Ogłoszenie z dnia 2011-08-09
Żyrardów: Remont wewnętrznych pomieszczeń oraz remont dachu w osiach 2-3 : A - F
W budynku Państwowej Szkoły muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 215493 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego J. Paderewskiego , ul. Narutowicza 39B, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 855 36 85, faks 46 855 36 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmzyrardow.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państowa jednostka organizacyjna (art3.1 pkt 2 Ust. z dnia 29 stycznia 2004 PZP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wewnętrznych pomieszczeń oraz remont dachu w osiach 2-3 : A - F W budynku Państwowej Szkoły muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Żyrardowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana inwestycja obejmuje remont dachu w osiach : 2-3 : A - F oraz kompleksowy remont dwóch sal koncertowych z wymianą podłóg oraz częściowy remont korytarza I piętra. I ETAP INWESTYCJI: obejmuje wykonanie kompleksowego remontu stropodachu nad salą koncertową Nr. 2 o pow. 125.14 m 2 polegającego na zdemontowaniu istniejącego pokrycia składającego się z kilku warstw papy na lepiku, betonowej warstwy wyrównawczej gr. ok. 3 cm, warstwy płyty pilśniowej, supremy oraz płyt korytkowych ( 200x60x10 cm).Odkryte w ten sposób dźwigary kratowe i stężenia należy oczyścić z rdzy poprzez szczotkowanie, pokryć systemową farbą ogniochronną.Po wykonaniu zabezpieczenia konstrukcji nośnej należy ponownie ułożyć zdemontowane płyty korytkowe ( założono 25 % płyt do wymiany ),wykonać warstwę wyrównawczą min. 3 cm., wykonać pokrycie z dwóch warstw papy termozgrzewalnej na osnowie poliestrowej . Należy zdemontować wszystkie obróbki blacharskie w tym obróbki kominów i gzymsów. Rynny, pas podrynnowy oraz rury spustowe są w dobrym stanie i należy je wykorzystać przy ponownym montażu. Dokonać naprawy kominów i położyć nowe obróbki blacharskie. Należy zdemontować starą instalację odgromową i zamontować nową w analogicznych miejscach oraz wykonać pomiary elektryczne instalacji odgromowej dla całego budynku.Istniejący podwieszony strop wykonany z desek pokrytych tynkiem na matach z trzciny należy w całości zdemontować. Wykonać konstrukcję nośną dla stelaża sufitu podwieszanego z płyt G-K z kątownika stalowego. Wykonać ruszt systemowy do podwieszenia podwójnej płyty K-G ( woda + ogień), tak by doprowadzić sufit do odporności ogniowej EI 60. Wykonać ocieplenie wełną mineralną gr. min. 20 cm., podwiesić folię paro izolacyjną. Na stropie należy odtworzyć istniejącą instalację elektryczną. Po zakończeniu prac wykonać pomiary elektryczne wewnętrznej instalacji oświetlenia w sali koncertowej. Płytę sufitową G-K od spodu dwukrotnie pomalować farbą lateksową. Powierzchnie ścian wyrównać, zagruntować, wykonać gładź gipsową i pomalować dwukrotnie farbą lateksową . Istniejącą konstrukcję podłogi składającą się z drewnianej podłogi na legarach wykończoną drewnianą klepką oraz drewniany podest należy w całości zdemontować wraz z usunięciem wszelkich możliwych warstw izolacyjnych do stropu konstrukcyjnego. Nierówności płaszczyzny stropu odcinkowego wyrównać keramzytem na zaczynie cementowym.Różnicę poziomów wyrównać styropianem gr. min. 25 cm oraz wykonać podłoże betonowe pod posadzkę gr. min. 5 cm. zbrojone siatkami stalowymi. Całość pokryta parkietem dębowym gr. min. 22 mm. lakierowanym dwukrotnie. Lakier o wysokiej odporności na ścieranie do obiektów o bardzo dużym natężeniu ruchu. W Sali należy wymienić istniejące drzwi wejściowe z korytarza (wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi ) i zamontować nowe, identyczne z drzwiami w Sali koncertowej nr. 1. Na korytarzu pierwszego piętra zdemontować istniejące warstwy podłogowe. Nierówności stropu odcinkowego wyrównać keramzytem wymieszanym z cementem. Na całości położyć styropian oraz warstwę betonu gr. 5 cm. zbrojonego siatką stalową.Na całości położyć gres. Na wywożone z budowy odpady Zamawiający będzie wymagał kart przekazania odpadów potwierdzających ich przekazanie do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.Dotyczy to w szczególności warstw pokrycia dachowego ( papa, płyta pilśniowa, suprema )oraz gruzu i śmieci budowlanych. II ETAP INWESTYCJI - ( z terminem rozpoczęcia w roku 2012 po uzyskaniu środków finansowych z Centrum Edukacji Artystycznej i zakończeniem do 31.08.2012 r. ) obejmuje wykonanie kompleksowego remontu stropodachu nad salą koncertową Nr. 1. o pow. 126,22 m 2 polegającego na zdemontowaniu istniejącego pokrycia składającego się z kilku warstw papy na lepiku, betonowej warstwy wyrównawczej gr. ok. 3 cm, warstwy płyty pilśniowej , supremy gr. 5 cm.oraz płyt korytkowych ( 200x60x10 cm).Odkryte w ten sposób dźwigary kratowe i stężenia należy oczyścić z rdzy poprzez szczotkowanie, pokryć systemową farbą ogniochronną Po wykonaniu zabezpieczenia konstrukcji nośnej należy ponownie ułożyć zdemontowane płyty korytkowe ( założono 25% płyt do wymiany ) , wykonać warstwę wyrównawczą min. 3 cm., wykonać pokrycie z dwóch warstw papy termozgrzewalnej na osnowie poliestrowej. Należy zdemontować wszystkie obróbki blacharskie w tym obróbki kominów i gzymsów. Rynny, pas podrynnowy oraz rury spustowe są w dobrym stanie i należy je wykorzystać przy ponownym montażu.. Dokonać naprawy kominów i położyć nowe obróbki blacharskie. Należy zdemontować starą