Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Warszawa: Wykonanie robót remontowych w budynkach Kampusu Lindleya Warszawskiego Uniwersytetu w podziale na pakiety:
Pakiet 1: Wykonanie remontu w pomieszczeniach Collegium Anatomicum przy ulicy Chałubińskiego 5.
Pakiet 2: Wykonanie remontu w Katedrze i Zakładzie Chemii Medycznej przy ul. Oczki 3
Pakiet 3: Wymiana okien w budynku dydaktycznym przy ul. Nowogrodzkiej 73.
Pakiet 4: Wykonanie remontu Sali wykładowej im. A. Gluzińskiego przy ulicy Nowogrodzkiej 59
Pakiet 5: Wykonanie remontu dachu nad salą wykładową im. prof. Grucy
AEZ/S-212/2010
Numer ogłoszenia: 215458 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wum.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynkach Kampusu Lindleya Warszawskiego Uniwersytetu w podziale na pakiety: Pakiet 1: Wykonanie remontu w pomieszczeniach Collegium Anatomicum przy ulicy Chałubińskiego 5. Pakiet 2: Wykonanie remontu w Katedrze i Zakładzie Chemii Medycznej przy ul. Oczki 3 Pakiet 3: Wymiana okien w budynku dydaktycznym przy ul. Nowogrodzkiej 73. Pakiet 4: Wykonanie remontu Sali wykładowej im. A. Gluzińskiego przy ulicy Nowogrodzkiej 59 Pakiet 5: Wykonanie remontu dachu nad salą wykładową im. prof. Grucy AEZ/S-212/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach Kampusu Lindleya Warszawskiego Uniwersytetu w podziale na pakiety: Pakiet 1: Wykonanie remontu w pomieszczeniach Collegium Anatomicum przy ulicy Chałubińskiego 5. Pakiet 2: Wykonanie remontu w Katedrze i Zakładzie Chemii Medycznej przy ul. Oczki 3 Pakiet 3: Wymiana okien w budynku dydaktycznym przy ul. Nowogrodzkiej 73. Pakiet 4: Wykonanie remontu Sali wykładowej im. A. Gluzińskiego przy ulicy Nowogrodzkiej 59 Pakiet 5: Wykonanie remontu dachu nad salą wykładową im. prof. Grucy 2.Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w kompleksowej wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej, na którą składają się w szczególności: a.Projekty budowlano-wykonawcze; b.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR); c.Przedmiar robót. 3.Zawartość dokumentacji, o której mowa w ust. 2, do pobrania w formie elektronicznej ze strony www. Zamawiającego, w tematycznie powiązanych elementach branżowego wykonania robót, wyszczególniona została w Opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wykazania, iż wykonywał: 1)Pakiet I: przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu wykończeniowych robót budowlanych i sanitarnych o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda. Wykaz ma zawierać informacje dotyczące rodzaju i wartości robót budowlanych, datę i miejsce ich wykonania, odbiorców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.1 do SIWZ . Pakiet II: przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto każda. Wykaz ma zawierać informacje dotyczące rodzaju i wartości robót budowlanych, datę i miejsce ich wykonania, odbiorców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.2 do SIWZ . Pakiet III: przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu wymiany stolarki okiennej o wartości co najmniej40.000,00 zł brutto każda. Wykaz ma zawierać informacje dotyczące rodzaju i wartości robót budowlanych, datę i miejsce ich wykonania, odbiorców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.3 do SIWZ Pakiet IV: przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto każda. Wykaz ma zawierać informacje dotyczące rodzaju i wartości robót budowlanych, datę i miejsce ich wykonania, odbiorców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.4 do SIWZ . Pakiet V: przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda. Wykaz ma zawierać informacje dotyczące rodzaju i wartości robót budowlanych, datę i miejsce ich wykonania, odbiorców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.5 do SIWZ . 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wykazania, iż dysponuje: Pakiet I - osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z ważnymi uprawnieniami do kierowania robotami w branży budowlanej i sanitarnej. Pakiety II, III, IV, V osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z ważnymi uprawnieniami do kierowania robotami w branży budowlanej. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale IV SIWZ wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od upływu ostatniego dnia terminu określonego w rozdziale IV SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wum.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu w pomieszczeniach Collegium Anatomicum przy ulicy Chałubińskiego 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach Kampusu Lindleya Warszawskiego Uniwersytetu w podziale na pakiety: Pakiet 1: Wykonanie remontu w pomieszczeniach Collegium Anatomicum przy ulicy Chałubińskiego 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu w Katedrze i Zakładzie Chemii Medycznej przy ul. Oczki 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach Kampusu Lindleya Warszawskiego Uniwersytetu w podziale na pakiety: Pakiet 2: Wykonanie remontu w Katedrze i Zakładzie Chemii Medycznej przy ul. Oczki 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana okien w budynku dydaktycznym przy ul. Nowogrodzkiej 73..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach Kampusu Lindleya Warszawskiego Uniwersytetu w podziale na pakiety: Pakiet 3: Wymiana okien w budynku dydaktycznym przy ul. Nowogrodzkiej 73..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontu Sali wykładowej im. A. Gluzińskiego przy ulicy Nowogrodzkiej 59.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach Kampusu Lindleya Warszawskiego Uniwersytetu w podziale na pakiety: Pakiet 4: Wykonanie remontu Sali wykładowej im. A. Gluzińskiego przy ulicy Nowogrodzkiej 59.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie remontu dachu nad salą wykładową im. prof. Grucy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach Kampusu Lindleya Warszawskiego Uniwersytetu w podziale na pakiety: Pakiet 5: Wykonanie remontu dachu nad salą wykładową im. prof. Grucy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi informatyczne w zakresie wsparcia technicznego urządzeń komputerowych
- Wykonanie remontu pomieszczenia w budynku Urzędu Skarbowego w Sochaczewie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa stanowisk badawczych - wg 2 pakietów.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania lokali nr 2 i nr 8 z lokali mieszkalnych na lokale użytkowe w budynku przy ul. Mokotowskiej 13 w Warszawie
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Przychodni przy ul. Milenijnej 4 i Przychodni przy ul. Poborzańskiej 6 dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu nagrywającego (filmowego) i fotograficznego dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna
- "Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Przedbórz"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę parkingu przy PKP w Bożej Woli. Realizacja zadania w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.