eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Ełk: Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych,
Numer ogłoszenia: 21560 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków dezynfekcyjnych,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 24 miesięcy środków dezynfekcyjnych w ilościach i asortymencie jak poniżej: Pakiet 1 - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi I 1.Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego; Spektrum działania: B, Tbc, F, V; czas dezynfekcji: B, Tbc, F, V - do 30 min., S - do 6 godz. Zachowujący pełne spektrum działania (łącznie ze sporami) w okresie nie krótszym niż 2 lata od daty produkcji; Wymagania: a)bez aldehydu, zawiera nadboran sodu, TAED; b)pozytywna opinia IMiDz do dezynfekcji inkubatorów; Opakowanie: worek do 25 kg; Zapotrzebowanie magazynowe: (125 kg+32 l aktywatora) Pakiet 2 - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi II 1. Trójenzymatyczny preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych; Spektrum działania: B, Tbc, F, V(HIV, HCV) Czas ekspozycji 15 minut; Wymagania: a.nie może zawierać formaldehydu i fenoli; b.dobre właściwości myjące; c.można zastosować w myjkach ultradźwiękowych; d.nie może uszkadzać aluminium, stopów żelaza, miedzi, gumy, wyrobów z tworzyw sztucznych; e.do każdego opakowania dołączona miarka; Opakowanie:5 L Zapotrzebowanie magazynowe: 80000 L roztworu roboczego. Pakiet 3- Mycie i dezynfekcja narzędzi III 1.Mycie wstępne endoskopów Wymagania; Preparat tenzydowy do mycia wstępnego sprzętu, usuwający zanieczyszczenia organiczne; Czas działania: w stężeniu 1 % do 5 minut; Opakowanie : 2L; Zapotrzebowanie : 288 L 2.Mycie i dezynfekcja endoskopów i instrumentów medycznych wrażliwych na wysokie temperatury Wymagania: Preparat aldehydowy zawierający aldehyd ortoftalowy; Spektrum działania : B, Tbc, F, V; Czas działania: - 10 minut Aktywny do 14 dni z możliwością kontroli aktywności roztworu wskaźnikami testowymi; Opinia Olympus Optical Polska. Opakowanie: 3,78 L Zapotrzebowanie: 545 L Dostawca dostarczy preparat do neutralizacji preparatu - kwas a - aminooctowy w ilości - 6 op. Pakiet 4-Dezynfekcja i mycie narzędzi maszynowe 1. Mycie alkaliczne Wymagania: Preparat o odczynie alkalicznym do mycia w myjniach-dezynfektorach w procesie dezynfekcji termicznej. Dobrze usuwający krew i białko, niepozostawiający nalotu na narzędziach i sprzęcie. Zawierający krzemiany, substancje alkaliczne, inhibitory korozji. Nie zawiera środków powierzchniowo-czynnych,nie wydziela piany w procesie mycia. Dozowanie 5ml/1L wody Opakowanie 5L Zapotrzebowanie magazynowe :10 op. 2..Neutralizacja Wymagania : Preparat neutralizujący po myciu alkalicznym w myjniach dezynfektorach w procesie dezynfekcji termicznej, Preparat w płynie zawierający kwas cytrynowy,bez środków powierzchniowo czynnych, Dozowanie 1 ml/1 L wody, Opakowanie 5L, Zapotrzebowanie magazynowe:8 op. 3. Preparat do manualnej konserwacji narzędzi Wymagania: Preparat konserwujący w aerozolu, Do ręcznej konserwacji narzędzi szczególnie części ruchomych gdzie może występować tarcie (np. przeguby, zawiasy itp.) w trakcie ich eksploatacji, Zawierający sterylny olej parafinowy, Opakowanie :250 ml Zapotrzebowanie magazynowe :8 szt. 4. Preparat do automatycznych płuczek utensyli, misek. Zawierający niejonowe związki owierzchniowo - czynne, kwasy organiczne, inhibitory korozji Dozowanie: 0,5 ml na każde 5° twardości wody, ph : kwaśne. Opakowania - 5 L Zapotrzebowanie magazynowe :24 op. Pakiet 5 Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych 1. Dezynfekcja powierzchni Preparat na bazie amin, biguanidu i czwartorzędowej soli amonowej do dezynfekcji powierzchni oraz sprzętów medycznych z możliwością stosowania w obecności pacjentów. Spektrum działania: B, F, V, Mycobakterie, stężenie 0,25 % i czas działania 15 minut, oraz V (HIV, HBV, Rota, Vaccina) stężenie 0,5% czas działania 15 minut. Opakowanie 1l z wbudowanym systemem dozującym. Opakowanie:5 kg + 12 kg z wbudowanym systemem dozującym o pojemności 1 L Zapotrzebowanie magazynowe: 25000 L roztworu roboczego 2. Dezynfekcja powierzchni Preparat na bazie nadtlenku wodoru (bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów) do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Preparat z możliwością stosowania w obecności pacjentów. Spektrum działania B, F, V (HIV, HBV, Rotavirus) w czasie 15 min., oraz Tbc w czasie do 30 min. Opakowanie 5 kg Zapotrzebowanie magazynowe -480 kg 3. Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych. Na bazie alkoholi i QUA , nie zawierający aldehydów, gotowy do użycia. Spektrum działania: B, F, V w czasie do 1 min., Tbc do 15 min. Opakowanie 5 L Zapotrzebowanie magazynowe :1200 L, w tym 24 opakowania o pojemności do 1,0 L z atomizerem. 4. Dezynfekcja powierzchni Wymagania: Zawierający mononadsiarczan potasu; Spektrum działania: , B, F,V; Czas działania: B, V- do 10 minut, B,F,V - do 15 minut; Opakowanie: 200 g Zapotrzebowanie: 48 kg 5. Dezynfekcja powierzchni Wymagania: Przeznaczony do dezynfekcji wszelkich zmywalnych powierzchni i przedmiotów zarówno niezanieczyszczonych, jak i zanieczyszczonych substancją organiczną; Substancja czynna - aktywny chlor; Postać - tabletki do 3 g., (1tabl. - do 1000 ppm aktywnego chloru) Działanie na B, Tbc, F, V przy stężeniu aktywnego chloru do 2000 ppm Czas działania: B, Tbc, F, V - do 15 min. Możliwość stosowania na powierzchnie zanieczyszczone substancją organiczną, zalewania plam krwi, wydzielin, wydalin przy stężeniu aktywnego chloru do 10000 ppm. Wymagane bezpłatne dostarczenie 20 szt . miarek do przygotowania roztworu. Atest PZH HŻ dopuszczający stosowanie do powierzchni i przedmiotów kontaktujących się z żywnością (np. w kuchenkach oddziałowych) Opakowanie: pojemnik do 300 tabl. Zapotrzebowanie: 60 opakowań 6. Dezynfekcja powierzchni Skoncentrowany preparat dezynfekcyjno - myjący, posiadający szerokie spektrum działania : B, w tym TBC, F, V, S, zawierający podchloryn sodu;zawiera 45,0g/L aktywnego chloru, niejonowe substancje powierzchniowo czynne; Osiągający spektrum działania max-15min, spory - 1 godz Niskie stężenie użytkowe roztworu roboczego do dużych powierzchni czystych i zanieczyszczonych organicznie. Puste opakowania do rekcyklingu; Opakowanie: 15 kg Zapotrzebowanie: 2000 kg 7. Dezynfekcja powierzchni Preparat bez zawartości aldehydu, chloru, fenolu, QVA. Działanie: B, F, V, Tbc, S, w czasie 15 minut. Opakowanie do 200g. Zapotrzebowanie: 800 L roztworu roboczego. 8. Dezynfekcja powierzchni Preparat na bazie czwartorzędowych związków amoniowych do mycia i dezynfekcji powierzchni. Preparat z możliwością stosowania w obecności pacjentów. Spektrum działania: B, F, V (HIV, HBV, Rotavirus), Tbc, działający w stężeniu 1% i czasie 15 minut. Opakowanie: 5 kg Zapotrzebowanie: 6 op. Pakiet 6 Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych i powierzchni 1. Chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni , wrażliwych na działanie alkoholu np.głowice USG i inne sprzęty ze szkła akrylowego , posiadające właściwości myjące , na bazie czwartorzędowych związków amonowych . Bez zawartości alkoholi , aldehydów i fenoli . Spektrum działania B,F,V w czasie 1 min. Opakowania uzupełniające ; 1.po - 100szt (od12do14cmx od19do21cm) - 3000 szt, do tego opakowania zapobiegające wysychaniu wkładu - 20 szt. 2.po 200szt (od20do22cmx od25do27cm) - 150 szt, do tego opakowania zapobiegające wysychaniu wkładu - 4 szt. Pakiet 7. - Odkażanie skóry i błon śluzowych 1. Odkażanie odtłuszczanie skóry przed iniekcjami, punkcjami, operacjami Wymagania: Bezbarwny, jednocześnie odkażający i odtłuszczający skórę; Działanie na B, Tbc, F, V (HBV,HIV, HIV, Hrepes, Rota, Adeno); Bez zawartości jodu i jego związków, zawiera nadtlenek wodoru; pH 6-7 Autosterylność - brak przetrwalników nawet w przypadku przelewania do mniejszych opakowań Opakowanie: 5L + 120 opakowań 350 ml Zapotrzebowanie: 560 L. 2. Odkażanie i odtłuszczanie skóry przed iniekcjami, punkcjami, operacjami Wymagania: Barwiony, alkoholowy preparat do odkażania i oznaczani pola operacyjnego,bez zawartości jodu. Możliwość stosowania w pooperacyjnej pielęgnacji ran i szwów. Odtłuszczający, o przedłużonym efekcie dezynfekcyjnym., autosterylny. Działanie na B, Tbc, F, V , ph 6 - 7 Opakowanie- 1 L Zapotrzebowanie magazynowe-440L Pakiet 8. - Odkażanie błon śluzowych i ran 1. Preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego oparty o etanol, chlorheksydynę, nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu, ph 4,5-5,5. Wymagania: Bezbarwny; Działanie na B, F, V, pierwotniaki Opakowanie: 1 L Zapotrzebowanie: 72 L. 2. Preparat