Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Katowice: kardiomonitor - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 216435 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej , ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax. 032 2591671, 2554633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kardiomonitor - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: kardiomonitor - 1 szt. szczegółowo określony w załączniku nr 3 do siwz. (w załączniku nr 4 należy podać oferowane parametry)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawę co najmniej 1 szt kardiomonitora wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 4. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego ( do godz. 14.00 w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku). 5. Wymagane warunki gwarancji: Ř Wykonawca udziela co najmniej 36 miesięcznej gwarancji od dnia uruchomienia przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego - zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu umowy nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany przedmiotu umowy lub jego poszczególnych części także w przypadku, gdy konieczność naprawy lub wymiany jest wynikiem eksploatacyjnego zużycia urządzenia lub jego części, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku. Ř Serwis gwarancyjny będzie wykonywany nieodpłatnie przez Wykonawcę. Ř Wymagany czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 2 dni od dnia zgłoszenie przez Zamawiającego. Ř W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 1dzień, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji. Ř W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 2 dni Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt Zamawiającemu urządzenie zastępcze o identycznym zastosowaniu i parametrach technicznych w celu bieżącej eksploatacji przez Zamawiającego Ř W przypadku, gdy liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3 - Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). Ř Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o terminie usunięcia wady oraz dostawy rzeczy wolnej od wad. Ř Konserwacja i przeglądy w okresie gwarancji będą realizowane nieodpłatnie przez Wykonawcę w ilości określonej w dokumentacji technicznej. Ř Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu możliwość dokonywania zakupu części zamiennych do przedmiotu umowy do mim 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Ř Wykonawca deklaruje zapewnienie serwu pogwarancyjnego. Ř Wykonawca winien posiadać autoryzację producenta w zakresie prowadzenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Termin płatności - do 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. (Faktura winna być dostarczona wraz z towarem w czytelnie opisanej kopercie). 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert dotyczących produktów równoważnych do wskazanego przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 5 do siwz - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, tzn dostawa co najmniej 1 szt. kardiomonitora 5. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego nr 3do siwz. 6. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferowanych parametrów jakościowych przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego załącznik nr 4.1 do siwz wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia. 7. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego, 40-027 Katowice, ul. Francuska 20-24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice budynek administracji, Dyrekcji, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup platformy do monitorowania parametrów hemodynamicznych na potrzeby Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.128.2024.AJ
- Dostawa czujników do pomiarów hemodynamicznych wraz z dzierżawą platformy monitorowania hemodynamicznego
- Dostawa kamer IP wraz z osprzętem i licencjami do systemu monitoringu na terenie UCK.
więcej: System monitorowania pacjentów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.