eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › modernizacja dróg dojazdowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-12

POZYCJA 21596

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rawa Mazowiecka: modernizacja dróg dojazdowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Rawa Mazowiecka, do kontaktów: Elżbieta Bonio, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144241, fax 046 8144241, e-mail: elzbieta.bonio@rawam.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wojt@rawam.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja dróg dojazdowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gaj, Nowa Wojska, Wołucza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wyrównanie istniejącej nawierzchni wykonanie podbudowy tłuczniowej, wykonanie warstwy ścieralnej grubości 5,00 cm z betonu asfaltowego oznakowanie pionowe , profilowanie i zagęszczenie poboczy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 5) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 6) Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (załącznik nr 8) Wykaz osób i sprzętu do realizacji zamówienia (załącznik nr 9) Formularz ofertowy(załącznik nr 2) Kosztorys ofertowy Zaakceptowany projekt umowy(załącznik nr 10) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Modernizacja drogi przez wieś Gaj - 1.330 km Modernizacja drogi przez wieś Nowa Wojska -1,924 km Modernizacja drogi przez wieś Wołucza - 1,560 km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 10 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg kołowych, Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podleganie wykluczeniu z postępowania z powodów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych, Złożenie w wymaganym terminie jednej pisemnej oferty. Wniesienie wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena oferty w zakresie spełnienia warunków będzie oparta na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn każdy z oferentów musi spełniać wszystkie warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, który ma zamiar brać udział w przetargu zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów warunkujących udział w postępowaniu: 1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych 2. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym 3. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Oświadczeniu o zobowiązaniu się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o wartości 5% ceny oferowanej brutto 7. Oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego 8. Oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje oferent 9. Oświadczenie - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 10. Wykazu wykonanych przez ostatnie 3 lata robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 11. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 12. Koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 13. Kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane ze strony oferenta kierujących pracami budowlanymi 14. Kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby (osób), która kierować będzie przedmiotowymi robotami budowlanymi do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 15. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert 16. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 17. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 18. Informacji z Banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 19. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 20. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 2 lat obrotowych, a jeżeli okres jest krótszy - za ten okres 21. Ofertę wykonawcy 22. Wyceniony i podpisany przedmiar robót (kosztorys ofertowy) 23. Udzielenie gwarancji na przedmiotowe roboty na okres nie mniejszy niż 3 lata 24. Parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena (%) 70 2. 2. Wydłużenie okresu gwarancji (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawam.ug.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata obowiązuje za wydanie specyfikacji w formie pisemnej. Opłatę można uiścić na miejscu w kasie zamawiającego. Specyfikację można również otrzymać przesyłką za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 10:05, Urząd Gminy Rawa Mazowiecka pok. 301 (Sala konferencyjna) Al. Konstytucji 3 Maja 32.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.