Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Wawrzeńczyce: Remont odcinków dróg gminnych:
- Droga w Dobranowicach w kierunku północnym w stronę Więckowic nr 546, km 0+000 - 0+970 (łączna długość 970 mb);
- Droga w Rudzienku od drogi powiatowej w kierunku wschodnim nr 504/3, km 0+000 - 0+650 (łączna długość 650 mb);
- Droga w Stręgoborzycach Stefanów - Międzygórze w kierunku Rudno Górne nr 863 i 523/1, km 0+000 - 1+620 (łączna długość 1620 mb)
- Droga w Żydowie Lizaki nr 343, km 0+320 - 0+870 (łączna długość 550 mb).
Numer ogłoszenia: 216151 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce , Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. 0-12 2874003, 2874007, fax. 0-12 2874003, 2874007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinków dróg gminnych: - Droga w Dobranowicach w kierunku północnym w stronę Więckowic nr 546, km 0+000 - 0+970 (łączna długość 970 mb); - Droga w Rudzienku od drogi powiatowej w kierunku wschodnim nr 504/3, km 0+000 - 0+650 (łączna długość 650 mb); - Droga w Stręgoborzycach Stefanów - Międzygórze w kierunku Rudno Górne nr 863 i 523/1, km 0+000 - 1+620 (łączna długość 1620 mb) - Droga w Żydowie Lizaki nr 343, km 0+320 - 0+870 (łączna długość 550 mb)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się remont odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Igołomia - Wawrzeńczyce w ramach usuwania skutków intensywnych opadów atmosferycznych. Prace wykonane zostaną na następujących odcinkach dróg gminnych: a) Droga nr ewid. 546 w miejscowości Dobranowice w kierunku północnym w stronę Więckowic, km 0+000 - 0+970 (łączna długość 970 mb); b) Droga nr ewid. 504/3 w miejscowości Rudno Górne Rudzienko od drogi powiatowej w kierunku wschodnim, km 0+000 - 0+650 (łączna długość 650 mb); c) Droga nr ewid. 863 i 523/1 w miejscowości Stręgoborzyce Stefanów - Międzygórze w kierunku Rudno Górne, km 0+000 - 1+620 (łączna długość 1620 mb); d) Droga nr ewid. 343 w miejscowości Żydów Lizaki, km 0+320 - 0+870 (łączna długość 550 mb). 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, którzy: 1. w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - zrealizowali roboty budowlane w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu dróg na kwotę łączną co najmniej 500.000 zł brutto szczegółowo opisane w pkt VII ust. 7 SIWZ. 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, szczegółowo opisane w pkt VII ust. 8 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje Pełnomocnik. W miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( Zał. nr 3 do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonej wizji lokalnej (Zał. nr 4 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - robót budowlanych w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu dróg na kwotę łączną co najmniej 500.000 zł brutto oraz dokumenty (referencje poprzednich Zamawiających) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: rodzaj wykonanych robót, wartość robót, termin realizacji, nazwę i adres Zamawiającego. 8. Potwierdzenie posiadania uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej - osoby mającej pełnić techniczną funkcję kierownika budowy, posiadającej wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. Określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania ofert. 9. Wykaz pracowników, którzy realizować będą zamówienie. 10. Wykaz posiadanego sprzętu do realizacji zamówienia, tj co najmniej: - samochód samowyładowczy - 2 szt. ładowność min. 10 t każdy wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualne badania techniczne pojazdów; - skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa - 1 szt.; - walec statyczny samojezdny min. 10 t - 1 szt.; - koparka kołowa samojezdna - 1 szt.; - równiarka/spycharka samojezdna - 1 szt. Należy sporządzić odrębnie wykaz sprzętu własnego, odrębnie wykaz sprzętu: dzierżawionego, w użyczeniu, leasingu itp. wraz z dokumentami potwierdzającymi dzierżawę, użyczenie itp.). 11. Kosztorys ofertowy na poszczególne odcinki dróg sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, zawierający ceny za poszczególne roboty wymienione i ponumerowane w przedmiarze. 12. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej w pkt 4 dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć w ofercie: a) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) Oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt. 2, 3, 4, 5, 6, 12-oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z Wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt. 7, 8, 9, 10, 11 - można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje Pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igwa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce
32-125 Wawrzeńczyce Nr 57.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57, Sekretariat Urzędu Gminy pok. nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WAWRZEŃCZYCE
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY IGOŁOMIA-WAWRZEŃCZYCE
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY IGOŁOMIA-WAWRZEŃCZYCE
więcej: przetargi WAWRZEŃCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 353012T Grotniki Duże - Grotniki Małe od km 0+000 do km 1+465 dł. 1465 mb."
- Budowa drogi gminnej Pupkowizna - kolonia Przechody od km 0+000,00 do km 0+243,00
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie miasta Torunia
- Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej poprzez budowę centrów przesiadkowych i P&R wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowę systemu ITS na terenie gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2026 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





