Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Dąbrowa Białostocka: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 215562 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. M. C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121206, fax 085 7121206 w. 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w załączniku do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.14.16.12 - Zbiorniki na krew Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ 2) Spełnią wszystkie warunki i dostarczą wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ i załączniku nr 3 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy . Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.Formularz ofertowy 1a. Wykaz załączonych do oferty próbek 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1,2 ustawy prawo zamówien publicznych 3. Oświadczenie o akceptacji wymagań zawartych w SIWZ dotyczących przedmiotu zamówienia i jego realizacji 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej , określające uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem 5. Oryginał pełnomocnictwa ( lub jego poświadczona przez notariusza kopia ) do podpisywania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie w/w dokumentu. 6. Oświadczenie, że oferowany sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz materiały medyczne odpowiadają warunkom zawartym w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ ul. M.C. Skłodowskiej 15 16 - 200 Dąbrowa Białostocka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ ul. M.C. Skłodowskiej 15 16 - 200 Dąbrowa Białostocka Budynek Administracji Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny.
- Zakup i dostawy materiałów laboratoryjnych do pobierania krwi
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych, środków hemostatycznych oraz preparatów i akcesoriów do dializ
- Dostawa wyrobów medycznych - drenów perforowanych i drenów KEHRA (II)
- TP 42/25 - Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego z dzierżawą urządzeń laboratoryjnych
- Dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego aparatu do oznaczania OB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.