Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Leszno: Dostawa bonów towarowych o ogólnej wartości 79500zł uprawniających ich właścicieli do otrzymania w zamian wybranych przez nich towarów o wartości wynikającej z wartości nominału
Numer ogłoszenia: 216007 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 12, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5256000, fax 065 5256073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych o ogólnej wartości 79500zł uprawniających ich właścicieli do otrzymania w zamian wybranych przez nich towarów o wartości wynikającej z wartości nominału.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bony towarowe o ogólnej wartości 79500zł uprawniające ich właścicieli do otrzymania w zamian wybranych przez nich towarów o wartości wynikającej z wartości nominału
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.70.00.00 - Wyroby i towary konsumpcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu, potwierdzone w załączonych dokumentach i wypełnionych formularzach : a) prowadzić działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, zarejestrowaną zgodnie z wymaganiami przepisów prawa, b)wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń i oceniana metodą spełni/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dla wspólników spółek cywilnych i osób fizycznych : zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dla pozostałych przedsiębiorstw: odpis z Krajowego Rejestru Sądowego b) oświadczenie wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wykonawcy lub aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 1
- 2. Ilość i dostępność placówek handlowych realizujących bony - 60
- 3. Asortyment towarów - 30
- 4. Oferta promocyjna placówek realizujących bony - 9
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 64-100 Leszno, ul.Spółdzielcza 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: ul.Spółdzielcza 12, 64-100 Leszno - sekretariat Spółki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Usługa systematycznego zbierania nieczystości z koszy ulicznych, systematycznym zbierania nieczystości z koszy na psie odchody, odśnieżania wskazanych ulic, mycia koszy na śmieci, mycie koszy ...
- Dostawy sprzętu do zabiegów rotablacji i angioplastyki wieńcowej
- Świadczenie usług przeglądów urządzeń i systemów przeciwpożarowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Jana Jonstona w Lesznie
- Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w Gminie Leszno
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywne przyjmowanie i zagospodarowanie we własnej instalacji Wykonawcy odpadów o kodzie 200199
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2026
- Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej - budynek przy ulicy Antoniego Maya 5 i budynek przy ulicy Sobieskiego 49
- Zakup artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola Nr 12 z oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kłodzku na rok 2026
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





