eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół sztucznego lodowiska przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Lublin: Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół sztucznego lodowiska przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 216785 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca", ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5350831, 5350851, fax 081 5280104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół sztucznego lodowiska przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół sztucznego lodowiska przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie (kanalizacja sanitarna, wodociąg, przyłącze nn, instalacje wenętrzne nn oraz chodniki).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. INFORMACJE DOTYCZĄCE KRYTERIÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW. 2.1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 2.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się wykonaniem, co najmniej 2 robót w latach 2003-2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie prac instalacyjnych związanych z zagospodarowaniem terenu o wartości min. 300 000,00 zł każda (łącznie w branżach elektrycznej, sanitarnej, budowlanej oraz drogowej). 2.4. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) na wykonanie całości robót udzielą gwarancji minimum 36 m-cy od daty odbioru końcowego robót (także na zamontowane urządzenia bez względu na gwarancję producenta), b) posiadają polisę ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 350 000,00 złotych, c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową min. 100 000,00 zł, d) dysponują kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi -1 osoba w branży konstrukcyjno - budowlanej, - 1 osoba w branży drogowej, - 1 osoba w branży sanitarnej, - 1 osoba w branży elektrycznej. 2.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania ich (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej) w postępowaniu o to zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o realizację zamówienia, a ponadto spełnią poniższe wymagania: a) każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum czy spółki cywilnej musi złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 w/w ustawy, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie (pełnomocnictwo) musi zostać złożone wraz z ofertą, d) podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia łącznie spełnią warunki określone w pkt 2.3 powyżej oraz w pkt 2.4 lit. b), c) oraz d). 2.6. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3 cz. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. 2.7. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacji opisanej w art. 89 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. WYMAGANE DOKUMENTY 3.1. Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ). 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.6. Dokumenty stwierdzające, że kadra inżynieryjno - techniczna o której mowa w pkt.2.4 SIWZ oraz inne osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonania tego zamówienia oraz wykaz osób i innych podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu tego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 3.7. Zaświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydane przez OIIB w stosunku do osób wymienionych w pkt. 2.4 SIWZ. 3.8. Wykaz wykonanych w latach 2003-2007 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót w zakresie prac instalacyjnych związanych z zagospodarowaniem terenu z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz dokumentów załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3.9. Polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy w polisie termin związania jest krótszy niż czas realizacji inwestycji, wykonawca jest również zobowiązany do złożenia oświadczenia o jej przedłużeniu na czas wymagany. 3.10. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty oraz zapoznaniu się z dokumentacją projektową. (Zał. Nr 11 do SIWZ). 3.11. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy (Zał. Nr 10 do SIWZ) i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 9 do SIWZ). 3.12. Kosztorysy ofertowe. 3.13. Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem tych części. 3.14. Dowód wniesienia wadium. 3.15. W przypadku zmiany typu materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej na równoważne, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające wymagane dokumentacją projektową parametry techniczne w postaci: atestów, certyfikatów, norm, aprobat technicznych oraz certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności. Niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. 3.16. Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.17. Dokumenty i oświadczenia wynikające z treści pkt. 2.5 SIWZ w przypadku wspólnego składania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres Gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, cena 30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.