Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Lębork: Zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 216471 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cele projektu Celem głównym projektu jest podniesienie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej, procesu kształcenia czterech szkół ponadgimnazjalnych (2 technika, 2 zasadnicze szkoły zawodowe) prowadzonych przez Powiat Lęborski (Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku) służący zmniejszeniu dysproporcji w osiągnięciach 1.000 uczniów (250 kobiet i 750 mężczyzn) i podniesieniu zdolności do przyszłego zatrudnienia przez realizację programów rozwojowych (kompleksowych, opartych o diagnozę, rozszerzających ofertę edukacyjną) trwale przyczyniających się do zmian w funkcjonowaniu ww. szkół (wyposażenie szkół w nowoczesne materiały dydaktyczne) do 28.08.2015 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych, wyrównawczych i pozostałych działań w ramach projektu ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 2. Adresaci Grupę docelową stanowią w 100% osoby spełniające równocześnie następujące warunki: - uczniowie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 Technika i 2 Zasadnicze Szkoły Zawodowe w ramach Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych i Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku), prowadzących kształcenie zawodowe na terenie powiatu lęborskiego - Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, - posiadający miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego. 3. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli/nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie zostało podzielone na dwadzieścia (20) części. Opis szczegółowy każdej części zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia w całym projekcie, ze względu na realizację zajęć dla kilku grup w tym samym terminie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie klasy pierwszej szkoły zawodowej Część 2 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 1 Część 3 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 2 Część 4 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka polskiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 2 Część 5 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka angielskiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 1 Część 6 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka angielskiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 2 Część 7 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie z diagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka niemieckiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 1 Część 8 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 2 Część 9 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie szkoły zawodowej - grupa 1 Część 10 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie szkoły zawodowej- grupa 2 Część 11 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie technikum- grupa 1 Część 12 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie technikum- grupa 2 Część 13 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Maszyny elektryczne na poziomie technikum Część 14 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Systemy komputerowe na poziomie technikum Część 15 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Liczby zespolone w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 1 Część 16 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Liczby zespolone w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 2 Część 17 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 1 Część 18 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 2 Część 19 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w mechanice na poziomie technikum- grupa 1 Część 20 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w mechanice na poziomie technikum- grupa 2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia na każdą część zamówienia, na którą składa ofertę, która posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach (§2), zasadniczych szkołach zawodowych (§3) lub do zajmowania stanowiska nauczyciela języków obcych (§11 ust. 2) określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) i dodatkowo posiadającą: - w ostatnich 3 latach, co najmniej 2- letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej - wykształcenie wyższe (studia pierwszego stopnia, inżynierskie, magisterskie lub podyplomowe) uprawniające do nauczania danego przedmiotu w szkole zawodowej/technikum odpowiednio do każdej części zamówienia - posiada przygotowanie pedagogiczne 4.2. jedna osoba (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji zamówienia w co najwyżej dwóch częściach zamówienia, ze względu na realizację zajęć dla kilku grup w tym samym terminie. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. tj. według załącznika nr 5 oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie klasy pierwszej szkoły zawodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze. 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu. 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne, - umiejętność uczenia się.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne, - umiejętność uczenia się.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne, - umiejętność uczenia się.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka polskiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka polskiego w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - porozumiewanie się w języku ojczystym - zdolność wyrażania i interpretowania pojęć, myśli, uczuć, faktów i opinii w mowie i piśmie - zdolność językowej interakcji w odpowiedniej i kreatywnej formie w pełnym zakresie kontekstów społecznych i kulturowych - umiejętność uczenia się - kompetencje społeczne i obywatelskie - świadomość i ekspresja kulturalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka angielskiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka angielskiego w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - porozumiewanie się w językach obcych, -umiejętność uczenia się, -świadomość i ekspresja kulturalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka angielskiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka angielskiego w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - porozumiewanie się w językach obcych, -umiejętność uczenia się, -świadomość