eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoZAKUP ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO ICH WYKONYWANIA ORAZ KOMPUTERA Z OPROGRAMOWANIEM DOSTOSOWANYM DO WYMOGÓW ZAWARTYCH W ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA Z 19 WRZEŚNIA 2005 R. (DZ. U. 191)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Lipsko: ZAKUP ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO ICH WYKONYWANIA ORAZ KOMPUTERA Z OPROGRAMOWANIEM DOSTOSOWANYM DO WYMOGÓW ZAWARTYCH W ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA Z 19 WRZEŚNIA 2005 R. (DZ. U. 191)
Numer ogłoszenia: 216138 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780611 w. 249, fax 048 3780227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO ICH WYKONYWANIA ORAZ KOMPUTERA Z OPROGRAMOWANIEM DOSTOSOWANYM DO WYMOGÓW ZAWARTYCH W ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA Z 19 WRZEŚNIA 2005 R. (DZ. U. 191).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy odczynników biochemicznych oraz materiałów diagnostycznych wraz z dzierżawą analizatorów w podziale na dwa pakiety - dla potrzeb laboratorium Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2, zwanego dalej zamawiającym w asortymencie i szacunkowej ilości określonych w formularzu asortymentowo - cenowym (załączniku nr 3 do SIWZ). Waretość zamówienia powyżej kwoty 14 000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynność. Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum jednej dostawy odpowiadającej rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca winien dysponować min. 1 pracownikiem serwisowym dokonującym przeglądów, napraw, ustawień i kalibracji oferowanych analizatorów. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 6 II.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczeni oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum jednej dostawy odpowiadającej rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca winien dysponować min. 1 pracownikiem serwisowym dokonującym przeglądy, naprawy, ustawienia i kalibracje oferowanych analizatorów 3.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 6 III.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 6 IV.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 6 V.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego 1.Kserokopie dokumentów dopuszczających do obrotu i używania odczynniki zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896). 2.Załączyć szczegółowy opis parametrów technicznych oferowanych analizatorów wraz z wyposażeniem, prospekty producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, opis oferowanych odczynników VI.Do oferty należy dołączyć również: 1.Formularz oferty sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku numer 1 2.Zestawienie parametrów technicznych analizatora - zgodnie z załącznikiem numer 2 3.Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy zgodnie z załącznikiem numer 3 4.Parafowane wzory umów - zgodnie z załącznikami numer 4 i 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27-300 Lipsko- Pokój zamówień publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27-300 Lipsko SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki do badań biochemicznych, materiały zużywalne wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: powyżej 14000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2, 33.25.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały zużywalne wraz z dzierżawą analizatora RKZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: powyżej 14000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2, 33.25.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.