Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-10
Ostróda: Dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
Numer ogłoszenia: 215633 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie z podziałem na cztery zadania: Zadanie Nr 1: Dostawa kostki brukowej betonowej, krawężników drogowych betonowych, obrzeży trawnikowych oraz cementu, Zadanie Nr 2: Dostawa kruszyw, Zadanie Nr 3: Dostawa wpustów ulicznych, kręgów betonowych oraz rury PVC, Zadanie Nr 4: Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.12.00-3, 14.21.00.00-6, 44.11.42.00-4, 44.16.31.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną lub w przypadku gdy osoba fizyczna jest jednym z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, celem sprawdzenia prawidłowości podpisania oferty Zamawiający żąda przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz). c) Wypełniony i podpisany formularz cenowy (załączniki nr 1 a, b, c, d do siwz). d) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. e) W przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa, z którego musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie; ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, sekretariat, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym, cena SIWZ 2,85 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, pok. nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kostki brukowej betonowej, krawężników drogowych betonowych, obrzeży trawnikowych oraz cementu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa materiału wraz z rozładunkiem w m. Gierzwałd oraz m. Dąbrówno; - materiał musi posiadać atest i/lub certyfikat, aprobatę techniczną jeżeli jest dla danego materiału wydana; - cement zgodny z normą PN-EN 197-1:2002; CEM II 32,5; - kostka brukowa betonowa zgodna z normą PN-EN 1338:2005; - kostka brukowa betonowa fazowana, prostokątna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.12.00-3, 44.11.42.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa materiału wraz z rozładunkiem w m. Gierzwałd oraz m. Dąbrówno; - materiał musi posiadać atest i/lub certyfikat; - piasek do podsypki zgodny z normą PN-B-111113:1996; - pospółka na nasypy i podbudowę pod chodnik zgodna z normą PN-B-11111:1996; - Kruszywo łamane 0/31 zgodne z normą PN-S-06102:1997..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 14.21.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wpustów ulicznych, kręgów betonowych oraz rury PVC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa materiałów wraz z rozładunkiem w m. Dąbrówno; - materiały muszą posiadać atesty i/lub deklaracje zgodności, aprobaty techniczną jeżeli jest dla danego materiału wydana; - wpusty uliczne przejazdowe typu ciężkiego zgodne z normą PN-H-74081; - kręgi betonowe z betonu B-30 niezbrojne, grubość ścianki min 50 mm, o śred. 500 mm i dł. 500 mm zgodne z normą PN-EN 1917:2004/AC:2006; - rura PVC o śred. wewnętrznej 315mm, grubość ścianki 8 mm zgodna z normą PN-EN 13476-1:2007..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.42.00-4, 44.16.31.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mieszanki mineralno- bitumicznej grysowo-żwirowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mieszanka mineralno - asfaltowa. - materiał musi posiadać atest i/lub deklaracje zgodności, badania mieszanki mineralno-bitumicznej oraz receptę, - materiał zgodny z normą PN-S-96025;2000, - mieszanka mineralno-bitumiczna grysowo-żwirowa do warstwy wiążącej 12,8 t, - mieszanka mineralno-bitumiczna grysowo-żwirowa do warstwy ścieralnej 13,2 t, Założenia techniczne: - punkt sprzedaży w odległości maksymalnej 45 km od m. Gierzwałd; - zamawiający będzie odbierał materiał partiami transportem własnym po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym; - rozliczenie do ilości wybranego materiału. 1.1. Wymagania wobec mieszanek mineralno - asfaltowych oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Uziarnienie warstwy ścieralnej od 0 mm do 12,8 mm. 1.2. Wymagania wobec mieszanek mineralno - asfaltowych oraz warstwy wiążącej z betonu asfaltowego. Uziarnienie warstwy wiążącej - 0mm do 16,00mm. Kategoria ruchu KR 2. 2.1. Normy 1. PN-B-11111:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa naturalne do nawierzchni drogowych. Żwir i mieszanka; 2. PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych; 3. PN-B-11113:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa naturalne do nawierzchni drogowych. Piasek; 4. PN-B-11115:1998 Kruszywa mineralne. Kruszywa sztuczne z żużla stalowniczego do nawierzchni drogowych; 5. PN-C-04024:1991 Ropa naftowa i przetwory naftowe. Pakowanie, znakowanie i transport; 6. PN-C-96170:1965 Przetwory naftowe. Asfalty drogowe; 7. PN-C-96173:1974 Przetwory naftowe. Asfalty upłynnione AUN do nawierzchni drogowych; 8. PN-S-04001:1967 Drogi samochodowe. Metody badań mas mineralno-bitumicznych i nawierzchni bitumicznych; 9. PN-S-96504:1961 Drogi samochodowe. Wypełniacz kamienny do mas bitumicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa ciągnika na potrzeby ZDP w Ostródzie
- "Dostawa drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2024"
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE OSTRÓDY
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilości 2000 m3 przy wykonywaniu bieżących remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Sokoły
- Zakup tłucznia kamiennego 31/63 dla zadania "Budowa drogi leśnej w leśnictwie Wojtówka, Nadleśnictwo Lądek Zdrój
- Dostawa kruszywa łamanego kamiennego (sortowanego) o frakcji 4÷31,5 mm wraz z rozmieszczeniem
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy dróg śladowych w gminie Miejska Górka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.