eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszDostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Przasnysz: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 215841 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752 30 45, fax. 0 29 752 30 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego, do przewozu: 1 kierowcy + co najmniej 19 pasażerów w fotelach z możliwością przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich po demontażu kilku siedzeń dla pasażerów. Pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Wymagane jest, aby pojazd (autobus) posiadał homologację. Nr sprawy ZG-ZP/08/2008. Kod CPV: Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem 34121000-1 (autobusy) we Wspólnym Słowniku Zamówień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), w tym: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) zapewniają serwis autobusu na terenie woj. Mazowieckiego w autoryzowanych stacjach obsługi.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów, wymienionych w Rozdziale 3 SIWZ w pkt 1.1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1.1. dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) polisa ubezpieczeniowa, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5) wykaz autoryzowanych stacji obsługi 1.2. dokumenty potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę autobus spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: 6) oświadczenie, że oferowany autobus posiada homologację, 7) Referencje z autoryzowanych serwisów potwierdzone umową o współpracy z centrali głównej importera bądź producenta proponowanego pojazdu bazowego, potwierdzające utrzymanie pełnej gwarancji po ingerencji w poszycie zabudowywanego pojazdu 8)wykaz parametrów technicznych autobusu, 9) dokument gwarancyjny. 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową Wykonawcy. 3. Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt 1.1 pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz w pkt 1.2 pod rygorem odrzucenia oferty (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt 2 (informacja adresowa Wykonawcy) nie jest obowiązkowe, a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy. 4. Zaleca się, aby oferta oraz oświadczenie o spełnianiu warunków, wykaz autoryzowanych stacji, oświadczenie dotyczące homologacji, wykaz parametrów technicznych autobusu oraz dokument gwarancyjny zostały sporządzone zgodnie z wzorami formularzy przedstawionymi w Rozdziale 8 SIWZ (Wzór formularza oferty i załączników do oferty). 5. Oferta i każdy z załączników do niej powinny zostać podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania i składania w jego imieniu oświadczeń woli. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie albo kopii poświadczonej przez mocodawcę (upoważniającego). 6. Dokumenty wymienione w pkt 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), ustanowią oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy konsorcjum. 2) Ofertę, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany autobus spełnia wymagania Zamawiającego, składa (podpisuje, a w przypadku dokumentów w formie kserokopii poświadcza za zgodność z oryginałem) pełnomocnik, o którym mowa wyżej, w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty wymienione w pkt 1.1 ppkt 2 składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. 4) W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowę konsorcjum). 5) Umowa konsorcjum powołanego w celu zrealizowania przedmiotu objętego niniejszym postępowaniem winna zawierać postanowienia wynikające z istoty stosunku konsorcjalnego oraz poniższe warunki: a) określenie stron umowy z oznaczeniem lidera konsorcjum, b) cel zawarcia umowy, c) czas trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), d) zapis o solidarnej odpowiedzialności każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego za wykonanie umowy, e) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, f) zakaz zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ul. Ruda 1 06-300 Przasnysz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej ul. Ruda 1 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.