Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Olsztyn: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA W BUDYNKU W POSTACI
BRAMOWEGO I RĘCZNYCH WYKRYWACZY METALI I RENTGENOWSKIEGO
URZĄDZENIA DO PRZEŚWIETLANIA BAGAŻU ORAZ SYSTEMU ZABEZPIECZENIA
PRZED KRADZIEŻĄ KSIĘGOZBIORU BIBLIOTEKI.
Numer ogłoszenia: 216647 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5230177, fax. 089 5277695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA W BUDYNKU W POSTACI BRAMOWEGO I RĘCZNYCH WYKRYWACZY METALI I RENTGENOWSKIEGO URZĄDZENIA DO PRZEŚWIETLANIA BAGAŻU ORAZ SYSTEMU ZABEZPIECZENIA PRZED KRADZIEŻĄ KSIĘGOZBIORU BIBLIOTEKI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu bezpieczeństwa, zgodnie ze specyfikacją techniczną w następujących ilościach: - Bramowy wykrywacz metali - 1 kpl. - Ręczny wykrywacz metali - 2 kpl - Rentgenowskie urządzenie do prześwietlania bagażu -1 kpl. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu zabezpieczenia przed kradzieżą księgo-zbioru biblioteki zgodnie ze specyfikacją techniczną w następujących ilościach: - Bramka kontrolna - 1 zestaw (2 anteny) - Aktywator i dezaktywator- - 1 stanowisko - Paski zabezpieczające księgozbiór - 6 000 sztuk 29852600-2 urządzenie do skanowania kodów paskowych 29852400-0 wykrywacze metali 33281000-3 urządzenie do prześwietlenia bagażu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.26.00 - Urządzenia do skanowania kodów paskowych Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.60.00 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych Oryginalny kod CPV: 29.85.24.00 - Wykrywacze metalu Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu Oryginalny kod CPV: 33.28.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu Kod CPV wg słownika 2008: 38.58.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: część I -1 900 zł słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł część II - 700 zł słownie: siedemset zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia wnosi wadium w wysokości 2600 zł słownie dwa tysiące sześćset zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. 2) Formularz - specyfikacja techniczna urządzeń- wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ - dotyczy tylko części I zamówienia. 3) Ważne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na dystrybucję i montaż urządzeń zawierających źródło promieniotwórcze, w tym urządzenia rtg - dotyczy tylko części I zamówienia. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków 2 - Zamówienia publiczne I piętro pok. 4..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44, 10 - 001 Olsztyn, Biuro Podawcze Sądu Okręgowego pok. Nr 50..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż systemu bezpieczeństwa w budynku w postaci bramowego i ręcznych wykrywaczy metali i rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu w Sądzie Okręgowym w Olsztynie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu bezpieczeństwa, zgodnie ze specyfikacją techniczną w następujących ilościach: - Bramowy wykrywacz metali - 1 kpl. - Ręczny wykrywacz metali - 2 kpl - Rentgenowskie urządzenie do prześwietlania bagażu -1 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.24.00-0, 33.28.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż systemu zabezpieczenia przed kradzieżą księgozbioru biblioteki w Sądzie Okrę-gowym w Olsztynie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System technologii elektromagnetyczny, Bramka kontrolna: - 1 zestaw (2 anteny), rozstaw anten 90 - 95 cm, dostosowany do przejazdu osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich, licznik przejść użytkowników, - mocowanie bramki bezpośrednio do podłogi, - system alarmowy dźwiękowy i świetlny z pojedynczym przejściem, Aktywator i dezaktywator - 1 stanowisko /urządzenie do aktywacji i dezaktywacji pasków zabezpieczających księgozbiór /, Paski zabezpieczające księgozbiór - 6 000 sztuk /paski magnetyczne dwustronne przylepne o wymiarach 3 mm/min.90 mm, do klejenia ręcznego między kartki książki, ukryte, Miejsce, w którym usytuowana jest bramka powinno być dobrze widoczne z punktu obsługi czytelnika, w/g załączonego rysunku pomieszczenia biblioteki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.26.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług inkubacji i akceleracji w ramach projektu pn.: "WA - MA Inkubator" realizowanego przez Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny" - powtórka
- Usunięcie awarii odwodnienia na S7 w Wodzianach - III postępowanie
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania (Rejon w Giżycku, Rejon w Elblągu, Rejon w Ostródzie)
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
- Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Sprzedaż i dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





