Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Izabelin: USŁUGI SKŁADU I DRUKU GAZETY GMINNEJ PN.: LISTY DO SĄSIADA
Numer ogłoszenia: 216517 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Izabelin Biuro Administracji i Finansów , ul. Matejki 21, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 752 68 14, fax. 022 752 68 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.izabelin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SKŁADU I DRUKU GAZETY GMINNEJ PN.: LISTY DO SĄSIADA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest komputerowe przygotowanie do druku (skład) oraz druk 15 wydań w nakładzie 2500 egzemplarzy gminnej gazety pn.:Listy do Sąsiada. 2. Gazeta ukazywać będzie się jako miesięcznik. 3. Materiały do druku przygotowuje Zamawiający w formie elektronicznej, Wykonawca odbiera je z siedziby Zamawiającego by przygotować je do druku. Przygotowanie druku następuje w ścisłej koordynacji (uzgodnienia w siedzibie Zamawiającego) z Zamawiającym. Druk gazety nastąpi po dostarczeniu numeru próbnego do siedziby Zamawiającego oraz jego pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. 4. Przygotowanie do druku (skład) nie może trwać dłużej niż 4 dni od daty przedłożenia przez Zamawiającego kompletnych materiałów do druku. Druk nie może trwać dłużej niż 3 dni od daty zatwierdzenia składu (numeru próbnego) przez Zamawiającego. 5. Gazeta (całe wydanie w 2500 egz.) zostanie dostarczona niezwłocznie Zamawiającemu bez dodatkowych kosztów do jego siedziby. 6. Pierwsze wydanie gazety nastąpi w pierwszej połowie października 2008 r. 7. Gazeta zostanie wydrukowana wg następujących wytycznych: 1) format gazety o wym. 200 x 290 mm, 2) objętość 20 stron, 3) oprawa zeszytowa, 4) Ilość kolorów 4 + 4, 5) okładka kolor, papier kreda błysk, gramatura 135 g, 6) środek kolor, papier kreda mat, gramatura 115 g, 7) nakład jednego wydania 2500 egzemplarzy. 8) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w dwóch częściach uwzględniających oddzielnie skład oraz wydruk gazety. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną część zamówienia lub dwie części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: - 1 500 PLN, (słownie: tysiąc pięćset złotych), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 09 1020 1026 0000 1102 0023 6042 w Banku PKO B.P. II Oddział W-waIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) spełniają warunki określone art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) posiadają niezbędne doświadczenie w zakresie usług poligraficznych tj. należy wykazać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że zrealizowali co najmniej jedną podobną usługę o charakterze usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Aby Wykonawcy mogli zostać uznani za kwalifikujących się do przyznania Umowy, muszą dostarczyć dowody, że spełniają określone kryteria kwalifikacyjne. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Dowody te muszą zostać dostarczone przez Wykonawców w formie informacji i dokumentów opisanych poniżej. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów w ofercie przetargowej spowoduje wykluczenie oferenta) 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3. kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z oświadczeniem, że jest aktualna na dzień składania oferty. 4. w przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 5. w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zam. publ. (jeżeli dotyczy). 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot. 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot. 8. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, zamawiający żąda sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat wykonanych usług poligraficznych. Należy wykazać co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem wartości i przedmiotu wykonanych usług. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. Uwaga - prosimy o zachowanie powyższej kolejności dokumentów w ofercie przetargowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.izabelin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Izabelin Biuro Administracji i Finansów, ul. Matejki 21, 05-080 Izabelin - pok. 128.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Centrum Izabelin Biuro Administracji i Finansów, ul. Matejki 21, 05-080 Izabelin - pok. 128.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SKŁAD GAZETY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 STRON X 15 WYDAŃ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYDRUK GAZETY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 STRON X 15 WYDAŃ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





