Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Gdańsk: Izolacji przeciwwodna, przeciwwilgociow pałacu w Waplewie Wielkim, zlokalizowanym na działce Nr 81/5 położonej w gminie Stary Targ, wpisanym decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w dniu 21 grudnia 1972r. do rejestru zabytków pod numerem 741.
Numer ogłoszenia: 215525 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111779 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Gdańsku, ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, faks (058) 301 11 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Izolacji przeciwwodna, przeciwwilgociow pałacu w Waplewie Wielkim, zlokalizowanym na działce Nr 81/5 położonej w gminie Stary Targ, wpisanym decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w dniu 21 grudnia 1972r. do rejestru zabytków pod numerem 741..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy robót remontowych 1) Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie izolacji przeciwwodnej, przeciwwilgociowej, remont przyłączy Pałacu w Waplewie Wielkim, opracowanie projektu i wykonanie drenażu przy Oranżerii Pałacu W skład zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia wchodzą: a) demontaż istniejącej opaski betonowej i wykonanie nowej po zakończeniu prac izolacyjnych, b) prace ziemne, c) izolacja przeciwwodna, przeciwwilgociowa d) wykonanie 2 piezometrów przy Oranżerii wg wskazań załącznika nr.10. Ekspertyza geotechniczna o warunkach gruntowo-wodnych dla Zespołu Pałacowego w Waplewie Wielkim powiat Sztumski e) wykonanie projektu drenażu dla Oranżerii Pałacu na podstawie załącznika nr 11. Założenia funkcjonalne do projektu drenażu przy Oranżerii z pozyskaniem należnych zatwierdzeń i pozwoleń f) wykonanie drenażu Oranżerii g) wywóz i utylizacja gruzu pochodzącego z prowadzonych robót h) wzmocnienie fundamentów przez uzupełnienie ubytków i) naprawa instalacji odprowadzającej wodę (opadową, ścieki) na zewnątrz budynku Pałacu 2) Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ). Sposób wykonania robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ). WAŻNE UWAGI: 1. Ze względu na zabytkowy charakter Pałacu w Waplewie Wielkim (wpis decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w dniu 21 grudnia 1972r. do rejestru zabytków pod numerem 741.) dla którego wykonywane są prace stanowiące przedmiot zamówienia, w skład zespołu wykonawczego MUSI BYĆ WŁĄCZONY ARCHEOLOG pełniący funkcję nadzoru archeologicznego nad wykonaniem wykopów pod izolacje. Obowiązek zatrudnienia archeologa leży po stronie wykonawcy. 2. Wartość nadzoru archeologicznego należy wpisać do pozycji kosztorysowej nr 5 Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów, głębokość do 1,5 m, grunt kategorii IV 3. Dopuszcza się stosowanie materiałów i aparatów o równoważnych parametrach. 4. Zamawiający udostępni wybranemu w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy, aktualną mapę do celów projektowych 3. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją składającą się na SIWZ i zawartą umową. 4. Ponadto prace należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2006 r. nr 156, poz. , ze zm.), 2) Ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579) 4) Ustawy o badaniach i certyfikacji z dnia 03.04.1993r (Dz. U. 55-93 z późniejszymi zmianami) 5) Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 7.07.1994r (Dz. U. 89-94) 6) Ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10.04.1997r (Dz. U. 54-1997) 7) Ustawy o normalizacji z dnia 12.09.2002 r. (Dz. U. 169-2002), 8) Warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych, tom V - Instalacje elektryczne - 1988r 9) Warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Część D: Roboty instalacyjne. Zeszyt 2: Instalacje elektryczne i pioruonochronne w budynkach użyteczności publicznej -2004 r. 10) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 75-2002) oraz nowelizacja z dnia 07.04.2004r (Dz. U. 109 z dnia 12.05.2004r) 11) obowiązujących Polskich Norm i norm branżowych, 12) właściwych przepisów bhp i ppoż. 5. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w budownictwie. 6. Roboty należy prowadzić z poszanowaniem interesów osób trzecich, która w szczególności polega na: - zapewnieniu dostępu do drogi publicznej - ochronie przed pozbawieniem możliwości korzystania z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i cieplnej oraz ze środków łączności, - ochronie przed pozbawieniem dopływu światła do pomieszczeń - ochronie przed uciążliwościami powodowanymi przez hałas, wibracje, zakłócenia elektryczne, promieniowanie - ochronie przed zanieczyszczeniami powietrza, wody i gleby W tym celu wykonawca sporządzi harmonogram robót i plan ich organizacji, uwzględniający wymogi określone we wzorze umowy oraz STWiO. Roboty mogą być także wykonywane w dni ustawowo wolne od pracy. 7. Urządzenie placu budowlany leży w gestii Wykonawcy i na jego koszt.. 8. Zaplecze należy zlokalizować na terenie, który obejmuje projekt i powinno zawierać w szczególności: zaplecze higieniczno - sanitarne, socjalne dla pracowników, miejsca pracy stanowiskowej, miejsca składowania materiałów, miejsca pracy maszyn i urządzeń, drogi transportu wewnętrznego, ogrodzenie wraz z bramą wjazdową, zapewnienie odprowadzenia ścieków oraz przyłącza tymczasowe wodne i energetyczne oraz inne niezbędne elementy wynikające ze specyfikacji wykonywanych robót. 9. Wykonanie, uzgodnienie lokalizacji przyłączy tymczasowych oraz rozliczenie się z gestorami sieci leży w gestii Wykonawcy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do ustawienia tablic informacyjnych i oznakowania terenu robót zgodnie z wymaganiami określonymi w Prawie Budowlanym i Warunkach Kontraktu. 11. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby zapewnić dojazd do posesji dla mieszkańców i innych użytkowników. 12. Zajęcie pasa drogowego może nastąpić jedynie po spełnieniu wszystkich wymagań określonych Rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 24.01.1986 roku w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz. U. Nr 6 z 1986 roku z późniejszymi zmianami). 13. Za całość oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich prowadzenia odpowiada Kierownik robót. 14. Wykonane prace będą objęte gwarancją przez 36 miesięcy od daty odbioru. 15. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie, część-części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 16. Wykonawca przed złożeniem oferty dokona wizji w miejscu realizacji zamówienia. Zamawiający udostępni obiekt , po uprzednim ustaleniu terminu. 17. Czas realizacji wymagany przez Zamawiającego - 115 dni kalendarzowych. Termin oczekiwany przez zamawiającego 10 grudnia 2009. Z uwagi na charakter prac i obiektu, istnieje prawdopodobieństwo niemożności realizacji zadania w sposób ciągły. Sytuację tę może spowodować fakt, że teren nie jest przebadany archeologicznie lub wystąpią trudności w dostępie do partii fundamentowych części obiektu, warunki atmosferyczne itp. W przypadku wystąpienia trudności z realizacją zadania, nie leżących po stronie wykonawcy, zamawiający na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru zawiesza bieg terminu wykonania zadania, do czasu usunięcia przeszkody uniemożliwiającej realizację zadania. Na powyższą okoliczność zostaje sporządzony stosowny protokół..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 54.32.00.00 - 54.32.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33854.93 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM EKOINBUD SUMPT, UL. WIELKOPOLSKA 5 A, 80-180 GDAŃSK, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 338504.93
- Oferta z najniższą ceną: 338504.93 oferta z najwyższą ceną: 720536.81
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2025. Utrzymanie oznakowania przystanków
- Kompleksowe utrzymanie terenu Westerplatte w Gdańsku w okresie od 01.01.2026 - 31.12.2026 r.
- Zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych
- dostawa energii elektrycznej
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Wyrozębach- Podawcach"
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





