eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Zielona Góra: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 216547 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub częściach dostaw wyrobów medycznych jednorazowego użytku, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej zwanej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.25.00 - Probówki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.16.14 - Pojemniki na osocze krwi 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp), d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp). Ocena spełnienia warunków, o których mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków w postępowaniu Wykonawcy składając ofertę muszą do niej załączyć następujące dokumenty: a)Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w przypadku gdy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) jeżeli: -do oferty załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie minimum trzy zrealizowane dostawy wyrobów medycznych, sprzętu medycznego, odczynników lub surowic, których wartość dla każdej dostawy jest nie mniejsza od złożonej oferty z podaniem daty wykonania zamówienia, Zamawiających oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia c)w celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: -polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa OC, d)w celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, składanych razem z ofertą: W celu potwierdzenia, że oferowane materiały medyczne stanowiące przedmiot zamówienia są wysokiej, jakości i spełniają wymagania określone w Ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami) Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty poświadczające spełnienie powyższego warunku zostaną okazane na żądanie Zamawiającego. 2.Dla zadania 5 Wykonawca dołączy do oferty informacje producenta oferowanych próbówek dotyczące: -warunków wirowania próbówek, -po jakim czasie od pobrania materiału należy je wirować, -temperaturę wirowania próbówek, -temperaturę przechowywania probówek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyty jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płyty jednorazowe do oznaczania grupy krwi z 6 wgłębieniami w rzędzie, dla 5 pacjentów,z tworzywa sztucznego, j. uż. szt. 5 000 2. Płyty jednorazowe do oznaczania grupy krwi z 9 wgłębieniami w rzędzie, dla 5 pacjentów,z tworzywa sztucznego, j. uż. szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pipeta automatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pipeta automatyczna o stałej objętości z wyrzutnikiem i z wydmuchem pojemności 1000 ?l*szt.2, 2 Pipeta automatyczna o poj. 100 ?l bez wyrzutnika z wydmuchem*szt.3, * dla zadania nr 2 - pozycja nr 1: pipeta automatyczna o stałej objętości z wyrzutnikiem i z wydmuchem pojemności 1000 ?l, ilość zamawiania wg potrzeb Zamawiającego do czasu wejścia w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego zmiany warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (brak obowiązkowego wykonywania badań aktywności ALAT), - pozycja nr 2: pipeta automatyczna o poj. 100 ?l bez wyrzutnika z wydmuchem - ilość zamawiania wg potrzeb Zamawiającego do czasu wejścia w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego zmiany warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (brak obowiązkowego wykonywania badań aktywności ALAT),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pipety, końcówko do pipet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pipeta Pasteura 3 ml z podziałką 3,0/0,5 ml 15,5 cm z tworzywa sztucznego, j. uż.* szt. 33 000, 2 Końcówka do pipet o poj. do 200 ?l (kolor żółty) z tworzywa sztucznego j.uz.* szt. 20 000, 3 Końcówka do pipety automatycznej do 1200 ?l z tworzywa sztucznego, j. uż. do mikropipety ORTHO (1 op. a 960 szt.) op. 2 4 Końcówka do pipet o poj. od 200 do 1000 ?l (kolor niebieski) szt. 2 000, *dla zadania nr 3 -pozycja nr 1: pipeta Pasteura 3 ml z podziałką 3,0/0,5 ml 15,5 cm z tworzywa sztucznego, j. uż. - w związku z planowanym wejściem wejścia w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego zmiany warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (brak obowiązkowego wykonywania badań aktywności ALAT) Zamawiający może zmniejszyć ilości zamawianych sztuk do 8 000, -pozycja nr 2: końcówka do pipet o poj. do 200 ?l (kolor żółty) z tworzywa sztucznego uż - ilość zamawiana wg potrzeb Zamawiającego do czasu wejścia w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego zmiany warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (brak obowiązkowego wykonywania badań aktywności ALAT),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Probówki, kuwety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Probówka o pojemności 4 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczysta, j. uż. szt. 15 000, 2 Probówka o pojemności 4 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczysta, j. uż. z korkiem o średnicy 12 mm z tworzywa sztucznego, j. uż. *szt. 25 600, 3 Probówka o pojemności 7 ml (13 x 10 mm) z tworzywa sztucznego bez znacznika, j. uż. szt. 28 000, 4 Probówka o pojemności 8 ml (16x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczysta, nieperląca płynu, j. uż. szt. 10 000, 5 Probówka o pojemności 11 ml (16 x 100 mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika okrągłodenna przezroczysta, j. uż., nieperląca płynu szt. 1 000 6 Probówka o pojemności 4 ml z tworzywa sztucznego, z korkiem oraz granulatem i przyspieszaczem do szybkiego wykrzepiania krwi i separacji surowicy, j. uż szt. 10 000, 7 Kuweta standard macro o pojemności 4 ml z tworzywa sztucznego, bezbarwna, j. uż. do aparatu EPOLL* szt. 30 000, * dla zadania nr 4 -pozycja nr 2: probówka o pojemności 4 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczysta, j. uż. z korkiem o średnicy 12 mm z tworzywa sztucznego, j. uż. - w związku z planowanym wejściem wejścia w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego zmiany warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (brak obowiązkowego wykonywania badań aktywności ALAT) Zamawiający może zmniejszyć ilości zamawianych sztuk do 5 000, - pozycja nr 7: kuweta standard macro o pojemności 4 ml z tworzywa sztucznego, bezbarwna, j. uż. do aparatu EPOLL - ilość zamawiania wg potrzeb Zamawiającego do czasu wejścia w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego zmiany warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (brak obowiązkowego wykonywania badań aktywności