Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Warszawa: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie
Numer ogłoszenia: 216467 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 oprogramowanie dla wykonania strony internetowej 1 kpl pakiet nr 2 statystyczny program komputerowy 1 kpl. pakiet nr 3 komputer osobisty z rejestratorem i drukarką oraz oprogramowaniem 1 kpl. pakiet nr 4 komputer z oprogramowaniem 1 szt. pakiet nr 5 komputer przenośny 2 szt. oraz drukarka laserowa 1 szt. pakiet nr 6 zestaw komputerów z oprogramowaniem do przesyłania obrazów 1 kpl pakiet nr 7 przenośny system komputerowy 1 kpl pakiet nr 8 komputer - 3 szt. pakiet nr 9 zestaw komputerowy 4 szt. z drukarką i oprogramowaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:* posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca: - posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiada niezbędną więdzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny
ul. Szaserów 128
04-349 Warszawa
pokój nr 407
(IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Tajna - Jawna ul. Szaserów 128 04-349 Warszawa (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: oprogramowanie dla wykonania strony internetowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie dla wykonania strony internetowej na potrzeby programów profilaktycznych 1 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: statystyczny program komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie (jedna licencja jednostanowiskowa) do wykonania analiz statystycznych o zawartości funkcjonalnej nie gorszej niż: STATISTICA 8 PL Pakiet Podstawowy + Analizy Wielowymiarowe lub równoważne 1 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: komputer osobisty z rejestratorem i drukarką oraz oprogramowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1 Sieciowe urządzenie drukujące o parametrach nie gorszych niż HP Color LaserJet HP CLJ 3600dn lub równoważne - 1szt Poz. 2 Markowy zestaw komputerowy przenośny klasy Latitude E6500 - 1 szt, lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: komputer z oprogramowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer klasy Optiplex 755 lub równoważny 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: komputery przenośne oraz drukarka laserowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Markowy zestaw komputerowy przenośny klasy Latitude E5500 2 szt. lub równoważny Sieciowe urządzenie drukujące o parametrach nie gorszych niż HP Color LaserJet 2605dn lub równoważne 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestaw komputerów z oprogramowaniem do przesyłania obrazów 1 kpl.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Urządzenie drukujące o parametrach nie gorszych niż OKI 9pin ML 5521 lub równoważne 1 szt. poz. 2 sieciowe urządzenie drukujące o parametrach nie gorszych niż HP Color LaserJet HP CLJ 3600dn lub równoważne 1 szt. poz. 3 Komputer klasy Optiplex 755 lub równoważny 1 szt. poz. 4 Stacjonarny zestaw komputerowy klasy Optiplex 330 lub równoważny 2 szt. poz. 5 Stacjonarny zestaw komputerowy klasy Optiplex 330 lub równoważny 1 szt. poz. 6 Stacjonarny zestaw komputerowy klasy Optiplex 330 lub równoważny 1 szt. poz. 7 Stacjonarny zestaw komputerowy klasy Optiplex 330 lub równoważny 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przenośny system komputerowy 1 kpl.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Zestaw komputerowy przenośny klasy M50SV-AS116C lub równoważny 1 szt. poz. 2 Akcesoria 1 kpl. poz. 3 Wskaźnik laserowy klasy LSR-Point 35 lub równoważny 1 szt. poz. 4 Dysk zewnętrzny USB 2.0 160 GB klasy FreeAgent Go 1 szt. poz. 5 Projektor multimedialny klasy BENQ MP622 lub równoważny 1 szt. poz. 6 sieciowe urządzenie drukujące o parametrach nie gorszych niż HP LaserJet M2727nf MFP lub równoważne 1 szt. poz. 7 urządzenie drukujące o parametrach nie gorszych niż HP Deskjet D1560 1 szt. lub równoważne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: komputer - 3 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy przenośny klasy HP 6720S lub równoważny 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zestaw komputerowy 4 szt. z drukarką i oprogramowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1. Stacjonarny zestaw komputerowy klasy Optiplex 330 lub równoważny 4 szt. poz. 2. Sieciowe urządzenie drukujące o parametrach nie gorszych niż HP Color LaserJet 2605dn lub równoważne 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.