eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › przygotowanie i realizacja projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-12

POZYCJA 21646

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: przygotowanie i realizacja projektu: Karp - żywność tradycyjna i zdrowa - promocja 2007 mająca na celu zwiększenie spożycia ryb słodkowodnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, do kontaktów: Lech Doroszczyk, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, fax 089 5240505, e-mail: lechdoro@infish.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.infish.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa w zakresie rybactwa śródlądowego; Inne:jednostka badawczo-rozwojowa w zakresie rybactwa śródlądowego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i realizacja projektu: Karp - żywność tradycyjna i zdrowa - promocja 2007 mająca na celu zwiększenie spożycia ryb słodkowodnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 13. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie i dostawa obrandowanej odzieży dla uczestników promocji. Obrandowana odzież będzie pełniła funkcję uniformów. a) Kurtki: szt: 300 Oznaczenie specjalne: logo Pan Karp 2 kolory haftowane Wodoodporne i wiatrochronne Materiał: Nylon lub poliester b) Fartuchy robocze gumowe szt:350 Oznaczenie specjalne: logo Pan Karp 2 kolory drukowane Wykonane z dzianiny poliestrowej powleczonej polichlorkiem winylu. Odporne na tłuszcz i wodoodporne. c) Fartuchy robocze dla konwojentów (materiałowe) szt: 150 Oznaczenie specjalne: logo Pan Karp 2 kolory haftowane Materiał: mieszanka 65% poliesteru i 35% bawełny, gramatura materiału 250g/m2. Specjalny sposób tkania: włókna poliestrowe umieszczone po prawej stronie tkaniny, co gwarantuje wysoką odporność na brud, a włókna bawełniane umieszczone są po lewej stronie tkaniny, co daje komfort użytkowania. 2. Oznakowanie środków transportu używanych przez Producentów Karpia. Naklejki z logo Pan Karp na samochodach przeznaczonych do transportu ryb. Naklejki: szt. Specyfikacja a) 80cm x 60cm: 300 folia samoprzylepna b) 30cm x 40cm: 500 folia samoprzylepna c) 10cm x 10cm: 1000 folia samoprzylepna 3. Drukowane formy wsparcia sprzedaży z umieszczonym logo Pan Karp i nazwą w miejscach odłowu, w sklepach oraz hurtowniach. POS (ang. Point of sale) Ilość, szt. Specyfikacja 1) Teczka sprzedażowa 300 1 kolor, A4, papier 300gr, laminowana 2) Ulotki 120000 F/C , A4 dzielone na trzy, papier 150gr 3) Plakaty 500 A3, F/C, papier 200gr 4) Kalendarze 1000 Trójdzielne 5) Bannery wewnętrzne i zewnętrzne 30 folia, 2 kolory, 250cm x100cm Materiały z punktów 1,2 i 3 będą dystrybuowane do producentów i hurtowników, aby poprzez nich realizować przekaz marketingowy bezpośrednio do uczestników dystrybucji i wpływać na ich decyzje zakupowe. 4. Bieżące prowadzenie PR we wszystkich dostępnych mediach Zawiera opłatę za honoraria za pisanie informacji dla prasy i innych mediów oraz prezentacje propagujące zalety karpia, przekazujące informacje o producentach dla lokalnych i ogólnopolskich mediów oraz ewentualnie opłaty za miejsca na łamach prasowych i czas antenowy, jak również druk materiałów reklamowych w szczególności skierowanych do najmłodszych. Honorarium za 6 miesięcy za: - Stworzenie Strategii PR spójnej z innymi planowanymi działaniami marketingowymi - Pisanie i redagowanie materiałów redakcyjnych dla prasy i innych mediów - Stworzenie listy mediów i dziennikarzy, którzy są w polu zainteresowania programem Pana Karpia - Wysłanie minimum dwóch notek prasowych miesięcznie do mediów znajdujących się na liście - Bieżący kontakt z mediami, umożliwiający jak najszersze wykorzystanie przygotowanych materiałów. 5. Konkursy skierowane do uczniów szkól podstawowych. Cel: Budowanie znajomości karpia i hodowli karpia wśród młodych konsumentów. Plan i organizacja konkursów artystycznych (plastycznych i teatralnych) dla dzieci klas 4,5 i 6 szkół podstawowych na tematy związane z tradycją hodowli i jedzenia karpia w Polsce. Szkoły powinny zostać zaproszone do udziału w konkursie a prace powinny być wysłane do oceny przez jury w Warszawie. Plan też powinien zawierać organizacje Eventu i Wielki Finał w Warszawie dla uczniów szkół, które wezmą udział w konkursie, we współpracy z mediami, łącznie z zorganizowaniem uroczystego wręczenia nagród dla zwycięzców konkursów. 6. Strona WWW Bieżąca aktualizacja istniejącej strony www, zawierającej kluczowe informacje o zakresie aktywności Producentów Karpia. Strona jest również źródłem informacji i materiałów w formie elektronicznej dla mediów i producentów. 7. Dokumentacja zdjęciowa Wykonanie pełnej dokumentacji zdjęciowej aktywności marketingowej jako potwierdzenie wykonania zakładanych działań i jako archiwum do wykorzystania w przyszłości. 