Ogłoszenie z dnia 2007-04-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ząbkowice Śląskie: remont konserwatorski Krzywej Wieży Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta i Gminy, do kontaktów: Łoboda i Małozięć, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445, e-mail: it@zabkowiceslaskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zabkowiceslaskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): it@zabkowiceslaskie.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont konserwatorski Krzywej Wieży. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ząbkowice Śląskie - ul. Św. Wojciecha 7 - Krzywa Wieża. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont konserwatorski Krzywej Wieży przy ul. Św. Wojciecha 7 w Ząbkowicach Śląskich. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r(Dz.U. nr 19 posz. 177 ze zm.) 2.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich 3.Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu, potwierdzoną dokumentami, ze robota ta została wykonana należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Kompleksowy remont wieży widokowej (odwodnienia dachu, naprawa balustrady tarasu), 2.Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, 3.Naprawa stropów drewnianych 4.Naprawa schodów 5.Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej, 6.Wykonanie opaski brukowej, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W wysokości 10 000 zł. ( dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca: 1.Spełnienia warunki określone w art. 22 ust.1 2.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 3.Dysponuje osobą, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy Prawo Budowlane może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania nad robotami w obiektach zabytkowych i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego 4.Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu, potwierdzoną dokumentami, ze robota ta została wykonana należycie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie przedłożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 2.Oświadczenie o niepodlegniu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia , lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualnego zaświadczenia z ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zmówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wg załącznika do siwz 7.Przedłożenie dokumentów stwierdzających o uprawnieniach budowlanych kierownika budowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 10:15, ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie Sala konferencyjka pok. nr 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