i ekspresja kulturalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka niemieckiego w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - porozumiewanie się w językach obcych, -umiejętność uczenia się, -świadomość i ekspresja kulturalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego na poziomie klasy pierwszej technikum - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka niemieckiego w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - porozumiewanie się w językach obcych, -umiejętność uczenia się, -świadomość i ekspresja kulturalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych /Podstawy konstrukcji maszyn/ na poziomie szkoły zawodowej - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie podstaw konstrukcji maszyn w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, - umiejętność uczenia się Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - wykonywanie szkiców brył geometrycznych w rzutach prostokątnych i aksonometrycznych, - wykonywanie szkiców typowych części maszyn i zwymiarowanie szkiców części maszyn, - zastosowanie uproszczeń rysunkowych do wykonania szkicu części maszyny, - odczytywanie informacji z rysunku wykonawczego, złożeniowego i schematycznego, - wykorzystywanie technik komputerowych do sporządzania dokumentacji technicznej, - wykonywanie działania na wektorach, - wyznaczanie warunków równowagi płaskiego układu sił, - obliczanie prędkości obrotowej, przyspieszenia, pracy mechanicznej, mocy, energii, sprawności, - wyznaczanie sił tarcia tocznego i ślizgowego, - rozróżnianie rodzajów odkształceń i naprężeń oraz wyjaśnianie pojęć naprężenia dopuszczalnego, - obliczanie naprężenia w elementach ściskanych i rozciąganych, naprężenia gnące i skręcające dla prostych przypadków obciążenia, - rozpoznanie podstawowych części i mechanizmów stosowanych w maszynach, - rozróżnianie rodzajów połączeń rozłącznych i nierozłącznych, - umiejętność wskazania zastosowania podstawowych elementów, zespołów i mechanizmów, - umiejętność wyjaśnienia budowy i zasady działania sprzęgieł i hamulców oraz mechanizmów ruchu postępowego i obrotowego, - zdolność posługiwania się dokumentacją techniczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych /Podstawy konstrukcji maszyn/ na poziomie szkoły zawodowej- grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie podstaw konstrukcji maszyn w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - wykonywanie szkiców brył geometrycznych w rzutach prostokątnych i aksonometrycznych, - wykonywanie szkiców typowych części maszyn i zwymiarowanie szkiców części maszyn, - zastosowanie uproszczeń rysunkowych do wykonania szkicu części maszyny, - odczytywanie informacji z rysunku wykonawczego, złożeniowego i schematycznego, - wykorzystywanie technik komputerowych do sporządzania dokumentacji technicznej, - wykonywanie działania na wektorach, - wyznaczanie warunków równowagi płaskiego układu sił, - obliczanie prędkości obrotowej, przyspieszenia, pracy mechanicznej, mocy, energii, sprawności, - wyznaczanie sił tarcia tocznego i ślizgowego, - rozróżnianie rodzajów odkształceń i naprężeń oraz wyjaśnianie pojęć naprężenia dopuszczalnego, - obliczanie naprężenia w elementach ściskanych i rozciąganych, naprężenia gnące i skręcające dla prostych przypadków obciążenia, - rozpoznanie podstawowych części i mechanizmów stosowanych w maszynach, - rozróżnianie rodzajów połączeń rozłącznych i nierozłącznych, - umiejętność wskazania zastosowania podstawowych elementów, zespołów i mechanizmów, - umiejętność wyjaśnienia budowy i zasady działania sprzęgieł i hamulców oraz mechanizmów ruchu postępowego i obrotowego, - zdolność posługiwania się dokumentacją techniczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych /Podstawy konstrukcji maszyn/ na poziomie technikum- grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie podstaw konstrukcji maszyn na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: -obliczanie elementów konstrukcyjnych narażonych na: rozciąganie i ściskanie, ścinanie, nacisk powierzchniowy, wyznaczyć momenty gnące i siły tnące dla belki zginanej, - umiejętność scharakteryzowania i skonstruowania połączenia rozłącznego i nierozłącznego, - umiejętność wskazania wpływów przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych na wytrzymałość zmęczeniową części maszyny, - umiejętność zaprojektowania wału maszynowego wraz z ułożyskowaniem, - umiejętność zaprojektowania koła pasowego na pasy klinowe i koło łańcuchowe, - umiejętność zaprojektowania przekładni zębatej, dobrania przekładni zębatej do podanego zastosowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie /Podstawy konstrukcji maszyn/ na poziomie technikum- grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie podstaw konstrukcji maszyn na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: -obliczanie elementów konstrukcyjnych narażonych na: rozciąganie i ściskanie, ścinanie, nacisk powierzchniowy, wyznaczyć momenty gnące i siły tnące dla belki zginanej, - umiejętność scharakteryzowania i skonstruowania połączenia rozłącznego i nierozłącznego, - umiejętność wskazania wpływów przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych na wytrzymałość zmęczeniową części maszyny, - umiejętność zaprojektowania wału maszynowego wraz z ułożyskowaniem, - umiejętność zaprojektowania koła pasowego na pasy klinowe i koło łańcuchowe, - umiejętność zaprojektowania przekładni zębatej, dobrania przekładni zębatej do podanego zastosowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych /Maszyny elektryczne/ na poziomie technikum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie maszyn elektrycznych na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - umiejętność sklasyfikowania maszyny elektrycznej biorąc pod uwagę: sposób zasilania, zasadę działania, rodzaj przetwarzanej energii, budowę, - umiejętność wyjaśnienia zasady działania podstawowych rodzajów maszyn elektrycznych, - rozróżnianie na podstawie wyglądu rodzaj maszyny, - zdolność korzystania z danych zawartych na tabliczce znamionowej, - określanie właściwości ruchowe maszyn na podstawie przebiegu ich charakterystyk, - dobieranie odpowiednich sposobów rozruchu maszyn i regulacji prędkości, - korzystanie z norm i katalogów oraz przepisów dotyczących budowy i eksploatacji maszyn elektrycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych /Systemy komputerowe/ na poziomie technikum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie