eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDOSTAWA SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Gdańsk: DOSTAWA SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 21672 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3477800, fax 058 3477816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu do przewozu osób dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku; fabrycznie nowego oznaczonego wg normy PN-EN 1846-1:2000 Samochody pożarnicze - podział i oznaczenie: L-1-5-4-1-0. Samochód musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych w ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Samochód musi posiadać niezbędne dokumenty, w tym poszerzone badanie techniczne, wymagane do rejestracji jako samochód uprzywilejowany w ruchu, pożarniczy lub specjalny. Samochód musi być wyposażony według załączonego zestawienia stanowiącego parametry techniczne przedmiotu dostawy - załącznik Nr 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 oraz w SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału, ZAMAWIAJĄCY dokona na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ. Uwaga: ZAMAWIAJĄCY wykluczy z postępowania WYKONAWCĘ, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. Wypełnione parametry techniczne przedmiotu dostawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 5. Oświadczenia zgodnie z art.24 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ 6. Zdjęcia i opisy techniczne z podanymi parametrami oferowanego pojazdu. (Dokumenty o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginałów, dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą za zgodność z oryginałem potwierdzonych osobiście przez WYKONAWCĘ lub przez jego prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - powinno być dołączone do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja na blacharkę - 3
  • 3. Gwarancja na lakier - 2
  • 4. gwarancja na silnik i podzespoły bez limitu km. - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk/zamowienia_publ

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk/zamowienia_publ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk - sekretariat III piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.