Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Wałbrzych: 1. REMONT SCHODÓW WEJŚCIA BUDYNKU GŁÓWNEGO SPECJALISTYCZNEGO
SZPITALA GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO IM. E.BIERNACKIEGO
W WAŁBRZYCHU
2. BUDOWA ZADASZENIA WEJŚCIA BUDYNKU GŁÓWNEGO SPECJALISTYCZNEGO
SZPITALA GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO IM. E.BIERNACKIEGO
W WAŁBRZYCHU
Numer ogłoszenia: 215577 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu , ul. Paderewskiego 10, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, fax. 074 8877103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.walbrzych.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. REMONT SCHODÓW WEJŚCIA BUDYNKU GŁÓWNEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO IM. E.BIERNACKIEGO W WAŁBRZYCHU 2. BUDOWA ZADASZENIA WEJŚCIA BUDYNKU GŁÓWNEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO IM. E.BIERNACKIEGO W WAŁBRZYCHU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na : 1.1.Część nr 1 - Remont schodów wejścia do budynku głównego szpitala. 2.1.Część nr 2 - Budowa zadaszenia wejścia do budynku głównego szpitala Rodzaje robot do wykonania: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Roboty betonowe i żelbetowe 3. Izolacje przeciwwilgociowe 4.Wznoszenie konstrukcji stalowych 5.Montaż płyt kamiennych i balustrad stalowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.min.: 1 pracownikiem z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi, - do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącymi wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 1.6.zatrudniali (średniorocznie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 pracowników na podstawie umowy o pracę; 1.7.wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie remontów ogólnobudowlanych obiektów użyteczności publicznej; 1.8. uzyskali od poprzednich Zamawiających potwierdzenia (np. referencje) że zadania te zostały wykonane należycie; 1.9.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a) posiadają obroty średnioroczne w wykonaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w wysokości minimum 500.000,-zł; b) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową , w wysokości łącznej co najmniej 150.000,- zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); 1.10.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.: 100 000,00 zł. a także: 1.11.zgodnie z art. 26 ust. 1 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3; ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605) tj. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.12.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2.Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3; ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605) tj. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia wg wzoru załącznika nr 2; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg wzoru załącznika nr 3; - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wg wzoru załącznika nr 4; - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPECJALISTYCZNY SZPITAL GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZY im. E. Biernackiego
58-301 Wałbrzych , ul. Paderewskiego 10, tel./fax 074 88 77 187.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SPECJALISTYCZNY SZPITAL GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZY im. E. Biernackiego 58-301 Wałbrzych , ul. Paderewskiego 10, - sekretariat - parter budynek główny szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.REMONT SCHODÓW WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁOWNEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO IM.BIERNACKIEGO W WAŁBRZYCHU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty rozbiórkowe 2.Roboty betonowe i żelbetowe 3.Izolacje przeciwwilgociowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA ZADASZENIA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO IM. E.BIERNACKIEGO W WAŁBRZYCHU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i wznoszenie konstrukcji stalowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w Wałbrzychu
- Usługa wykonania koncepcji i dokumentacji projektowej remontu budynku nr 6 na terenie kompleksu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Wymiana złoża filtracyjnego wraz z utylizacją w basenowych filtrach ciśnieniowych Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o.
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pankiewicza 6 w Wałbrzychu oraz rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Pankiewicza 6a i Moniuszki 32a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowych usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części połaci dachu budynku Polskiej Akademii Nauk - Dom Pracy Twórczej przy ul. Wojska Polskiego 5 w Juracie
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
- "Wykonanie systemu wideokonferencyjnego wraz z pracami remontowo-malarskimi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"
- CP-24-1793/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie wraz z remontem rozdzielni elektrycznej
więcej: Roboty zadaszeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





