To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Siedlce: dostawa żywności dla potrzeb kuchni SP ZOZ w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 216873 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180683 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa żywności dla potrzeb kuchni SP ZOZ w Siedlcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: artykuły spożywcze dostawa artykułów spożywczych; cukier dostawa cukru; jaja kurze dostawa jaj kurzych; przetwory owocowo-warzywne - przetwory owocowo-warzywne - kompoty, dżemy, ogórki konserwowe, szczaw konserwowy, koncentrat pomidorowy przetwory owocowo-warzywne - przetwory owocowo-warzywne - kompoty, dżemy, ogórki konserwowe, szczaw konserwowy, koncentrat pomidorowy; ryba i przetwory rybne ryba i przetwory rybne;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.83.10.00 - Cukier 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
- Hurt i detal Artykuły spożywczo-Rolne, ul. Szpitalna 24, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81140,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88295,81
Oferta z najniższą ceną: 88295,81 / Oferta z najwyższą ceną: 94921,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
- Hurt i detal Artykuły spożywczo-Rolne, ul. Szpitalna 24, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18954,00
Oferta z najniższą ceną: 18954,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Genowefa Kowieska GKSV Firma Handlowo Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
Genowefa Kowieska GKSV Firma Handlowo Usługowa
- Produkcja Jaj Konsumpcyjnych Genowefa Kowieska, Żelków Kolonia ul. Siedlecka 35, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11340,00
Oferta z najniższą ceną: 11340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15876,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
- Hurt i detal Artykuły spożywczo-Rolne, ul. Szpitalna 24, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15122,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14578,00
Oferta z najniższą ceną: 13755,53 / Oferta z najwyższą ceną: 14711,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANS-MER" SPÓŁKA JAWNA A. I S. KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
"TRANS-MER" SPÓŁKA JAWNA A. I S. KACZMAREK
- TRANS-MER Spółka Jawna A. i S. Kaczmarek, Glinnik, Al. Bukowa 55, 95-002 Smardzew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16098,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15897,00
Oferta z najniższą ceną: 15897,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15897,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników i płytek odciskowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Program bezpłatnej sterylizacji/kastracji psów i kotów z miasta Siedlce, wolno żyjących, bezdomnych odłowionych i usypiania ślepych miotów oraz adoptowanych od Miasta Siedlce w 2025 r
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa różnych produktów spożywczych na II półrocze 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.