Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa mebli szkolnych i przedszkolnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz wraz z montażem dla potrzeb Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie oraz Zespołu Szkół Publicznych w Sarnówku Dużym
Numer ogłoszenia: 216782 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzechów , ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653838, faks 041 2651038.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych i przedszkolnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz wraz z montażem dla potrzeb Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie oraz Zespołu Szkół Publicznych w Sarnówku Dużym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych i przedszkolnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz wraz z montażem dla potrzeb Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie oraz Zespołu Szkół Publicznych w Sarnówku Dużym, obejmująca :11 biurek dla nauczyciela, 11 krzeseł gabinetowych, 10 tablic tryptyk zielonych 340x100 cm, 120 krzeseł świetlicowych, 30 krzeseł uczniowskich rozmiar 4, 108 krzeseł uczniowskich rozmiar 5, 76 krzeseł uczniowskich rozmiar 6, 40 krzeseł uczniowskich rozmiar 7, 25 stolików uczniowskich rozmiar 4, 35 stolików uczniowskich rozmiar 5, 60 stolików uczniowskich rozmiar 6, 30 stolików uczniowskich rozmiar 7, 6 szaf z zamykanymi frontami w środku trzy półki, 20 stolików świetlicowych o wymiarach 80x80x150, 8 stolików świetlicowych o wymiarach 130x80x150, 1 szafa metalowa aktowa, 3 szafki na sprzęt multimedialny, 3 szafy do pokoju nauczycielskiego z przegrodami na 20 dzienników, 2 stoły sześciokątne 6 osobowe rozmiar 2, 12 stołów sześciokątnych 6 osobowych rozmiar 3, 2 stoły sześciokątne 6 osobowe rozmiar 1, 6 stołów sześciokątnych 6 osobowych rozmiar 4, 17 krzesełek rozmiar 1, 44 krzesełek rozmiar 2, 60 krzesełek rozmiar 3, 28 krzesełek rozmiar 4, 4 kanapy piankowe tapicerowane dla dzieci, 10 regałów z indywidualnymi szufladami dla 12 dzieci, 10 szaf o wymiarach 84x40x202, 8 szaf o wymiarach 131x80x39, 5 biblioteczek z ławeczką, 50 szatni z ławeczką półeczką na buty przegródką z haczykiem na ubrania zamykana, 14 łóżeczek przedszkolnych składanych, 4 dywany lub wykładziny z wzorami dziecięcymi o wymiarach 2x3 m, 6 szatni z metalowym stelażem i ławeczką na 6 stanowisk, 8 stolików z prostokątnym blatem 6 osobowy o wymiarach 119x74 z regulowaną wysokością nóg, 4 szafki z 12 szufladami pełne fronty o wymiarach 83x40x104, 1 kpl kolorowego zestawu mebli o różnej wysokości i długości szafek z motywem bajkowym długość zestawu 350 cm wysokość najwyższego elementu 265 cm, 1 kpl mebli w kolorze zielonym długość zestawu 370 cm, 6 siedzisk kolorowych np w kształcie gruszki, 1 szafka z półkami i pojemnikami np w kształcie gruszki o wymiarach 110x53x143, 6 tablic korkowych o wymiarach 200x300, 4 tablice korkowe o wymiarach 150x90, 3 wykładziny dywanowe w dziecięce wzory o wymiarach 500x300 cm, 3 regały z szafką i półkami o wymiarach 76x40x185, 2 szafy ubraniowe o wymiarach 83x60x190, 10 stołów z blatem odpornym na ścieranie o wymiarach 180x76 nogi okrągłe metalowe z gumowymi nakładkami . Szczegółowy wykaz mebli i wyposażenia został wskazany w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa obejmuje transport mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz na miejsce wskazane przez Zamawiającego, montaż na miejscu, wniesienie i ustawienie, wypoziomowanie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, pozostawienie mienia Zamawiającemu w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu, pozostawienie umeblowanych pomieszczeń w należytym porządku. Przekazanie mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz odbywać się będzie protokolarnie. Wszystkie meble oraz inne elementy wyposażenia wnętrz muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz wolne od wad (fizycznych i prawnych). Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, a w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2:2007, przy czym: norma nie ma zastosowania do mebli użytkowanych przez personel nauczycielski. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mebli mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot dostawy wraz z montażem Wykonawca udzielił gwarancji jakości licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy. Jednocześnie przedmiot umowy zostanie objęty serwisem gwarancyjnym Wykonawcy przez okres gwarancji. Serwis gwarancyjny podejmie działania w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia przyjęcia zgłoszenia. Wymiana mebla oraz innych elementów wyposażenia wnętrz na nowy równoważny nastąpi po dwóch naprawach serwisowych, przy zaistniałym trzecim i jego uszkodzeniu. Koszty dojazdu serwisu do i od miejsca użytkowania nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować czas naprawy maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia usterki. Zamawiający będzie zgłaszał usterki drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę lub faxem na numer podany przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż kolory stelaży, frontów zostaną przez niego ostatecznie doprecyzowane przed podpisaniem umowy. W odniesieniu do szafek, szuflad, biurek, regałów dopuszcza się różnicę w wymiarach + /- 10 cm Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty zdjęcia oferowanych produktów wraz z podaniem ich wymiarów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 30.19.50.00 - Tablice 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 dostaw mebli szkolnych i/lub przedszkolnych dla szkół i/lub przedszkoli, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda o Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o przedstawione przez wykonawcę informacje wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wg formuły: spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bodzechów, ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bodzechów, ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św., pokój nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług społecznych - usług sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Kawowej w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z budową oświetlenia ulicznego
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń do działu Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ostrowieckiego w sezonie 2025/2026
- Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych uczestników projektu pt: pn. " Aktywizacja zawodowa ośo bezrobotnych w powiecie ostrowieckim (III)-ETAP II
- zakup i dostawy dializatorów - powtórzenie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
- DOSTAWA FREZARKI CNC, MEBLI I WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na dwie części zamówienia.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.