eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyOczyszczanie miasta i gminy Głuchołazy w zakresie opróżniania koszy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Głuchołazy: Oczyszczanie miasta i gminy Głuchołazy w zakresie opróżniania koszy
Numer ogłoszenia: 216861 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie miasta i gminy Głuchołazy w zakresie opróżniania koszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie miasta i gminy Głuchołazy w zakresie opróżniania koszy. Szczegółowy zakres prac: Opróżnianie wraz z wywozem nieczystości: - 173 szt. koszy ulicznych 3 razy w tygodniu na terenie miasta, -78 szt. koszy w niedzielę w centrum miasta, -8 szt. koszy w parku przy ul. Parkowej w Głuchołazach w poniedziałki, środy piątki i niedziele -36 szt. koszy ulicznych 1 raz w tygodniu na terenie miejscowości Jarnołtówek i Pokrzywna, -17 szt. pojemników na odpady 1 raz w tygodniu z przystanków PKS na terenie gminy, -9 szt. worków foliowych na odpady (mocowanych na stelażach metalowo-drewnianych) 1 raz w tygodniu wraz z wymianą worków z terenu lasu komunalnego na Górze Chrobrego przy szlakach turystycznych. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania pojemników w regularnych odstępach czasu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp(należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności: W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub po?twierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) zezwolenie na transport odpadów 1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowanie (możliwość dysponowania) potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać niezbędne do wykonania urządzenia tj. min. 1 piaskarka, 1 min. multicar W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: wykaz niezbędnych do wykonania urządzeń zgodnie z zapisem rodz. XI.1.2.1 siwz (wzór wykazu-załącznik nr 4 siwz). 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 2.1. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w którym również zawarte są oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 2.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-4 do SIWZ). 3. Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - rozdział XI 1.1. lit. a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, sekretariat - pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.