eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do wentylacji typu JET, pomp do podawania leków przeciwbólowych, optyki do wideotorakoskopii z koszyczkami, lamp operacyjnych oraz zastawu komputerowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Poznań: Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do wentylacji typu JET, pomp do podawania leków przeciwbólowych, optyki do wideotorakoskopii z koszyczkami, lamp operacyjnych oraz zastawu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 215726 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy , ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, fax. 061 6631088.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://www.wcchpig.bip.net.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do wentylacji typu JET, pomp do podawania leków przeciwbólowych, optyki do wideotorakoskopii z koszyczkami, lamp operacyjnych oraz zastawu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do wentylacji typu JET, pomp do podawania leków przeciwbólowych, optyki do wideotorakoskopii z koszyczkami, lamp operacyjnych oraz zastawu komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów, zaś jego szczegółowy opis zawiera formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca jest zobowiązany zamontować powyższy sprzęt w siedzibie zamawiającego oraz przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na całość przedmiotu zamówienia, jak i na poszczególne pakiety..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 6 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, B. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 9 poz. 177 z późn. zm.) - załącznik nr 2, C. aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, D. ilustrowane foldery, katalogi producenta potwierdzające spełnianie parametrów technicznych określonych przez zamawiającego, E. instrukcje obsługi oraz opis techniczny w języku polskim, F. oświadczenie, że oferowane wyroby zostały dopuszczone do obrotu handlowego na terenie RP i że wykonawca posiada wymagane prawem ważne dokumenty stwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do ww. dokumentów przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne a także w trakcie realizacji umowy, G. certyfikaty lub deklaracje zgodności CE H. wykazu wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zamawiający wymaga min. 3 podobnych, potwierdzonych dostaw pod względem wartościowym i asortymentowym; I. jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają m. in. z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie do oferty pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być udzielone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - załącznik nr 4. Dokumenty składające się na ofertę określone w punkcie 6 specyfikacji składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. osobę upoważnioną do jego reprezentacji (wyjątek- pełnomocnictwo). Forma: własnoręczny podpis (jeśli jest to pieczątka), data i napis -za zgodność z oryginałem Poświadczenia dokumentów należy dokonać na tej samej stronie, na której dokument kserowano. Nie dopuszcza się potwierdzenia na następnej, pustej stronie. W przypadku nieczytelnej kserokopii, zamawiający wezwie wykonawcę do okazania oryginału dokumentu dla porównania go z przedstawioną nieczytelną kopią. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie musi być dokonane przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wcchpig.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy Ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań tel/fax 061 66 54 336 tel.061 66 54 310 fax.061 66 31 088.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DWUSTRUMIENIOWY RESPIRATOR DO ZASTOSOWAŃ W LARYNGOSKOPII, TRACHEOSKOPII, BRONCHOSKOPII I WSZYSTKICH INNYCH ZNANYCH APLIKACJI WENTYLACJI TYPU JET - 1 zestaw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POMPA JEDNOSTRZYKAWKOWA DO PODAWANIA LEKÓW PRZECIWBÓLOWYCH - SZTUK 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPTYKA ENDOSKOPOWA DO VIDEOTORAKOSKOPII - 2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUFITOWA LAMPA OPERACYJNA BEZCIENIOWA Z SATELITĄ - 2 KPL..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW KOMPUTEROWY - Komputer, monitor, drukarka laserowa- 1 zestaw..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.