eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoDostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Lipno: Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.
Numer ogłoszenia: 21592 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lipnie, ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2880414, fax 054 2880414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora biochemicznego Lp. Zestaw odczynnikowy Ilość badań 1 Albumina + standard 6000 2 Aminotransferaza alaninowa 20000 3 Aminotransferaza asparaginianowa 20000 4 Amylaza 12000 5 Białko całkowite + standard 8000 6 Białko w moczu i PMR + standard 1500 7 Bilirubina całkowita + standard 18000 8 Bilirubina bezpośrednia 2000 9 Cholesterol + standard 21000 10 Cholesterol HDL(met. bezpośrednia) + standard 12000 11 Dehydrogenaza mleczanowa 1000 12 Fosfataza alkaliczna 12000 13 Fosfataza kwaśna całkowita i niesterczowa 1000 14 Fosfor + standard 1000 15 Gamma glutamylotransferaza 5000 16 Glukoza + standard 30000 17 Kineza kreatynowa 11000 18 Kineza kreatynowa- MB 10000 19 Kreatynina + standard 28000 20 Kwas moczowy + standard 10000 21 Magnez + standard 5000 22 Mocznik + standard 21000 23 Triglicerydy + standard 17000 24 Wapń + standard 6000 25 TIBC 3000 26 Żelazo + standard 6000 27 HbA1c + standard 1000 28 ASO + standard 2000 29 CRP + standard 9000 30 RF + standard 3000 31 Surowica kontrolna biochemiczna poziom normalny dla wszystkich w/w parametrów 25000 32 Surowica kontrolna biochemiczna poziom patologiczny dla wszystkich w/w parametrów 25000 33 Materiały zużywalne dla oferowanego analizatora Wymogi dla analizatora poświadczone pisemnie przez oferenta (brak poświadczenia lub brak opisu spowoduje odrzucenie oferty): 1. Analizator biochemiczny fabrycznie nowy, rok produkcji 2007. 2. Praca w systemie odczynnikowym całkowicie otwartym. 3. Analizator pracujący w zakresie pomiarowym dł. fali 340- 700 nm. 4. Wydajność analizatora minimum 300 testów fotometrycznych na godzinę. 5. Wykorzystywane metody pomiarowe: a) kinetyczna b) spektrofotometryczna c) turbidymetryczna. 6. Wykonywanie badań w: a) surowicy b) osoczu c) moczu d) hemolizacie krwi pełnej e) płynie mózgowo-rdzeniowym 7. Próby pilne ,,CITO- możliwość dostawienia w każdym momencie pracy. 8. Aspiracja materiału badanego i odczynnika przez dwie niezależne igły aspirujące: - jedna do aspiracji odczynnika - druga do aspiracji materiału badanego. 9. Analizator posiada detektory: - automatycznego monitorowania poziomu próbki badanej - automatycznego monitorowania poziomu odczynnika. 10. Analizator posiada system zabezpieczający igły aspirujące przed uszkodzeniem. 11. Analizator posiada system kontroli czystości kuwet. 12. Rotor próbkowy minimum 60 pozycji. 13. Rotor odczynnikowy minimum 50 pozycji. 14. Możliwość wykonywania oznaczeń z próbek pediatrycznych- mini pojemniki. 15. Możliwość wykonywania oznaczeń z probówek pierwotnych ( próżniowy system pobierania krwi). 16. Chłodzenie rotora odczynnikowego zapewniające rzeczywistą temperaturę maksymalnie do 10 st. C dla wszystkich pozycji odczynnikowych. 17. Automatyczne rozcieńczanie próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody do co najmniej 1:120 18. Wbudowany system kontroli jakości badań: - wykresy Levey Jenningsa - reguły Westgarda. 19. Automatyczna archiwizacja wyników , zestawienia statystyczne dzienne i miesięczne oraz raporty kontroli jakości. 20. Drukowanie wyników badań wraz z zakresami referencyjnymi - drukarka zewnętrzna. 21. Oprogramowanie sterujące pracę analizatora i instrukcja obsługi w języku polskim. 22. Zewnętrzny UPS podtrzymujący pracę analizatora w przypadku awarii zasilania sieci elektrycznej minimum 20 minut. 23. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia awarii do 24 godzin. 24. Osłona na monitor. 25. Podać nazwę, model i producenta analizatora biochemicznego w ofercie przetargowej. 26. Dołączyć wykaz wraz z adresem i numerami telefonów minimum 5 placówek na terenie Polski , gdzie analizator pracuje nieodpłatnego co najmniej roku. 27. Zapewnienie nieodpłatnego udziału w kontroli międzynarodowej dla min. 18 parametrów biochemicznych przez okres 36 miesięcy w systemie co dwa tygodnie - podać nazwę kontroli 28. Czas obowiązywania umowy od daty instalacji analizatora w Laboratorium Analitycznym SPZOZ w Lipnie. 29. Szkolenie nieodpłatne personelu laboratorium z obsługi analizatora, kalibracji, konserwacji zapobiegawczej. 30. Ilość proponowanych opakowań musi zapewnić wykonanie podanej liczby badań w SIWZ przy uwzględnieniu trwałości odczynników, kontroli, kalibratorów po otwarciu na pokładzie analizatora. 31. Nieodpłatny serwis przez cały okres obowiązywania umowy. 32. Analizator musi posiadać znak CE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: oferta oceniana = 100 x cena minimalna (najniższa z cen) / cena oferty ocenianej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę i załączone do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlipno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lipnie, ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno - pok. nr 236.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lipnie, ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno - pok. nr 229 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.