Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Police: Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych przez okres 2 lat
Numer ogłoszenia: 215912 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, fax. 091 3178900.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.powiat.policki.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych przez okres 2 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę wybranych tablic rejestracyjnych przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy, wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.), w przewidywanych ilościach: 1. tablice samochodowe jednorzędowe 10 000 kpl. 2. tablice samochodowe dwurzędowe 2 000 kpl. 3. tablice do przyczep jednorzędowe 600 szt. 4. tablice do przyczep dwurzędowe 400 szt. 5. tablice motocyklowo-ciągnikowe 1 000 szt. 6. tablice motorowerowe 1 000 szt. Przewiduje się zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 20 procent wartości zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na rachunek bankowy: w PEKAO S.A. I/O Police nr 44-1240-3943-1111-0000-4135-6962, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium (np. kopia przelewu). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca dołącza do oferty oryginał dokumentu. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna przez Wykonawców składających ofertę wspólną dokument wadium musi być wystawiony na wszystkich uczestników oferty wspólnej.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których wykaz znajduje się w Rozdziale VIII SIWZ, wg zasady: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób (osoby) do reprezentowania Wykonawcy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku spółki cywilnej dodatkowo umowę spółki. Powyższy odpis lub zaświadczenie uznaje się za aktualne, jeżeli zostało wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, odpowiednio do formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Certyfikat Zgodności Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, którego okres ważności jest nie krótszy niż do czasu obowiązywania umowy. 8. Decyzja wojewody zezwalająca na produkcję tablic rejestracyjnych dla pojazdów określonych przepisami ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 9. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tablic rejestracyjnych o łącznej wartości powyżej 60 000 euro, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach
ul. Tanowska 8
72-010 Police
pok. 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8 72-010 Police Kancelaria Starostwa, pok. 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Budowa dróg rowerowych wraz z parkingami na terenie Gminy Police realizowanej w ramach rozwoju nowoczesnej mobilności miejskiej - ZADANIE 1a
- Budowa dróg rowerowych wraz z parkingami na terenie Gminy Police realizowanej w ramach rozwoju nowoczesnej mobilności miejskiej - ZADANIE 1b
- Budowa dróg rowerowych wraz z parkingami na terenie Gminy Police realizowanej w ramach rozwoju nowoczesnej mobilności miejskiej - ZADANIE 2
- Budowa dróg rowerowych wraz z parkingami na terenie Gminy Police realizowanej w ramach rozwoju nowoczesnej mobilności miejskiej - ZADANIE 3
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
- "Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji"
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





