eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ŚląskaMonitoring Miasta Jaworzyna Sląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Jaworzyna Śląska: Monitoring Miasta Jaworzyna Sląska
Numer ogłoszenia: 216142 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska , ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, fax. 074 8588253.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.jaworzyna.net.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring Miasta Jaworzyna Sląska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Monitoring (wizyjny) Miasta Jaworzyna Śląska 2 Zakres prac obejmuje: 1.Wykonanie koncepcji (umiejscowienia kamer) monitoringu (wizyjnego) na mapie do celów opiniodawczych przy wykorzystaniu wszystkich materiałów wyszczególnionych przez Zamawiającego w zał. nr 6 (jak też w oparciu o szkic przedłożony przez Zamawiającego w Zał. nr 7 oraz opis instalacji CCTV i specyfikacji) 2Wykonanie wg w/w koncepcji monitoringu (wizyjnego) miasta 3.Dostawę i instalację urządzeń do transmisji danych wraz z oprogramowaniem ( wszystkich wyszczególnionych w zał. nr 6 4.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia ..... miesięcznej gwarancji obejmującej także serwis - zgodnie z wzorem umowy i karty gwarancyjnej CPV 50331400-4 usługi instalowania urządzen video.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.14.00 - 50.33.14.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wpłata wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: -wykonywali w ciągu ostatnich trzech lat jeden podobny system (składający się przynajmniej z 5 kamer i 1 stacji bazowej). 3)Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 5)Udzielą przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zastosowane urządzenia oraz materiały. 6)Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców - wymienionych w rozdziale X niniejszej SIWZ wg formuły:spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - wg zał. nr 1 2.Kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie ,także w przypadku spółki cywilnej) 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa osobne oświadczenie)-wg zał. nr 2 4 Oświadczenie Wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. 5.Zaakceptowane przez podpisanie przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie):wzór umowy (wraz z opisem przedmiotu zamówienia) i wzór gwarancji -zał. nr 4,5 6.Harmonogram wykonywania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania , zobowiązany jest złożyć: 7.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonywania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 8.Opis wykonanego w ciągu ostatnich trzech lat zamówienia, odpowiadającego zakresem objętym zamówieniem z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie - wg zał. nr 3. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty. 9.Zamawiający dopuszcza wykonanie zadania w systemie podwykonawczym. Zapisy umów lub projekty umów z podwykonanwcami nie mogą być w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowymi umowy zawartej pomiędzy oferentem z Zamawiającym stanowiącej zał nr 4 do SIWZ.Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do oferty celem akceptacji przez Zamawiającego zgodnie z art 6471 k.c. Do wykazu należy załączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców kóre są niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 10.Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Każdy z podmiotów występujących wspólnie oraz podwykonawców składa odpowiedni dokument. 11.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oplat oraz skłądek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12 Pisemną informację z banku finansującego firmę o braku zadłużeń. Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być: -oryginałami - oświadczenia dotyczące atr. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oferta, i wykaz wykonywanych robót -oryginałami lub kopiami - pozostałe dokumenty -kopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli Wykonawcy określonych w akcie rejestrowym. Wypis z rejestru lub wpis do ewidencji muszą posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia w/w dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - warunki gwarancji - 10
  • 3 - czas na usunięcie usterki - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzyna.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska pok nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jaworzynie ŚLąskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna ŚLąśka Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.