eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiPrzedmiotem zamówienia są usługi związane ze zbieraniem nieczystości stałych z koszy ulicznych i pojemników oraz dzikich wysypisk wraz z ich wywozem (transportem) z terenu Miasta Ząbki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Ząbki: Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze zbieraniem nieczystości stałych z koszy ulicznych i pojemników oraz dzikich wysypisk wraz z ich wywozem (transportem) z terenu Miasta Ząbki.
Numer ogłoszenia: 215715 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze zbieraniem nieczystości stałych z koszy ulicznych i pojemników oraz dzikich wysypisk wraz z ich wywozem (transportem) z terenu Miasta Ząbki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Usługi związane ze zbieraniem nieczystości stałych z koszy ulicznych i pojemników oraz dzikich wysypisk wraz z ich wywozem (transportem) z terenu Miasta Ząbki 1.1.zbieranie odpadów z koszy ulicznych umiejscowionych na terenie Miasta Ząbki; 1.2.zbieranie odpadów z pojemników usytuowanych przy budynkach komunalnych faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki; 1.3.zbieranie odpadów z pojemników usytuowanych przy budynku Urzędu Miasta Ząbki; 1.4.likwidacji dzikich wysypisk powstałych na terenie Miasta Ząbki poprzez zebranie wszystkich odpadów w tym gruzu; 1.5.wywóz wszystkich zebranych odpadów. 2.Opis poszczególnych zakresów 2.1.Zbieranie odpadów z koszy ulicznych umiejscowionych na terenie Miasta Ząbki. 2.1.1.Zbieranie odpadów komunalnych codziennie w każdym dniu roboczym (od poniedziałku do piątku) w tym: a) 73 sztuk koszy ulicznych o pojemności do 50 litrów każdy zlokalizowanych na terenie Miasta Ząbki; b) 26 sztuk koszy ulicznych o pojemności 35 litrów każdy zlokalizowanych na terenie Miasta Ząbki; c) wykaz usytuowania koszy na terenie Miasta Ząbki stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ 2.1.2.Utrzymanie miejsca usytuowania koszy, o których mowa w pkt 1 lit. a i b w należytym porządku w obrębie 1 m wokół kosza. 2.1.3.Wywóz odpadów pochodzących z koszy. 2.1.4.Zachowanie należytej staranności przy opróżnianiu koszy, a w szczególności do usunięcia odpadów z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy. 2.1.5.W przypadku uszkodzenia koszy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania. 2.1.6.Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów w ilości do 1300 m3. 2.1.7.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia do 56 szt. ilości koszy o pojemności 35 l bez zmiany wartości umowy. 2.1.8.Rozliczenie: miesięczne wg rzeczywistej realizacji na podstawie protokołu odbioru. 2.1.9.Termin realizacji: od dnia 01 stycznia do dnia 31 grudnia 2010 roku 2.2.Zbieranie odpadów z pojemników usytuowanych przy budynkach komunalnych faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki. 2.2.1.Zbieranie odpadów stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach wymienionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wywóz nieczystości odbywać się będzie wg harmonogramu. 2.2.2.Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pojemników o pojemnościach i przy lokalizacji podanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ 2.2.3.Utrzymanie miejsca usytuowania pojemników, o których mowa w pkt 1w należytym porządku w obrębie 1 m wokół pojemnika. 2.2.4.Średni planowany miesięczny wywóz nieczystości wynosi 174 m3. 2.2.5.Rozliczenie: miesięczne wg rzeczywistej realizacji na podstawie protokołu odbioru. 2.2.6.Termin realizacji: 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. 2.3.Zbieranie nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynku Urzędu Miasta Ząbki. 2.3.1.Zbieranie i wywóz nieczystości stałych z 2 pojemników o pojemności 1100 l. każdy, usytuowanych na terenie parkingu Urzędu Miasta Ząbki, przy ul. Wojska Polskiego 10 w Ząbkach. 2.3.2.Wywóz nieczystości odbywać się będzie wg harmonogramu. 2.3.3.Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia 2 pojemników o pojemności 1100 l. 2.3.4.Średni planowany miesięczny wywóz nieczystości wynosi 21 m3. 2.3.5.Utrzymanie miejsca usytuowania pojemników, o których mowa w pkt 1 w należytym porządku w obrębie 1 m wokół nich, 2.3.6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usług. 2.3.7.Rozliczenie: wg rzeczywistej realizacji na podstawie protokołu odbioru. 2.3.8.Termin realizacji: 1 lutego 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. 2.4.Zbieranie odpadów z dzikich wysypisk oraz gruzu z terenu Miasta Ząbki. 2.4.1.Przedmiotem zamówienia obejmuje likwidację dzikich wysypisk polegająca na zbieraniu i wywiezieniu odpadów, ze wskazanych przez Zamawiającego, nielegalnych składowisk odpadów z terenu Miasta Ząbki powstałych na nieruchomościach, będących własnością Miasta Ząbki. 2.4.2.Lokalizacja terenów przeznaczonych do uprzątnięcia będzie uzależniona od tworzenia się wysypisk i powstawania zaśmieconych terenów w czasie trwania umowy. 2.4.3.Na dzikich wysypiskach odpadów przewiduje się w szczególności następujące kategorie odpadów: a) zmieszane odpady komunalne; b) pozostałości budowlane (gruz betonowy, ceglany, tynki); c) drewno; d) zużyty sprzęt gospodarstwa domowego. 2.4.4.Zakres obejmuje: - likwidację dzikich wysypisk poprzez zebranie, załadunek i wywiezienie nagromadzonych odpadów; - uporządkowanie terenu po likwidacji dzikiego wysypiska oraz wyrównanie terenu. 2.4.5.Odpady takie jak gruz betonowy, odpad niebezpieczny w postaci asfaltu oraz odpady które nie są przyjmowane na wysypisku odpadów komunalnych będą własnością Wykonawcy, który winien je zagospodarować dla własnych potrzeb lub zutylizować zgodnie z przepisami. 2.4.6.Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów w ilości; - dzikie wysypiska - do 510m3, - gruz - do 100 m3. 2.4.7.Rozliczenie: wg rzeczywistej realizacji na podstawie protokołu odbioru. 2.4.8.Termin realizacji: 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale IV SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - stanowiące Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - stanowiące Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty potwierdzające posiadanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie: 4.1.zbierania odpadów; 4.2.transportu odpadów. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wystąpienia konieczności realizacji przedmiotu zamówienia w dni nie ujęte w hamonogaramie lub w dni wolne od pracy, np. w soboty, Nowy Rok itp. zobowiązuje się do jego wykonania w uzgodnionym dodatkowym terminie i w cenach jednostkowych podanych w ofercie. 6.Parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 7.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy). 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w wykazie, o którym mowa powyżej wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 9.Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego a złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 10.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum): 10.1. do oferty należy dołączyć: a) ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa; b) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt 3.1. podpisane przez pełnomocnika; c) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt 3.2 oraz dokument o którym mowa w ppkt 3.3 składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; d) pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 10.2. podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 10.3. w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 11. W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 12:15, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, Biuro Obsługi Interesanta, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.