eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na organizacji szkolenia w zakresie Kurs księgowo-kadrowy z obsługą programów komputerowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Oleśnica: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na organizacji szkolenia w zakresie Kurs księgowo-kadrowy z obsługą programów komputerowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 216624 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166940 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143276, 3142089, faks 071 3143276 w. 281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na organizacji szkolenia w zakresie Kurs księgowo-kadrowy z obsługą programów komputerowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na organizacji szkolenia- Kurs księgowo-kadrowy z obsługą programów komputerowych- dla 10 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy. Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowiskach pracownika księgowo-kadrowego z wykorzystaniem programów komputerowych. Szkolenie musi obejmować 200h . Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). Szkolenie musi składać się z części teoretycznej i praktycznej i obejmować: - Podstawy prawne rachunkowości; Prowadzenie ksiąg rachunkowych; Plan kont; Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; Ewidencja: rozrachunków, kapitałów własnych, materiałów i towarów, kosztów, wynagrodzeń; Sprawozdanie finansowe; Prawo podatkowe; Podatek VAT, Podatek dochodowy,- Obsługa komputerowego programu księgowego, - Prawo pracy, Rodzaje umów, Naliczanie wynagrodzeń, Dokumentacja pracownicza, Rozliczenia z ZUS i US, - Obsługa programu Płatnik oraz programu komputerowego w zakresie kadr i płac. Termin realizacji- nie później niż do 30.11.2011r. Termin rozpoczęcia szkolenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. po wyborze najkorzystniejszej oferty. Podstawą do przeprowadzenia szkolenia będzie zlecenie Zamawiającego określające dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia oraz imienny wykaz osób skierowanych na szkolenie. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić zajęcia codziennie od poniedziałku do piątku, między godzinami 08.00-18.00. Dzienny wymiar godzin szkolenia - od 5h-8h. Liczba faktycznych dni szkolenia nie może być większa niż 40. Szkolenie musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzina lekcyjna 45 min. i 15 min. przerwy. Liczba godzin edukacyjnych musi się równać ilości godzin zegarowych. Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Oleśnicy. Uczestnicy po ukończeniu szkolenia muszą otrzymać co najmniej: 1) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010r. Nr 177, Poz. 1193) musi zawierać: : a) numer z rejestru, b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu potwierdzającego tożsamość c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g)tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych h)podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającej szkolenie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania Programu szkolenia zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia komputer z programem do księgowania, programem kadrowym i Płatnikiem. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, także z zapewnieniem wyposażenia sali w odpowiedni sprzęt techniczny ( rzutniki, tablice, itp.) niezbędny do realizacji szkolenia. Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędne materiały dydaktyczne. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia: skryptu, książki lub materiałów ze szkolenia trwale złączonych, zeszytu, długopisu, które po zakończonym szkoleniu przejdą na własność uczestnika szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10A, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20916,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.