do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej i gardła oparty o etanol, chlorheksydynę, nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu,ph 4,5-5,5 Wymagania: Bezbarwny; Działanie na B, F, V, pierwotniaki Opakowanie: 0,5 L Zapotrzebowanie: 30 L. 3. Chusteczki dezynfekcyjne-opakowanie uzupełniające Chusteczki fizelinowe nasączone alkoholem bez chlorheksydyny przeznaczone do dezynfekcji skóry .Spektrum działania B,F,V,Tbc Opakowanie 90- 120szt. Zapotrzebowanie 90 op. 4. Preparat bezbarwny do dezynfekcji ran, błon śluzowych i skóry, zawiera dichlorowodorek octenidyny. Działanie B, F, V, pierwotniaki . Opakowanie - 1 L Zapotrzebowanie - 50 L. Pakiet 9 Mycie i odkażanie ciała 1. Antybakteryjna emulsja myjaca do włosów i ciała o działaniu bakteriobójczym zawierająca octenidynę, posiada wlaściwości pielęgnujące Opakowania - 500 ml Zapotrzebowanie - 5 L 2.Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała, także noworodków w postaci pianki z możliwością dozowania z dozowników typu Dermados o ph 4,7-5,3 neutralnym dla skóry. Opakowanie : 0,4 L Zapotrzebowanie magazynowe: 2,4 L Pakiet 10 - Mycie i odkażanie rąk 1. Odkażanie rąk Wymagania: Alkoholowy preparat do odkażania rąk; Działanie na B, Tbc F, V, Opakowanie: - jednorazowe hermetycznie zamykane opakowania, Zapotrzebowanie magazynowe : 1600 L 2. Mycie rąk Środek do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk; Opakowanie - jednorazowe hermetycznie zamykane opakowania, Zapotrzebowanie magazynowe -1400 L 3..Środek do pielęgnacji skóry rąk w postaci emulsji lub kremu. Opakowanie - jednorazowe hermetycznie zamykane opakowania, Zapotrzebowanie magazynowe 86 L 4. Dozowniki łokciowe - wykonawca dostawy dostarczy i zamontuje bezpłatnie wymaganą ilość dozowników w ilości 700 sztuk. Pakiet 11- Kontrola procesów sterylizacji-wskaźniki 1.Testy do pary Test kontroli sterylizacji parowej spełnia wymagania normy EN867-1,klasa D jednorazowy,wieloparametrowy w temperaturze121°C i 134°C Opakowanie 500 szt testów Zapotrzebowanie magazynowe 50 op 2. Wieloparametrowe wskaźniki chemiczne do tlenku etylenu Wskaźniki paskowe , spełniają wymogi klasy D wg normy europejskiej EN 867-1 i klasy 4 wg normy międzynarodowej ISO 11140-1 Opakowanie 500 szt. Zapotrzebowanie magazynowe 16 op. 3.Biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parą wodną winien spełniać wymagania EN866-1/3, Opakowania-10 szt Zapotrzebowanie magazynowe-20 op. 4. Test skuteczności mycia mechanicznego w myjni - dezynfektor winien spełniać wymagania EN45014 Opakowania-100 szt Zapotrzebowanie magazynowe- 24 op. Pakiet 12 Kontrola prcesów sterylizacji parowej i gazowej 1.Biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parowej w postaci fiolkowej. Wskażnik sprawdzający efektywność bakteriobójczą sterylizatora bez pomocy urządzeń laboratoryjnych. Wynik kontroli uzyskujemy po 24-48 godz. Inkubacji Wszystkie cykle z wyjątkiem cyklu Flash( 1x 10 spor. B stearothermophilus,Geobacillus stearothermophilus) Opakowanie: 100 szt. Zapotzrebowanie magazynowe : 12 op. 2.Biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji tlenkiem etylenu . 100%,89%, 88%(1x 10 spor Bacillus substilis,B. atrophaeus) Opakowanie 100szt. Zapotrzebowanie magazynowe : 6 op. 3. Zestaw testowy typu Bowie - Dick jednorazowego użytku przeznaczony do kontroli działania autoklawów próżniowych. Zawiera arkusz testowy umieszczony w pakiecie kontrolnym, pomiędzy celulozowymi arkuszami, opakowany we włókninę sterylizacyjną. Arkusz zapewnia zmianę zabarwienia w tradycyjnych kolorach (z kremowego na ciemnoszary/czarny) Spełnia wymogi normy europejskiej EN 867-4 . Zapotrzebowanie magazynowe: 1010 szt. Pakiet 13 Maszynowa dezynfekcja i mycie endoskopów 1. Preparat przeznaczony do chemiczno - termicznej dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w urządzeniu myjąco - dezynfekującym z pompa dozującą - myjnia automatyczna MINI ETD. Wymagana kompatybilność preparatu potwierdzona przez producenta endoskopów Olympus Optical Polska. Aktywność B, F, V, Tbc Zawiera 20 % aldehyd glutarowy: Opakowania - 4 L, Zapotrzebowanie magazynowe - 72 op. 2. Preparat przeznaczony do endoskopów i oprzyrządowania w procesie chemiczno - termicznym w urządzeniu myjąco - dezynfekującym z pompa dozującą -myjnia automatyczna MINI ETD. Wymagana kompatybilność preparatu