eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › nr sprawy36/II/B/DT/08wymiana nawierzchni drogi wjazdowej do Śląskiego Wesołego Miasteczka na terenie WPKiW S.A. w Chorzowie z asfaltowej na kostkę brukową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Chorzów: nr sprawy: 36/II/B/DT/08: wymiana nawierzchni drogi wjazdowej do Śląskiego Wesołego Miasteczka na terenie WPKiW S.A. w Chorzowie z asfaltowej na kostkę brukową
Numer ogłoszenia: 215512 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka , Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, fax. 032 3498362.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.wpkiw.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nr sprawy: 36/II/B/DT/08: wymiana nawierzchni drogi wjazdowej do Śląskiego Wesołego Miasteczka na terenie WPKiW S.A. w Chorzowie z asfaltowej na kostkę brukową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: nr sprawy: 36/II/B/DT/08: wymiana nawierzchni drogi wjazdowej do Śląskiego Wesołego Miasteczka na terenie WPKiW S.A. w Chorzowie z asfaltowej na kostkę brukową. Okres gwarancji na wykonane prace nie może być krótszy niż 36 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: - wymagane jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych), - wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy w Bank Zachodni WBK nr 84 1090 2024 0000 0001 0715 1841 (musi być zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert). Wybrany wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie najpóźniej w dniu podpisania umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sprawdzenie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w następującym zakresie: czy zostały złożone wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; uprawnienia osób podpisujących oświadczenia i dokumenty do reprezentowania Wykonawcy; czy terminy wystawienia dokumentów są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, B) oświadczenie Wykonawcy wskazujące jakie części zamówienia powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy), C) oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, D) zaświadczenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Katowicach dla minimum dwóch pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia; E) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, F) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest załączenie kserokopii uprawnień: - budowlanych do kierowania robotami o specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę Okręgowej Izby Budownictwa, - do kierowania ruchem drogowym, wydane na kierownika robót wskazanego przez wykonawcę; G) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dotyczy robót drogowych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość tych robót nie może być niższa niż 200 tyś. zł dla jednego zadania, H) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: Oferty składane przez konsorcja złożone z dwóch lub więcej firm, występujących jako partnerzy, winny spełniać następujące wymagania: a/ wszyscy partnerzy konsorcjum muszą spełniać postanowienia SIWZ i dołączyć do oferty dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie a), b), c), d), C) i E). Zapis punktu D), F), G) i H) winien spełniać przynajmniej jeden konsorcjant. b/ konsorcjanci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, c/ wszyscy partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań kontraktowych. Takie oświadczenie, złożone przez każdego z partnerów, winno być załączone do oferty, d/ w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty winna być dołączona kopia umowy tej spółki potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w formie kopii muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z dn. 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. Aleja Różana 2, 41 501 Chorzów, pokój nr 003, w godzinach: 8.00 - 15.00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: - nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: - nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, pokój nr 101 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.