ALAT),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Probówki, uchwyt, igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Probówka plastikowa próżniowa o pojemności ok. 4 ml bez dodatków do systemu zamkniętego z przyspieszaczem wykrzepiania 13x 75mm* szt. 24 000, 2Probówka plastikowa próżniowa o pojemności ok. 6 ml bez dodatków do systemu zamkniętego z przyspieszaczem wykrzepiania 13x 100 mm szt. 25 000, 3Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA - K2 o pojemności ok. 2 ml 13x 75 mm szt. 2 000, 4 Probówka próżniowa do badań metodami biologii molekularnej (zawierająca EDTA i żel separujący) o pojemności 8-9 ml 16 x 100 mm szt. 27 900, 5 Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA-K2 o pojemności ok. 4 ml 13 x 75 mm szt. 26 200, 6 Uchwyt jednorazowego użytku do pobierania próbek krwi w systemie zamkniętym szt. 100, 7 Igła do pobierania krwi 21g połączona na stałe (zespolona) z uchwytem z osłonką zabezpieczającą igłę szt. 1 000, 8 Igła motylkowa 21g do pobierania krwi z wężykiem połączone z uchwytem oraz z zabezpieczeniem igły (zestaw) szt. 1 000, -pozycja nr 1: probówka plastikowa próżniowa o pojemności ok. 4 ml bez dodatków do systemu zamkniętego z przyspieszaczem wykrzepiania 13x 75mm - ilość zamawiana wg potrzeb Zamawiającego do czasu wejścia w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego zmiany warunków pobierania krwi od kandydatów na dawców krwi i dawców krwi (brak obowiązkowego wykonywania badań aktywności ALAT)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw zamknięty do separatora CS 3000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw zamknięty do separatora CS 3000 szt. 24,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw Plasmacell do separatora Auto C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw Plasmacell do separatora Auto C szt. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Łącznik S.C.-W017 do TSCD do jałowego łączenia drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik S.C.-W017 do TSCD do jałowego łączenia drenów szt. 15 400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przyrządy do pobierania i preparatyki krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ B dren o długości 2,00 m szt. 100, 2 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS kpl. 300, 3 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu A 0,35 m szt. 300, 4 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu C 0,35 m szt. 400,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Igły, strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igły (nakłuwacze) do nakłuwania 1, 8 mm szt. 24 200, 2 Igła jednorazowego użytku 0,8 x 40 mm szt. 18 600, 3 Igła jednorazowego użytku 0, 7 x 40 mm szt. 100, 4 Strzykawka 5 ml jednorazowego użytku szt. 300, 5 Strzykawka 10 ml jednorazowego użytku szt. 18 000 6 Strzykawka 20 ml jednorazowego użytku szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnych z koncentratu krwinek płytkowych (KKP).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnych z koncentratu krwinek płytkowych (KKP) szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnych z koncentratu krwinek płytkowych (KKP).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnych z koncentratu krwinek płytkowych (KKP) szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przylepce, opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przylepiec na tkaninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny, 5 m x 50 mm szt. 570, 2 Przylepiec na tkaninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny, 5 m x 12, 5 mm szt. 100, 3 Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 1 op. a 500 g op. 350, 4 Kompres wyjałowiony z gazy 5 cm x 5 cm (12 warstw) 1 op. a 3 szt. op. 43 000, 5 Opaska dziana, podtrzymująca 4 m x 5 cm szt. 230, 6 Przylepiec z opatrunkiem 1 m x 6 cm (plaster) szt. 80,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igła jednorazowego użytku 16G x 25 mm do separatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła jednorazowego użytku 16G x 25 mm do separatorów szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do separatora Haemonetics (jednorazowy zestaw do pozyskiwania osocza) szt. 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do separatora Haemonetics PCS2(jednorazowy zestaw do pozyskiwania osocza) szt. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.14-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Probówka morfologiczna z EDTA-K2 o poj. 1 ml z korkiem i polem do pisania, z tworzywa sztucznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Probówka morfologiczna z EDTA-K2 o poj. 1 ml z korkiem i polem do pisania, z tworzywa sztucznego szt. 8 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Końcówki do pipety wielofunkcyjnej typu DIAMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Końcówki do pipety wielofunkcyjnej typu DIAMED szt. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Nakłuwacze do pilotek 12 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Nakłuwacze do pilotek 12 mm szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pojemnik plastikowy przezroczysty na probówki o wym. około 16x 26 x 30 cm, z pokrywą z możliwością napełniania od góry i wyjmowania od dołu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemnik plastikowy przezroczysty na probówki o wym. około 16x 26 x 30 cm, z pokrywą z możliwością napełniania od góry i wyjmowania od dołu szt. 17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Statyw na 50 probówek o średnicy 16 -17 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw na 50 probówek o średnicy 16 -17 mm szt. 26.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Statyw do standardowych buteleczek z odczynnikami do serologicznych grup krwi dwurzędowy i dwupoziomowy na 5 pozycji w jednym rzędzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Statyw do standardowych buteleczek z odczynnikami do serologicznych grup krwi dwurzędowy i dwupoziomowy na 5 pozycji w jednym rzędzie szt. 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Bagietka o długości 12,5 cm średnicy 4 mm z tworzywa sztucznego j. uż., 1 op. a 100 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Bagietka o długości 12,5 cm średnicy 4 mm z tworzywa sztucznego j. uż., 1 op. a 100 szt. szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Szpatułka medyczna (łopatka drewniana).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpatułka medyczna (łopatka drewniana) szt. 12 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.