8. Festyn Pana Karpia Plan i realizacja plenerowa konkursu kulinarnego dla profesjonalnych szefów kuchni i kucharzy amatorów celem promocji wykorzystania karpia w polskiej kuchni. Konkurs powinien zawierać 10 konkursów regionalnych, po których nastąpiłby ogólnopolski finał z udziałem zwycięzców poszczególnych regionów. Impreza zakończy się rozdaniem nagród oraz przyznaniem certyfikatów - Kucharz Pana Karpia. Festyn może być połączony z promocja innych tradycyjnych polskich dań, ale w ramach konkursu co najmniej jedno danie musi być wykonane z karpia. Plan powinien zawierać harmonogram działań PR, tak żeby promować konkurs na danym lokalnym rynku. 9. Badanie rynku Jakościowe badanie rynku rozpoznające przyzwyczajenia i preferencje konsumenta jako baza dla dalszych działań marketingowych i ocena aktualnych działań. Charakter badania: 3 grupy fokusowe 10. Aktualizacja spotu reklamowego z 2006 r. Negocjacje i zakup praw wykorzystania aktorów oraz muzyki na dodatkowy rok 2007 umożliwiający emisję istniejącego świątecznego spotu telewizyjnego - 7 aktorów, reżyser, muzyka, lektor, scenograf. 11. Produkcja nowego spotu reklamowego - Pomysł kreatywny do 30 sek spotu reklamowego - Kosztorys produkcji spotu według własnego pomysłu 12. Wykupienie godzin emisyjnych w TV TV Media Plan dla emisji dwóch 30 sek spotów reklamowych, pierwszy przed sezonem świątecznym (X-XI 2007) i drugi w ciągu trzech tygodni przed wigilią. Intensywność kampania powinno się przybierać na sile i częstotliwości w okresie bezpośrednio przed świątecznym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 4.1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 4.2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 4.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 5.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (referencje od zamawiających). Wśród podanych usług musi być przynajmniej jedna udokumentowana realizacja kampanii promocyjnej dla klienta z branży rolno-spożywczej, przeprowadzona wielokanałowo (TV, POS, PR, Eventy). Ponadto wśród podanych usług musi być udokumentowana realizacja przynajmniej jednej kampanii reklamowej o budżecie brutto minimum 2 mln zł. 5.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 6.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Obroty roczne w tym okresie winny być na poziomie ponad 30 mln zł brutto. 6.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 7.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3), 1.5), 1.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 7.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 7.2. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.1 do 1.8, 2.1, 2.2 i 3.1, 3.2, 3.3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.00.00 - Usługi marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Wykonanie i dostawa obrandowanej odzieży dla uczestników promocji. Obrandowana odzież będzie pełniła funkcję uniformów. a) Kurtki: szt: 300 Oznaczenie specjalne: logo Pan Karp 2 kolory haftowane Wodoodporne i wiatrochronne Materiał: Nylon lub poliester b) Fartuchy robocze gumowe szt:350 Oznaczenie specjalne: logo Pan Karp 2 kolory drukowane Wykonane z dzianiny poliestrowej powleczonej polichlorkiem winylu. Odporne na tłuszcz i wodoodporne. c) Fartuchy robocze dla konwojentów (materiałowe) szt: 150 Oznaczenie specjalne: logo Pan Karp 2 kolory haftowane Materiał: mieszanka 65% poliesteru i 35% bawełny, gramatura materiału 250g/m2. Specjalny sposób tkania: włókna poliestrowe umieszczone po prawej stronie tkaniny, co gwarantuje wysoką odporność na brud, a włókna bawełniane umieszczone są po lewej stronie tkaniny, co daje komfort użytkowania. 2. Oznakowanie środków transportu używanych przez Producentów Karpia. Naklejki z logo Pan Karp na samochodach przeznaczonych do transportu ryb. Naklejki: szt. Specyfikacja a) 80cm x 60cm: 300 folia samoprzylepna b) 30cm x 40cm: 500 folia samoprzylepna c) 10cm x 10cm: 1000 folia samoprzylepna 3. Drukowane formy wsparcia sprzedaży z umieszczonym logo Pan Karp i nazwą w miejscach odłowu, w sklepach oraz hurtowniach. POS (ang. Point of sale) Ilość, szt. Specyfikacja 1) Teczka sprzedażowa 300 1 kolor, A4, papier 300gr, laminowana 2) Ulotki 120000 F/C , A4 dzielone na trzy, papier 150gr 3) Plakaty 500 A3, F/C, papier 200gr 4) Kalendarze 1000 Trójdzielne 5) Bannery wewnętrzne i zewnętrzne 30 folia, 2 kolory, 250cm x100cm Materiały z punktów 1,2 i 3 będą dystrybuowane do producentów i hurtowników, aby poprzez nich realizować przekaz marketingowy bezpośrednio do uczestników dystrybucji i wpływać na ich decyzje zakupowe. 