Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Pilawa: Zakup koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 215675 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pilawa, Al. Wyzwolenia 158, 08-440 Pilawa, woj. mazowieckie, tel. 025 6856110, fax 025 6856083.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko - ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zamawiającego koparko - ładowarki. Przeznaczenie: prace załadunkowe, przeładunkowe, spychanie, równanie, skarpowanie, zgarnianie śniegu. Wymagania sprzętowe: 1. moc silnika min. 95 KM 2. skrzynia biegów w pełni automatyczna 3. napęd na 4 koła 4. Ramię koparki teleskopowe, głębokość kopania z ramieniem teleskopowym min. 6 m 5. łyżka koparkowa podsiębierna o szerokości około 70 cm 6. łyżka koparkowa podsiębierna o szerokości około 30 cm 7. łyżka do skarpowania podsiębierna o szerokości około 1,2 do 1,5 m 8. łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa (otwierana) o poj. około 1 m3 z widłami uchylnymi 9. kabina operatora zabudowana, z pakietem wyciszeniowym, wentylowana, ogrzewana, 10. nawiew na szyby 11. światła ostrzegawcze migające żółte 12. fotel kierowcy z pasem bezpieczeństwa, regulowany, amortyzowany i obrotowy -1800 13. sygnał cofania 14. szyby przyciemniane (tylna opuszczana, boczne uchylne) 15. koparko-ładowarka musi posiadać stosowne zezwolenia (homologację), które umożliwią zarejestrowanie pojazdu w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kołach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.73.00 - Sprzęt do przeładunku towarów Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.33.00 - Sprzęt do przeładunku towarów Oryginalny kod CPV: 29.81.10.00 - Sprzęt drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2.000 zł wniesione w dowolnej formie, zgodnie z art. 45 ust. 6.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP) a w szczególności: 2. Wykonawca musi udowodnić , że w okresie ostatnich 3 lat wykonał przynajmniej 1 dostawę o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres minimum 12 miesięcy oraz w okresie gwarancyjnym poniesie wszelkie koszty dojazdu, wymiany materiałów eksploatacyjnych i robocizny. 4. Wykonawca posiada środki na wykonanie zadania. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy , - oświadczenie , że po zapoznaniu się z warunkami zamówienia Wykonawca akceptuje je bez zastrzeżeń, - oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na dostarczony sprzęt; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; - wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie; - informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz w § 1 ust. 1 pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza zlecić podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilawa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Aleja Wyzwolenia 158, 08-440 Pilawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Aleja Wyzwolenia 158, 08-440 Pilawa, sekretariat pok. Nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





