Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Wrocław: 1) PUBLIKACJĘ RAPORTU Z BADAŃ KONDYCJA ŻYCIOWA DOLNOSLĄSKICH SENIORÓW CZĘŚĆ I W JĘZYKU NIEMIECKIM I ANGIELSKIM
2) OPRACOWANIE PROJEKTU I PUBLIKACJI POGŁĘBIONEJ ANALIZY NAUKOWEJ RAPORTU Z BADAŃ KONDYCJA ŻYCIOWA DOLNOSLĄSKICH SENIORÓW CZĘŚĆ II
Numer ogłoszenia: 216820 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax. 071 7769141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) PUBLIKACJĘ RAPORTU Z BADAŃ KONDYCJA ŻYCIOWA DOLNOSLĄSKICH SENIORÓW CZĘŚĆ I W JĘZYKU NIEMIECKIM I ANGIELSKIM 2) OPRACOWANIE PROJEKTU I PUBLIKACJI POGŁĘBIONEJ ANALIZY NAUKOWEJ RAPORTU Z BADAŃ KONDYCJA ŻYCIOWA DOLNOSLĄSKICH SENIORÓW CZĘŚĆ II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamawia a Wykonawca przyjmuje do wykonania: 1. Publikację raportu z badań KONDYCJA ŻYCIOWA DOLNOŚLĄSKICH SENIORÓW część I (gotowy do druku) w języku niemieckim i angielskim w liczbie 300 sztuk ( 150 - język niemiecki i 150 sztuk język angielski) w formacie A4 [okładka, oprawa graficzna taka sama jak opracowana dla części II z zachowaniem wszystkich ustalonych kwestii dotyczących części II (z adnotacją część I), ilość 88 stron A4 + strona tytułowa oraz okładka zgodnie z ustaleniami dla części II]; forma papierowa i elektroniczna 2. Opracowanie i wydanie pogłębionej analizy naukowej raportu z badań KONDYCJA ŻYCIOWA DOLNOŚLĄSKICH SENIORÓW - część II, mającego charakter monograficzny. (forma papierowa i elektroniczna). Pozycja ta ma zostać wydana w trzech językach: polskim, niemieckim i angielskim, co łącznie tworzyć ma spójną kompozycję i stanowić całość - jeden trójjęzyczny raport; w liczbie 800 sztuk; forma papierowa i elektroniczna Szczegółowe wymagania dotyczące publikacji: 1) Nakład: 300 sztuk część I oraz 800 sztuk część II 2) Format: A4 3) Oprawa: (okładka) oprawa sztywna, klejona; projekt i wykonanie okładki; okładka - papier kredowany, powlekany, w wersji błyszczącej, gramatura 250g/m?, okładka kolorowa - fotografia, nadruk na okładce: dwustronnie; 1 strona - fotografia a 2-strona - logo Województwa Dolnośląskiego, napisy na okładce w trzech językach: (napis: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego) oraz Zespół opiniodawczo - doradczy działający przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego Dolnośląska Rada ds. Seniorów; Projekty realizowane:, Sen@er, LL-P, Projekty zrealizowane: Program RIGHT, Eu-Med-East; 4) Strona tytułowa: Kompozycja strony tytułowej z elementami graficznymi i tytułem (w trzech językach) Pogłębiona analiza naukowa raportu z badań - KONDYCJA ŻYCIOWA DOLNOŚLĄSKICH SENIORÓW część II oraz wpisem (w trzech językach) Wydanie sfinansowano przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Departament Polityki Zdrowotnej i wpisem Praca naukowa pod redakcją:..................................; oraz wpisem: Wrocław 2008 5) Materiał: papier offset 100g/m? 6) Objętość: odpowiednio 88 stron i 210 stron 7) Nadruk środka: dwustronny; czarno-biały 1+1; (w razie potrzeby kolor) w każdym z języków (język polski; język niemiecki; język angielski) 8) Strony działowe i wklejki międzydziałowe (po każdym z rozdziałów w odpowiednim języku) Dotyczy tylko części II: 9) Skład i łamanie tekstu w trzech językach (język polski, język niemiecki, język angielski; w tym opracowanie spisów treści, indeksów, tabel, schematów, tablic - jeśli takowe będą) 10) Opracowanie redakcyjne, redaktor naukowy, redakcja techniczna (projekt układu kompozycyjnego stron publikacji) 11) Recenzent (praca sprawdzona przez recenzenta) 12) III korekty tekstu (nadzór druku, kontrola czytodruków) 13) Przygotowanie wydruków próbnych raportów i przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu 14) Skład i druk raportów 15) Nadanie numeru ISBN (dla części I i II) Gotowa publikacja będzie dostarczona przez Wykonawcę do placówki Zamawiającego w postaci wydruku oraz w wersji elektronicznej na płycie CD. Dokumenty powinny być zapisane w dwóch formatach: w pdf. oraz w formacie umożliwiającym dokonywanie w tekście zmian przez Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje wykonanie zleconego przedmiotu zamówienia rzetelnie i z zachowaniem staranności zawodowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jakości wykonanego zadania. W przypadku zakwestionowania jakości wykonanej publikacji, jak również w przypadku oczywistej wadliwości, Zamawiający powiadomi o powyższym Wykonawcę w formie pisemnej reklamacji. Wniesienie reklamacji stanowi podstawę żądania przez Zamawiającego ponownego wykonania przedmiotu zamówienia w sposób niewadliwy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: wykażą się, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: wykonali minimum jedną usługę, odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. opracowanie projektu i publikację pracy naukowej o wartości nie mniejszej niż 15 tys. zł brutto każda; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 4) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu usług określonych w rozdziale V pkt 1 ppkt b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: I) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się następującego dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a/ zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, b/ wskazanie Pełnomocnika, c/ zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d/ zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14,
50 - 411 Wrocław.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych w podziale na 5 części na podstawie umów ramowych"
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium w podziale na 3 części na podstawie umów ramowych"
- Organizacja spotkań w 2026 r. przez wydział właściwy ds. rozwoju regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Remont dachów budynków mieszkalnych położonych przy ul. Pusteckiej we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07931 pn.: "Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