4. Bieżące prowadzenie PR we wszystkich dostępnych mediach Zawiera opłatę za honoraria za pisanie informacji dla prasy i innych mediów oraz prezentacje propagujące zalety karpia, przekazujące informacje o producentach dla lokalnych i ogólnopolskich mediów oraz ewentualnie opłaty za miejsca na łamach prasowych i czas antenowy, jak również druk materiałów reklamowych w szczególności skierowanych do najmłodszych. Honorarium za 6 miesięcy za: - Stworzenie Strategii PR spójnej z innymi planowanymi działaniami marketingowymi - Pisanie i redagowanie materiałów redakcyjnych dla prasy i innych mediów - Stworzenie listy mediów i dziennikarzy, którzy są w polu zainteresowania programem Pana Karpia - Wysłanie minimum dwóch notek prasowych miesięcznie do mediów znajdujących się na liście - Bieżący kontakt z mediami, umożliwiający jak najszersze wykorzystanie przygotowanych materiałów. 5. Konkursy skierowane do uczniów szkól podstawowych. Cel: Budowanie znajomości karpia i hodowli karpia wśród młodych konsumentów. Plan i organizacja konkursów artystycznych (plastycznych i teatralnych) dla dzieci klas 4,5 i 6 szkół podstawowych na tematy związane z tradycją hodowli i jedzenia karpia w Polsce. Szkoły powinny zostać zaproszone do udziału w konkursie a prace powinny być wysłane do oceny przez jury w Warszawie. Plan też powinien zawierać organizacje Eventu i Wielki Finał w Warszawie dla uczniów szkół, które wezmą udział w konkursie, we współpracy z mediami, łącznie z zorganizowaniem uroczystego wręczenia nagród dla zwycięzców konkursów. 6. Strona WWW Bieżąca aktualizacja istniejącej strony www, zawierającej kluczowe informacje o zakresie aktywności Producentów Karpia. Strona jest również źródłem informacji i materiałów w formie elektronicznej dla mediów i producentów. 7. Dokumentacja zdjęciowa Wykonanie pełnej dokumentacji zdjęciowej aktywności marketingowej jako potwierdzenie wykonania zakładanych działań i jako archiwum do wykorzystania w przyszłości. 8. Festyn Pana Karpia Plan i realizacja plenerowa konkursu kulinarnego dla profesjonalnych szefów kuchni i kucharzy amatorów celem promocji wykorzystania karpia w polskiej kuchni. Konkurs powinien zawierać 10 konkursów regionalnych, po których nastąpiłby ogólnopolski finał z udziałem zwycięzców poszczególnych regionów. Impreza zakończy się rozdaniem nagród oraz przyznaniem certyfikatów - Kucharz Pana Karpia. Festyn może być połączony z promocja innych tradycyjnych polskich dań, ale w ramach konkursu co najmniej jedno danie musi być wykonane z karpia. Plan powinien zawierać harmonogram działań PR, tak żeby promować konkurs na danym lokalnym rynku. 9. Badanie rynku Jakościowe badanie rynku rozpoznające przyzwyczajenia i preferencje konsumenta jako baza dla dalszych działań marketingowych i ocena aktualnych działań. Charakter badania: 3 grupy fokusowe 10. Aktualizacja spotu reklamowego z 2006 r. Negocjacje i zakup praw wykorzystania aktorów oraz muzyki na dodatkowy rok 2007 umożliwiający emisję istniejącego świątecznego spotu telewizyjnego - 7 aktorów, reżyser, muzyka, lektor, scenograf. 11. Produkcja nowego spotu reklamowego - Pomysł kreatywny do 30 sek spotu reklamowego - Kosztorys produkcji spotu według własnego pomysłu 12. Wykupienie godzin emisyjnych w TV TV Media Plan dla emisji dwóch 30 sek spotów reklamowych, pierwszy przed sezonem świątecznym (X-XI 2007) i drugi w ciągu trzech tygodni przed wigilią. Intensywność kampania powinno się przybierać na sile i częstotliwości w okresie bezpośrednio przed świątecznym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 16 000,- PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 4.1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 4.2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 4.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 5.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (referencje od zamawiających). Wśród podanych usług musi być przynajmniej jedna udokumentowana realizacja kampanii promocyjnej dla klienta z branży rolno-spożywczej, przeprowadzona wielokanałowo (TV, POS, PR, Eventy). Ponadto wśród podanych usług musi być udokumentowana realizacja przynajmniej jednej kampanii reklamowej o budżecie brutto minimum 2 mln zł. 5.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 6.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Obroty roczne w tym okresie winny być na poziomie ponad 30 mln zł brutto. 6.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 7.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3), 1.5), 1.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 7.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 7.2. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.1 do 1.8, 2.1, 2.2 i 3.1, 3.2, 3.3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Strategia 10 3. Kreacja 10 4. Plan wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:30, Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 10, Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004 - 2006. Znajdowanie oraz promowanie nowych ryków zbytu na produkty rybne 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.