachowe z poliwęglanu komorowego przyciemnianego gr. 6 mm. Wiata powinna być wyposażona w rynny. Obudowa ścian bocznych i tylnych ze szkła hartowanego gr. 6 mm. W celu uniknięcia styku szyby z metalem zastosować uszczelki gumowe. Siedzisko wiaty stanowi ławka z listew drewnianych gr. 3 cm mocowanych na wspornikach konstrukcyjnych na całej długości wiaty. Fundament wykonany z prefabrykowanych bloków z betonu zbrojonego (wibrowanego) o wymiarach 30 x 30 x 60 cm. posadowione na głębokości 1 m. Kolorystyka. Elementy stalowe konstrukcyjne dachu - kolor żółty RAL 1003, elementy stalowe konstrukcji nośnej - kolor czerwony RAL 3000, ławka z listew drewnianych - lakierowana. Wyposażenie dodatkowe. - kosz na śmieci mocowany do wiaty koloru żółtego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę wiat przystankowych na kwotę min. 50 000,00 zł, udokumentowane, że zostały wykonane z należytą starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą (na dzień składania ofert) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 50000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1A do SIWZ, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze, 3) kosztorys ofertowy na wykonanie całości robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy. 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do wykonania określonych czynności, zmiana danych teleadresowych określonych niniejszą umową, 3) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy pod warunkiem, że wystąpiły niesprzyjające warunki atmosferyczne lub prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4) wprowadzenie rozwiązań zamiennych skutkujących zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy lub skrócenie czasu wykonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych (II piętro pok. 205)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych (II piętro pok. 205)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.