Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Wrocław: DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, OPRZYRZĄDOWANIA I AKCESORIÓW NA POTRZEBY WSOWL W 2008r.
Numer ogłoszenia: 216882 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax. 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl.
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, OPRZYRZĄDOWANIA I AKCESORIÓW NA POTRZEBY WSOWL W 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wyszczególnionego w formularzach cenowych stanowiących załączniki SIWZ nr 2 i 3. Zamawiający oświadcza, że na część przedmiotów zamówienia będzie posiadał zezwolenie na 0 stawkę VAT. Stosowne oznaczenie zostanie zamieszczone w formularzach cenowych - załącznikach do SIWZ w kolumnie Podatek VAT. Odnośne zaświadczenia zostaną przedstawione właściwemu wykonawcy nie później, jak w dniu podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.21.50.00 - Urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5 Przesłanki wykluczenia:Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 6 Sposób oceny spełniania warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne: 7.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy Pzp, b) potencjał ekonomiczny, finansowy i kadrowy wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki, c) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od wykonawców. d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, e) wszelka korespondencja, oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, f) wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Wykonawca ubiegający się o ww. zamówienie publiczne zobowiązany jest: a) złożyć druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ), b) złożyć FORMULARZ CENOWY, który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 2, 3 do SIWZ), c) złożyć inne dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 9 SIWZ, 9 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 9.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający (przed zawarciem umowy) wymaga przedstawienia umowy regulującej ich współpracę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1: a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b) powyższy dokument (lub dokumenty) winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. a, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. b stosuje się odpowiednio. 9.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9.4 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 4)..
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: 
- bud.104, lok. 5 w godzinach 8.00-10.00, oraz 13.00-15.00, lub przesłana na pisemny wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Kancelaria Jawna Szkoły, budynek 8, kancelaria 121, w godzinach 07:30-10:00,oraz 13:00-15:30 od poniedziałku do piątku, (w dniu 26.09.2008r. w godzinach: 7:30-11:00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.09.2008r. o godzinie 11:30 w siedzibie zamawiającego w budynku 113, sala 125. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, 3. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski,zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem. 4. Prośby o przesłanie SIWZ proszę adresować na faks nr. 071 76 58 425. 5. Uprawniony do kontaktów z wykonawcami: Szymon KUŁAGA - bud. 105, lok. 5, faks: 071/ 76 58 425 w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00,.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 7 pozycji asortymentowych opisanych w załączniku SIWZ nr 2.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.50.00-9.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprzyrządowanie i akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 8 pozycji asortymentowych opisanych w załączniku SIWZ nr 3.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
 - Wyposażenie cel mieszkalnych
 - SZP/243-299/2025 SUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE VEEAM BACKUP AND REPLICATION ENTERPRISE PLUS LUB PRODUKT RÓWNOWAŻNY
 - 3/SP/U/2025 Świadczenie kompleksowej obsługi ratowniczej na pływalni w Szkole Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie - 3 części
 - Zakup materiałów informatycznych
 - Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach realizacji projektu "Ocena stanu zasobów przyrody ożywionej i nieożywionej na obszarze Parku Narodowego Gór Stołowych .....
 - Dostawa wyposażenia dla ZSZ Nr 1 w Dęblinie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
 - Dostawa i wdrożenie sprzętu oraz usług IT dla UG Grębocice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 - Dostawa urządzeń do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
 
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





