eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Dostawa i montaż monitoringu przystanków-5 sztuk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Starachowice: Dostawa i montaż monitoringu przystanków-5 sztuk
Numer ogłoszenia: 215570 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152190 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o, ul. Radomska 53, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 274-70-81, faks 41 274-61-47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: komunikacja miejska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż monitoringu przystanków-5 sztuk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż monitoringu przystanków - 5 sztuk. Zamawiający na realizację zamówienia objętego SIWZ zamierza przeznaczyć kwotę 54.233,00 zł netto. 2. Rozliczenie za przedmiot zamówienia odbędzie się w formie faktury jednorazowej w wysokości 100% wynagrodzenia określonego w umowie, po odbiorze całości zamówienia przez Zamawiającego. Faktura płatna będzie w ciągu 30 dni od daty jej złożenia. PARAMETRY TECHNICZNE MONITORINGU WIAT PRZYSTANKOWYCH 1.identyfikowalność osób znajdujących się na przystanku i w otoczeniu 10 do 15 m; 2.zdalny dostęp do kamer za pomocą łącza internetowego (gniazda: RJ-45, SIM, lub inne) bez konieczności budowy centrum kontrolnego; 3.kamery posiadające funkcję rejestracji(USB, karta SD) - min. 5 dni archiwizacji na nośniku; 4.archiwizacja może odbywać się również na PC ,(za pomocą bezpłatnego oprogramowania); 5.brak limitu liczby użytkowników, brak opłat licencyjnych na dołączone oprogramowanie; 6.bezpłatne oprogramowanie obsługuje nieograniczoną liczbę kamer; 7.bezpłatne aktualizacje oprogramowania; 8.dwukierunkowa transmisja sygnału audio; 9.kamery nie wymagają sieci szerokopasmowej, ponieważ cała analiza obrazu odbywa się w kamerze; 10.obsługują funkcje IP (przesyłanie danych, obrazu na strony internetowe lub wysyłanie alarmu za pomocą funkcji IP- Notyfy) równocześnie odbywa się obserwacja obrazu na żywo, zapis i przeglądanie; 11.kamery wandaloodporne; 12.praca systemu w temperaturach -30oC do 60oC; 13.w przypadku awarii nie ginie zapis; 14.zintegrowany DVR z zapisem wysokiej rozdzielczości; 15.oddzielne przetworniki dla trybu nocnego i dziennego; 16.zintegrowany głośnik, mikrofon i czujka ruchu PIR; 17.każda kamera powinna być wyposażona w moduł ochrony przeciw przepięciowej oraz przeciwzwarciowej, opcjonalnie baterię podtrzymującą zasilanie. Zamawiający zabezpieczy doprowadzenie energii elektrycznej do zasilania monitoringu oraz zapewni wymagane połączenie do sieci Internet. Wykonawca dostarczy oraz zamontuje komplet monitorujący we wskazanych przez Zamawiającego punktach. Przez punkt zamawiający rozumie miejsce zlokalizowane naprzeciw monitorowanego przystanku, usytuowane na słupie energetycznym lub oświetleniowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu w ramach osi priorytetowych II, III, IV. V, VI regionalnego programu operacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL SECURITY TECHNOLOGIES Sp. z o.o., ul. Ślęzna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54233,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53950,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.