eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaDostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Mroczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Mrocza: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Mroczy.
Numer ogłoszenia: 215525 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Mroczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - CPV 27115000-4 Stal , CPV 27341000-7 Drut - zał. nr 1 do SIWZ . Część II - CPV 28814000-1 Beton - zał. nr 2 do SIWZ. Część III - CPV 28211600-0 Zbiornik retencyjny wraz z montażem - zał. nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.16.00 - Zbiorniki Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.16.00 - Rezerwuary Oryginalny kod CPV: 28.81.40.00 - Beton Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.40.00 - Beton Oryginalny kod CPV: 27.11.50.00 - Stal Kod CPV wg słownika 2008: 14.62.20.00 - Stal Oryginalny kod CPV: 27.34.10.00 - Drut Kod CPV wg słownika 2008: 44.33.30.00 - Drut .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem składania ofert. Wysokość wadium ustalono odrębnie dla każdej części zamówienia w zależności od ich wartości, i tak : część 1 - 60,00 PLN część 2 - 300,00 PLN część 3 - 10 000,00 PLN W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, podane wyżej kwoty wadium należy sumować w zależności od zakresu oferty. Całkowita wysokość wadium na wszystkie części zamówienia wynosi 10.360,00 PLN (słownie: dziesięćtysięcytrzystasześćdziesiątzłotych gr 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - spełnią warunek dodatkowy: wyrazi zgodę na termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia u Zamawiającego faktury za zrealizowane zamówienie wraz z wymaganym kompletem dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wypełniony ,,Druk oferta,, - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie o terminie płatności- załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 7. Wypełnione formularze cenowe dla odpowiedniej części zamówienia wg - załączników nr 1 - 3 do SIWZ. 8. Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 36 m-cy - załącznik nr 9 do SIWZ. 9. Oświadczenie, że zastosowane w ofercie asortymenty posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa a dla części III zamówienia dodatkowo protokoły z prób szczelności oraz zobowiązanie się Oferenta do ich przekazywania Zamawiającemu łącznie z dostarczanym asortymentem - załącznik nr 8 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót Publicznych - Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, Mrocza, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stal, drut.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stal A-O O 10 - 984 mb 2. Drut wiązałkowy - 20kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.11.50.00-4, 27.34.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Beton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Beton klasy B20 42 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.40.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1. Zbiornik stalowy V=250 m3 wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zbiornik stalowy V=250 m3 wraz z montażem w miejscu dostawy - 2 kpl. CHARAKTERYSTYKA ZBIORNIKA 1. Wymiary zbiornika: - pojemność V [m3] 250 - średnica nominalna [mm] 5700 - średnica zewnętrzna z izolacją [mm] 5940 - wysokość całkowita [mm] 11600 Rurociąg tłoczny PCV O 160 mm Rurociąg ssuwny PCV O 225 mm Rurociąg przelewny PCV O 200 mm 2. Zastosowanie. Zbiornik retencyjny służący do magazynowania wody pitnej. 3. Konstrukcja. Zbiornik retencyjny wykonany z elementów stalowych, zabezpieczony od wewnątrz antykorozyjnie - zestaw epoksydowy, zabezpieczony od zewnątrz blachą ocynkowaną, lakierowaną koloru REAL 510. Izolację ścian stanowi wełna mineralna grubości min. 100 mm, natomiast dachu styropian grubości min. 100 mm. Zbiornik powinien być kompletny i posiadać następujące osprzętowienie: - drabinę wewnętrzną wykonaną z stali ocynkowanej, - drabinę zewnętrzną z pomostem, - włazy rewizyjne, - rurarz wewnętrzny. Projektuje się posadowienie zbiornika na płycie żelbetowej O 5,9 m. Całość powinna posiadać atest PZH na zastosowanie wody pitnej i odpowiednie atesty oraz deklaracje zgodności, protokoły z prób szczelności..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.