potwierdzona przez producenta endoskopów Olympus Optical Polska. Zawiera 5 - 15 % etoksylowany alkohol tłuszczowy, Wyłącznie do zastosowania profesjonalnego. Opakowania - 4 L, Zapotrzebowanie magazynowe - 36 op Pakiet 14 Pojemniki na odpady ostre Pudełko wykonane z tworzywa sztucznego i nie ulegającego przekłuciu, w który wrzuca się igłę.Klapkę zamyka się dociskając ją do oporu Zapotrzebowanie magazynowe -pojemniki o pojemności 0,7 l - 2000 szt. -pojemniki o pojemności 1 l - 5760 szt -pojemniki o pojemności 2 l - 2400szt -pojemniki o pojemnosci 0,2 L - 720szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.W rozbiciu na pakiety wadium wynosi: Pakiet 1 - 150 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 2 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Pakiet 3 - 800 zł (osiemset złotych 00/100) Pakiet 4 - 100 zł ( słownie: sto złotych 00/100) Pakiet 5 - 1 500 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Pakiet 6 - 3 000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Pakiet 7 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Pakiet 8 - 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 9 - 5 zł ( słownie: pięć złotych 00/100) Pakiet 10 - 1 400 zł ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) Pakiet 11 - 100 zł ( słownie: sto złotych 00/100) Pakiet 12 - 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 13 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 14 - 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74203000451110000001038710 do terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5)Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 6)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających postępowanie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy). 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP 2)Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych środków dezynfekcyjnych potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia ich właściwości oferowanych w danym Pakiecie. 3)Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania proponowanych preparatów były potwierdzone (oprócz ulotek informacyjnych) dokumentami z wykonania badań (w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 4)Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart charakterystyki substancji niebezpiecznych oferowanych produktów. 5)Zamawiający wymaga, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę na Pakiet I. Manualne mycie narzędzi i dezynfekcja poz. 1. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego, dołączenia pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka w/w preparatu do dezynfekcji inkubatorów (w postaci dokumentu wystawionego przez Instytut w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 6)Zamawiający wymaga, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę na Pakiet I. Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi I, Pakiet III poz. 2. oraz na Pakiet XIII Maszynowa dezynfekcja i mycie narzędzi poz. 1-2., dołączenia pozytywnej opinii Firmy Olympus Optical Polska dotyczącej w/w preparatu (w postaci dokumentu wystawionego przez Firmę Olympus Optical Polska w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk pok. 027/A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk Sekretariat pok. 504.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi I 33631600-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi III.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Dezynfekcja i mycie narzędzi maszynowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych i powierzchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Odkażanie skóry i błon śluzowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Odkażanie błon śluzowych i ran.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - Mycie i odkażanie ciała.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - Mycie i odkażanie rąk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - Kontrola procesów sterylizacji-wskaźniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - Kontrola prcesów sterylizacji parowej i gazowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - Maszynowa dezynfekcja i mycie endoskopów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - Pojemniki na odpady ostre.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.