systemów komputerowych na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.50 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - kompetencje informatyczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - zdefiniowanie podstawowych pojęcia dotyczące lokalnych sieci komputerowych, - umiejętność scharakteryzowania pojęcia: topologia sieci, środowisko sieciowe (peer to peer, klient-serwer), sieć LAN, ramka - zdolność identyfikacji metody dostępu do sieci LAN (rywalizacja, przesyłanie tokenu, priorytet żądań oraz przełączanie), - umiejętność zdefiniowania pojęcia: medium transmisyjne, router, hub, switch, firewall, AP, karta sieciowa, modem, szafa rack, - zdolność identyfikacji materiały, urządzenia i narzędzia występujące w procesie budowy lokalnej sieci komputerowej, - umiejętność zastosowania normy i certyfikaty zgodności w procesie montażu okablowania strukturalnego, - umiejętność doboru elementów komputerowej sieci strukturalnej do określonej architektury sieci..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych /Liczby zespolone w elektrotechnice/ na poziomie technikum- grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w liczb zespolonych w elektrotechnice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania : - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.26 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - rozwiązywanie samodzielnie i w zespole zadania z teorii liczb zespolonych, - formułowanie definicji i wykorzystywanie poznanych twierdzeń do rozwiązywania prostych problemów teoretycznych, - umiejętność doboru odpowiednich narzędzi matematycznych przydatnych do rozwiązywania konkretnych zadań dotyczących teorii liczb zespolonych, - umiejętność stosowania teorii liczb zespolonych do wykonywania obliczeń z zakresu elektrotechnik..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych /Liczby zespolone w elektrotechnice/ na poziomie technikum- grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka polskiego w klasach I w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.26 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - rozwiązywanie samodzielnie i w zespole zadania z teorii liczb zespolonych, - formułowanie definicji i wykorzystywanie poznanych twierdzeń do rozwiązywania prostych problemów teoretycznych, - umiejętność doboru odpowiednich narzędzi matematycznych przydatnych do rozwiązywania konkretnych zadań dotyczących teorii liczb zespolonych. - umiejętność stosowania teorii liczb zespolonych do wykonywania obliczeń z zakresu elektrotechnik..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych /Funkcje trygonometryczne w elektrotechnice/ na poziomie technikum- grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie funkcji trygonometrycznych w elektrotechnice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.26 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji sinus i cosinus, - umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji tangens i cotangens, - umiejętność zastosowania podstawowych tożsamości trygonometrycznych i wzorów redukcyjnych, - umiejętność zastosowania funkcji trygonometrycznych w elektrotechnice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych /Funkcje trygonometryczne w elektrotechnice/ na poziomie technikum- grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie funkcji trygonometrycznych w elektrotechnice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania: - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.26 godzin rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji sinus i cosinus, - umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji tangens i cotangens, - umiejętność zastosowania podstawowych tożsamości trygonometrycznych i wzorów redukcyjnych, - umiejętność zastosowania funkcji trygonometrycznych w elektrotechnice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych /Funkcje trygonometryczne w mechanice/ na poziomie technikum- grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie funkcji trygonometrycznych w mechanice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania : - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.26 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji sinus i cosinus, - umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji tangens i cotangens, - umiejętność zastosowania podstawowych tożsamości trygonometrycznych i wzorów redukcyjnych, - umiejętność zastosowania funkcji trygonometrycznych w mechanice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych /Funkcje trygonometryczne w mechanice/ na poziomie technikum- grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze 2. Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu 3. Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie funkcji trygonometrycznych w mechanice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania : - listopad 2013 - grudzień 2013 = min. 14 godzin - styczeń 2014 - czerwiec 2014 = proporcjonalnie do wypracowanych godzin w 2013 roku - max.26 godzin Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak: - kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne - umiejętność uczenia się, Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak: - umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji sinus i cosinus, - umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji tangens i cotangens, - umiejętność zastosowania podstawowych tożsamości trygonometrycznych i wzorów redukcyjnych, - umiejętność zastosowania funkcji trygonometrycznych w mechanice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- zakup i dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do biopsji mammotomicznej, wzierników jednorazowego użytku do otoskopów oraz zestawów przepuklinowych
- Dostawy pieczywa
- Dostawy warzyw i owoców
- Modernizacja i adaptacja pomieszczeń w ZSMI w Lęborku w ramach projektu "Nowe pracownie zawodowe w Powiecie Lęborskim"
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Szkolenia z zakresu zarządzania oprogramowaniem biurowym
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe 2024-2025"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Certyfikowany instalator pomp ciepła
- Zorg. i przeprow. kursów zawodow: 1. Kurs florystyczny 1 st. dla uczniów/uczennic i nauczyciela praktycznej nauki zawodu 2. Kurs florystyczny 2 st. dla naucz. prakt. nauki zawod z ZSP w Ornontowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.