Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Łask: dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych
Numer ogłoszenia: 215529 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158, ul. 9 Maja, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6770900, fax 043 6770709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.14.10.00 - Maszyny liczące Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.10.00 - Maszyny liczące Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.15.10.00 - Elektroniczne maszyny do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.15.10.00 - Elektroniczne maszyny do pisania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24. ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków oceniane będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; b) wzór oferty stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c) w zależności od formy organizacyjno-prawnej wykonawcy odpowiednio aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z krajowego rejestru sądowego, a jeżeli dane wykonawcy nie podlegają ujawnieniu w ewidencji lub rejestrze - inny dokument oznaczający wykonawcę, przewidziany prawem (odpis lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: chor Balcerzak Marek Jednostka Wojskowa 1158 98-100 Łask ul.9-go Maja.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostka Wojskowa 1158 98-100 Łask ul.9-go Maja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kopiarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kopiarka kolorowa, kopiarka czarno-biała.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3, 30.12.11.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt biurowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bindownice, termobindownice, gilotynyu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: maszyny liczace.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalkulatory bateryjne, kalkulatory sieciowe z drukarką.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: niszczarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: niszczarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: maszyny do pisania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektroniczne maszyny do pisania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.15.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.