eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyRemontu wnętrza kasy i punktu z pamiątkami w dawnej wartowni na Zamku w Janowcu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Kazimierz Dolny: Remontu wnętrza kasy i punktu z pamiątkami w dawnej wartowni na Zamku w Janowcu
Numer ogłoszenia: 215952 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, fax. 081 8810277.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: info@muzeumnadwislanskie.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remontu wnętrza kasy i punktu z pamiątkami w dawnej wartowni na Zamku w Janowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: remontu wnętrza kasy i punktu z pamiątkami w dawnej wartowni na Zamku w Janowcu przy ul. Lubelskiej 20. Zakres robót obejmuje: roboty budowlano-instalacyjne w byłej wartowni na parterze i w pomieszczeniu socjalnym w podpiwniczeniu pod wartownią, roboty zewnętrzne nad dawną wartownią, 1. Roboty budowlano-instalacyjne: 1.1 W dawnej wartowni - demontaż umywalki z baterią i rurażem wod-kan, skucie tynków, wymiana instalacji elektrycznej na nową z przewodów miedzianych, po przygotowaniu podłoża: zagruntowaniu, zamocowaniu siatki tynkarskiej, wypełnieniu oczek siatki zaprawą cementową z dodatkiem domieszki napowietrzającej, wykonanie tynku renowacyjnego a następnie gładzi z zaprawy drobnoziarnistej. Istniejącą posadzkę z płytek gres z wstawkami z desek należy rozebrać, przygotować podłoże i po wykonaniu warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej ułożyć posadzkę z cokolikiem z płytek z klinkieru nieszkliwionego o wymiarach 20 x20 cm (w miejscu ewentualnego dawnego podziału pomieszczenia należy w posadzce wykonać imitację muru z kamienia z piaskowca szlifowanego i impregnowanego). Istniejącą stolarkę okienną i drzwiową należy oczyścić, dopasować i polakierować. W obudowie dawnego paleniska zamontować kratkę wentylacyjną z wentylatorem kanałowym o średnicy 15 cm. Wykonanie instalacji elektrycznych obejmuje: zasilenie pomieszczenia; tablicę rozdzielczą (TR); instalację do urządzeń stałych gniazd wtykowych 230 V dla potrzeb: zasilenia sterowników kurtyn powietrznych, prowadzenia prac na stanowiskach kasowych, przyłączania urządzeń przy wykonywaniu prac porządkowych, zasilenia piecy grzewczych; instalację oświetlenia ogólnego oraz ochronę od porażeń prądem elektrycznym. 1.2 W pomieszczeniu socjalnym (podpiwniczeniu) - wymiana l kpl. drzwi zewnętrznych na dwuskrzydłowe dębowe z zamkiem obite od zewnątrz blachą stalową malowaną na czarno o wymiarach wg załączonego rysunku, dostarczenie i montaż wentylatora promieniowego z polichlorku winylu o średnicy otworu ssącego do 200 mm. Uwaga ! Istniejącą wentylację mechaniczną należy udrożnić i uruchomić . Ciągi wentylacyjne z blachy pomalować w kolorze ścian. 2. Roboty zewnętrzne nad dawną wartownią stanowią roboty zabezpieczające przed zawilgoceniami remontowanego pomieszczenia i obejmują: - rozebranie części ściany na wysokość do poziomu posadzki na tarasie z rurami odprowadzającymi wodę z tarasu; pasa posadzki tarasu przy ścianie ze skuciem odstającego podłoża cementowego, - wykonanie: na koronie muru w poziomie posadzki tarasu ułożenie szczelnie foli ołowianej gr. 0,7 mm, na niej rury przepustowe do odprowadzenia wody z tarasu i odtworzenie rozebranego fragmentu muru z zastosowaniem zaprawy z domieszkami uszczelniającymi; przygotowanie podłoża pod posadzkę i uzupełnienie posadzki (jak istniejąca). 3. Ponadto należy wyposażyć pomieszczenie socjalne w: 3.1. szafkę BHP 2 osobową - 1 szt, na nóżkach, wyposażoną standartowo, wykonaną z materiału odpornego na wilgoć - 1 szt 3.2. szafkę zlewozmywakową -1 szt, wykonaną z drewna dębowego, 3.3. stolik śniadaniowy - 1 szt, konstrukcja i blat odporna na działanie wilgoci, 3.4. krzesełka - 2 szt, konstrukcja i siedzisko z oparciem, całość odporna na wilgoć. Kolorystykę wyposażenia pomieszczenia socjalnego uzgodnić z użytkownikiem przy udziale Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i winno obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w: pieniądzu (przelew na konto Muzeum w PEKAO S.A I oddział Puławy nr 26 1240 2412 1111 0000 3610 7605). Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie aranżacji wnętrz i wykonawstwa robót budowlanych objętych zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie minimum 2 remontów (modernizacji) wnętrz obiektów użyteczności publicznej podlegających konserwatorowi zabytków, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości min 90.000,00 zł każdy. b) przedstawią kandydatów na stanowiska: - Kierownika budowy branży ogólnobudowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia wydane przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków do kierowania pracami, - Kierownika robót branży elektrycznej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełnią pozostałe wymagania SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI. Na zasadzie spełnia/nie spełnia wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykaz robót budowlanych - (na załączniku nr 3), zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym min 2 remonty (modernizacje) wnętrz obiektów użyteczności publicznej podlegających konserwatorowi zabytków. Do wykazu należy dołączyć dokumenty od Zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należycie. 8. Wykaz osób i podmiotów - (na załączniku nr 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę kandydatów na stanowiska: - Kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z uprawnieniami wydanymi przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków do kierowania pracami, - Kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami do wykonywania instalacji elektrycznych. Do wykazu dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Wykaz stawek i narzutów - na załączniku nr 5, 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru robót. Uwaga! Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający odrzuci ofertę, która spełnia przesłanki art. 89 ust.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym, ul.Podzamcze 20, 24-120.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:45, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym, ul.Podzamcze 20, 24-120.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.