instalację odgromową i zamontować nową w alogicznych miejscach oraz wykonać pomiary elektryczne instalacji odgromowej dla całego budynku.Istniejący podwieszony strop wykonany z desek pokrytych tynkiem na matach z trzciny należy w całości zdemontować. Wykonać konstrukcję nośną dla stelaża sufitu podwieszanego z płyt G-K z kątownika stalowego. Wykonać ruszt systemowy do podwieszenia podwójnej płyty G-K ( woda + ogień), tak by doprowadzić sufit do odporności ogniowej EI 60. Wykonać ocieplenie wełną mineralną gr. min. 20 cm., podwiesić folię paro izolacyjną. Na stropie należy odtworzyć istniejącą instalację elektryczną. Po zakończeniu prac wykonać pomiary elektryczne wewnętrznej instalacji oświetlenia w sali koncertowej. Płytę sufitową G-K od spodu dwukrotnie pomalować farbą lateksową. Powierzchnie ścian wyrównać,zagruntować, wykonać gładź gipsową i pomalować dwukrotnie farbą lateksową . Istniejącą konstrukcję podłogi składającą się z drewnianej podłogi na legarach wykończoną drewnianą klepką oraz drewniany podest należy w całości zdemontować wraz z usunięciem wszelkich możliwych warstw izolacyjnych do stropu konstrukcyjnego. Nierówności płaszczyzny stropu odcinkowego wyrównać keramzytem na zaczynie cementowym. Różnicę poziomów wyrównać styropianem gr. min. 25 cm oraz wykonać podłoże betonowe pod posadzkę gr. min.5 cm. zbrojone siatkami stalowymi. Całość pokryta parkietem dębowym gr. min. 22 mm. lakierowanym dwukrotnie. Lakier o wysokiej odporności na ścieranie do obiektów o bardzo dużym natężeniu ruchu. Na wywożone z budowy odpady Zamawiający będzie wymagał kart przekazania odpadów potwierdzających ich przekazanie do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.Dotyczy to w szczególności warstw pokrycia dachowego ( papa, płyta pilśniowa, suprema )oraz gruzu i śmieci budowlanych. UWAGA DLA OFERENTÓW: Zamawiający informuje, że obiekt w którym prowadzone będą wyszczególnione roboty jest objęty prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków pod numerem 650 na podstawie decyzji z dnia 30 marca 1984 roku. Ponadto znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod nr 520 - dawnej Osady Fabrycznej.W związku z powyższym przy kalkulowaniu robót należy uwzględnić wszelkie koszty związane ze starannym zabezpieczeniem i wykonaniem zamawianych prac w odniesieniu do całego budynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeniesienia części prac z I do II etapu inwestycji jak również rezygnację z drugiego etapu lub części prac w razie braku przekazania środków finansowych z Centrum Edukacji Artystycznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia robót zamiennych dodatkowych, itp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) - przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów a w tym zakresie wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów a w tym zakresie wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania inwestycyjne polegające na wykonaniu prac budowlanych, remontowo-budowlanych w obiektach użyteczności publicznej, kulturalno- oświatowych, usługowo-handlowych lub mieszkalnych wielorodzinnych na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł każde, porównywalne swoim zakresem z przedmiotowym zamówieniem .Zamawiający wymaga by co najmniej jedno z nich prowadzone było w budynku wpisanym do rejestru zabytków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów a w tym zakresie złoży oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów a w tym zakresie wykaże dysponowanie osobami zdolnym do wykonania zamówienia: dysponowanie poniższymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj: Kierownik budowy - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych, w robotach w branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy dla co najmniej dwóch inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Ponadto wyżej wymieniona osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, mające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2001 r. Nr. 5 poz 42 z późniejszymi zmianami. - Dysponowanie minimum 5 pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów a w tym zakresie wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmzyrardow.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Żyrardowie
ul. Narutowicza 39B, 96-300 Żyrardów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Żyrardowie ul. Narutowicza 39B, 96-300 Żyrardów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Wykonywanie robót w branży ślusarskiej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych oraz terenach placów zabaw
- Wykonanie alternatywnego zasilania w wodę pitną dla budynków szpitala CZMZ Sp. z o.o. w Żyrardowie
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego II
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania: "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja SP nr 2 w Żyrardowie-Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników."
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W MIKOŁAJEWICACH
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SMOLICACH W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI PODDASZA NA GABINETY SPECJALISTYCZNE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU"
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
- Remont toalet szkolnych dla uczniów w PSP w Kuropatniku - etap 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





