eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Mikołów: Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia
Numer ogłoszenia: 215624 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część Nazwa szkolenia min. l-ba godz. l-ba osób 1 Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci Minimum tematyczne: - rola i zadania opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci. Sylwetka zawodowa opiekuna, - wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, - wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, - wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, - organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, łącznie 180 20 30 40 50 40 2 2 Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych: Minimum tematyczne: - podział stosowanych wózków, - budowa wózków, - czynności operatora przed, w trakcie i po zakończeniu pracy, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu bhp, - wiadomości o dozorze technicznym, - bezpieczne użytkowanie butli, w tym i bezpieczna wymiana, - zajęcia praktyczne łącznie 67 3 3 Obsługa kasy fiskalnej i komputera Minimum tematyczne: - elementy prawa, - towaroznawstwo, - dokumentacja handlowa i magazynowa, - obsługa kas fiskalnych, - ćwiczenia - program do fakturowania - wykorzystywanie komputera do pracy w handlu łącznie 70 30 40 11 4 Operator koparki Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 202 116 86 1 5 Spawacz MAG + TIG Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 250 30 220 4 6 Magazynier z obsługą wózka widłowego Minimum tematyczne: - sprzedawca magazynier, - obsługa wózka widłowego łącznie 120 60 60 7 7 Przepalacz gazowy Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 45 12 33 2 8 Animator zabaw dziecięcych Minimum tematyczne: - specyfika pracy animatora zabaw dziecięcych, - zabawy poznawcze i integracyjne, - zabawy z chustą animacyjną, - skręcanie zwierzątek i innych form z baloników, - wstęp do malowania twarzy, - nowoczesne techniki plastyczne w pracy z dziećmi łącznie 6 1 9 Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany Minimum tematyczne: - Word - Excel, - Power Point łącznie 40 1 10 Kurs administracyjno - biurowy Minimum tematyczne: - elementy prawa administracyjnego, - czynności biurowe, - prowadzenie dokumentacji kadrowej i biurowej, - wykorzystanie programów księgowych do pracy biurowej, - zastosowanie komputerów w firmie łącznie 90 1 11 Pomoc cukiernika Minimum tematyczne: - zasady bhp, - towaroznawstwo surowców ciastkarskich i cukierniczych - systemy bezpieczeństwa i jakości zdrowotnej wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - technologia - teoretyczne podstawy produkcji ciastkarskiej i cukierniczej - zasady zdobienia i dekorowania wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - technologie sporządzania wyrobów ciastkarskich - zajęcia praktyczne łącznie 100 40 60 1 12 CNC - programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łączna 120 30 90 1 13 Masaż (I, II i III stopień): Minimum tematyczne: - I stopień - II stopień - III stopień łącznie 180 60 60 60 1 14 Kucharz małej gastronomii Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 120 30 90 1 15 Wizaż i stylizacja paznokci Minimum tematyczne: - organizacja i higiena pracy, - anatomia dłoni i stóp - schorzenia dermatologiczne dłoni, stóp, paznokci - preparaty kosmetyczne i lecznicze - manicure kosmetyczny - pedicure kosmetyczny - stylizacja paznokci - wprowadzenie (omówienie kuferka) - klasyczny makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny - wykonywanie makijażu fantazyjnego twarzy i body painting łącznie 100 60 40 2 16 Język angielski podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany 9 17 Język hiszpański podstawowy 3 18 Kurs komputerowy i internetowy Minimum tematyczne: - podstawowe pojęcia związane z komputerem - podstawowa obsługa komputera - współpraca komputera z urządzeniami - podstawy edytora tekstu Ms Office i Openoffice - podstawy arkusza kalkulacyjnego Ms Office i Openoffice - podstawy prezentacji multimedialnych Ms Office i Openoffice - podstawy internetu - tworzenie skrzynek poczty elektronicznej oraz programy pocztowe - komunikatory internetowe - wyszukiwanie informacji w internecie - portale społecznościowe łącznie 70 9 19 Kurs komputerowy Minimum tematyczne: - krok po kroku w CorelDraw - krok po kroku w Photoshop łącznie 40 11 20 Warsztaty aktywizacyjne Tematy: 1. Samopoznanie, diagnoza własnego potencjału, umiejętności potrzebne do skutecznego działania, asertywność, skuteczna motywacja 2. Aktywne poruszanie się po rynku pracy, autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne 3. Ukształtowanie kompetencji dobrego pracownika, umiejętności potrzebne do utrzymania pracy, dobra organizacja pracy, kreatywność w pracy łącznie 9 3 3 3 13 21 Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn Minimum tematyczne: - przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na płeć i wiek - mity i stereotypy dotyczące płci - mity polityki równości płci - bariery równości płci - różnice w pełnieniu ról społecznych przez kobiety i mężczyzn - założenia polityki równości płci - różnice potrzeb kobiet i mężczyzn - wpływ kultury i mediów na wzorzec osobowy i role przyjmowane przez kobiety i mężczyzn - równy status kobiet i mężczyzn w domu i na ryku pracy łącznie 8 37 22 Trening umiejętności życiowych i zastępowania agresji 1. Trening umiejętności życiowych: - rozwijanie umiejętności interpersonalnych - zwiększenie poczucia odpowiedzialności za własne życie - nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych - rozwój umiejętności lepszego rozumienia zachowań własnych oraz innych osób 2. Trening umiejętności prospołecznych: - podstawowe umiejętności prospołeczne i ich zastosowanie w praktyce - umiejętności emocjonalne - alternatywne umiejętności wobec agresji - umiejętność radzenia sobie ze stresem - umiejętność planowania 3. Trening kontroli złości: - czynniki wyzwalające złość - rozpoznawanie sygnałów wskazujących na podwyższony stan napięcia emocjonalnego - techniki zmniejszające poziom gniewu - techniki nagradzania siebie za nieagresywne zachowania 4. Trening wnioskowania moralnego: - nauka właściwej hierarchii wartości - edukacja moralna - uwzględnianie potrzeb i praw innych osób - tolerancja łącznie 16 4 4 4 4 11 Zamawiający ustala poniżej miesiące, w jakich winno być zrealizowane wsparcie: Część I - Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci lipiec - sierpień Część II - Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych lipiec Część III - Obsługa kasy fiskalnej i komputera listopad Część IV - Operator koparki sierpień wrzesień październik Część V - Spawacz MAG + TIG lipiec, sierpień, wrzesień Część VI - Magazynier z obsługą wózka widłowego październik Część VII - Przepalacz gazowy lipiec Część VIII - Animator zabaw dziecięcych wrzesień Część IX - Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany sierpień Część X - Kurs administracyjno - biurowy wrzesień - październik Część XI - Pomoc cukiernika sierpień - wrzesień Część XII - CNC - programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie lipiec - sierpień Część XIII- Masaż (I, II i III stopień) lipiec, sierpień, wrzesień Część XIV - Kucharz małej gastronomii sierpień - wrzesień Część XV - Wizaż i stylizacja paznokci wrzesień Część XVI- Język angielski podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany Lipiec - sierpień czwartki 11-13 Część XVII - Język hiszpański podstawowy Lipiec - sierpień wtorki 11-13 Cześć XVIII- Kurs komputerowy i internetowy wrzesień Część XIX - Kurs komputerowy Wrzesień - październik 15-18 godzina Część XX - Warsztaty aktywizacyjne 10, 13, 14 październik Część XXI - Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn 4 listopad Część XXII - Trening umiejętności życiowych i zastępowania agresji 6,13,20, 28 listopad 15-18godzina Obowiązki wykonawcy: 1. Wykonywanie czynności związanych z przedmiotem umowy z należytą starannością i czuwanie nad prawidłową realizacją. 2. Współpraca z koordynatorem projektu i pracownikami socjalnymi pracującymi z uczestnikami projektu. 3. Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 4. Przygotowanie po zakończonym szkoleniu/kursie protokołu zdawczo - odbiorczego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o: - niezgłoszeniu się uczestnika na szkolenie/kurs - przerwaniu szkolenia/kursu lub rezygnacji z uczestnictwa uczestników - każdorazowej nieobecności uczestnika na szkoleniu/kursie - faktach innych mających bezpośredni wypływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy. 6. Uczestnicy szkolenia/kursu winni mieć zapewnione: - materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów musi zostać potwierdzony przez każdego uczestnika poprzez złożenie stosownego oświadczenia - niezbędne maszyny, narzędzia, produkty konieczne do realizacji szkolenia/kursu - warunki przebiegu szkolenia/kursu w oparciu o zasady BHP - sale dydaktyczne powinny być wyposażone w odpowiednie miejsca siedzące, stoliki, sprzęt audiowizualny itp. dostosowany do potrzeb grupy słuchaczy 7. W celu potwierdzenia zrealizowania wsparcia Wykonawca winien prowadzić następującą dokumentację: - listy obecności - dzienniki zajęć - oświadczenia uczestników o odbiorze materiałów, dydaktycznych, biurowych , cateringu 8. Wykonawca zapewni catering: - na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 4 godziny lekcyjne w postaci przerwy kawowej - na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 6 godzin lekcyjnych w postaci przerwy kawowej i obiadu. Warunki przeprowadzenia szkoleń/kursów: 1. Szkolenia/kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z koordynatorem projektu. Zmiany harmonogramów winny być każdorazowo zaakceptowane przez Zamawiającego. 2. Zamawiający uiści zapłatę za faktyczną ilość przeszkolonych uczestników, a w przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania szkolenia/kursu Zamawiający zapłaci proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników do grup kursantów realizujących tożsame szkolenie/kurs. 4. Ustala się, że do czasu trwania szkolenia/kursu będzie wliczony czas przeznaczony na egzamin. 5. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00. Jednakże liczba godzin dziennie nie może przekroczyć ośmiu godzin. 6. Miejsce szkolenia winno zostać przygotowane w taki sposób, aby było dostosowane do wymogów bhp, zapewniało wszelkie sprzęty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 7. W przypadku, gdy zakres szkolenia wymagałby przemieszczenia się uczestników do innego miejsca niż wskazane w ofercie Wykonawca zapewni przewóz uczestnikom we własnym zakresie do miejsca odbywania się zajęć i z powrotem. 8. Wykonawca jest winien zapewnić uczestnikom szkoleń/kursów, aby były one realizowane zgodnie z przepisami bhp, należy także zabezpieczyć uczestników w niezbędną odzież ochronną, gdy wymaga tego charakter szkolenia/kursu. 9. Wykonawca zapewni uczestnikom na własność materiały szkoleniowe tj. podręczniki, skrypty, teczki, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp.). Materiał powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginały pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zrealizowaniu usługi. 10. Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy każdorazowo listę uczestników szkolenia/kursu. 11. Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopię polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 12. Na początku i na zakończeniu szkolenia/kursu zostaną z uczestnikami przeprowadzone ankiety oceniające wsparcie. 13. Po zakończeniu szkolenia/kursu każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabyte uprawnienia. Wszelkie dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją o współfinansowaniu ze środków EFS. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób kierowanych na szkolenia/kursy. 15. Wszelkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i we własnym zakresie. 16. Realizacja zamówienia winna nastąpić, nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do wykonania zamówienia, o które ubiega się Wykonawca posiadającą co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w prowadzeniu szkolenia/kursu a także posiadać wykształcenie w zakresie, którego dotyczy szkolenie o które ubiega się Wykonawca

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • obiekt szkoleniowy przystosowany do prowadzenia szkolenia/kursu teoretycznego jak i praktycznego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 10:15, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.