To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Spytkowice: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice na których zamieszkują mieszkańcy od 01.07.2013 do 31.12.2014
Numer ogłoszenia: 215438 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62455 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice, Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice na których zamieszkują mieszkańcy od 01.07.2013 do 31.12.2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie)wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice , na których zamieszkują mieszkańcy (- ilość zameldowanych mieszkańców4383, pow. gminy 3219ha ) w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), zapisami uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXVprzez398przez12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późn.zm - Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz postanowieniami UCHWAŁA NR XXIIprzez123przez2012 z późn. zm. RADY Gminy Spytkowice z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Spytkowice . 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: a) Zmieszanych nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach usytuowanych przy zamieszkałych budynkach mieszkalnych. b)Segregowanych ( gromadzonych w sposób selektywny ) podanych poniżej rodzajów odpadów: a. Odpadów ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01, b. Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01), c. Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02),d. Metal ( kod 15 01 04, 20 01 40), e. Szkło ( kod 20 01 02, 15 01 07), c) Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych ( tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory i inne) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 33, d) Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 31, 20 01 32 e) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35, 20 01 36, f) Odpadów wielkogabarytowych kodzie 20 03 07 2) W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXVprzez397przez12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 3) Właściciele nieruchomości zamieszkałych od których będą odbierane odpady, mają obowiązek gromadzenia odpadów w następujących typach pojemników (urządzeń do gromadzenia odpadów) : a) papier i tekturę w workach koloru niebieskiego lub oznaczonych pojemnikach, b)metal w workach koloru czerwonego lub oznaczonych pojemnikach, c) tworzywa sztuczne w workach koloru żółtego lub oznaczonych pojemnikach, d)szkła w workach koloru zielonego lub oznaczonych pojemnikach, e) odpady ulegające biodegradacji workach o zabarwieniu fioletowym lub do oznaczonych pojemników, f) odpadów komunalnych niesegregowanych - dla pozostałych frakcji odpadów komunalnych nienadających się do segregacji - w workach koloru czarnego ilub oznaczonych pojemnikach, 4) Zamawiający dopuszcza/przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego polegającego na wyposażeniu nieruchomości w pojemniki ( pojemniki i worki) służące do zbierania odpadów komunalnych. 5) W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122 ). 6) Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacja zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg (część dróg wąska, ze znacznym spadkiem podłużnym, ograniczonymi warunkami manewrowania). 7) Częstotliwość wywozu odpadów, według Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Spytkowice: Częstotliwość odbioru odpadów z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie odbywał się wg podziału na odpady : a)zbierane selektywnie: papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło - odbiór odpadów min. jeden raz na dwa miesiąca; b)odpady zmieszane (nie nadające się do segregacji) - odbiór odpadów min. jeden raz w ciągu miesiąca; c)bioodpady - odbiór odpadów min. jeden raz w ciągu miesiąca; d)odpady wielkogabarytowe, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony - zbiórka odpadów dwa razy w ciągu roku; Odbiór odpadów wielkogabarytowych, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie następował 2 razy w roku na zasadzie akcji ogłoszonej wcześniej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, ze specjalnie do tego wyznaczonych miejsc zbiórki, na które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kontenery o pojemności uzgodnionej z Zamawiającym. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, innych odpadów problematycznych oraz odpadów segregowanych będzie następował także z ogólnodostępnego punktu w momencie zapełnienia pojemników i kontenerów. 8)Ogólnodostępny punkt będzie zlokalizowany na terenie oczyszczalni ścieków w Spytkowicach . Ponadto będą 4 mini punkty selektywnej zbiórki ( przy szkołach i Urzędzie Gminy)odpadów komunalnych (tzw. gniazd dzwonów) na papier, tworzywo sztuczne ,szkło. Odbiór odpadów segregowanych 4 mini punktów będzie następował w momencie zapełnienia pojemników i kontenerów. Cztery mini punkty są wyposażone w pojemniki typu dzwon więc wykonawca musi dysponować odpowiednim samochodem do opróżniania lub w razie braku takiego może w zamian dostarczyć odpowiednie kontenery. 9)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 10) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Spytkowice Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 11)Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). 12) Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu. 13) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym Punkcie Skupu Surowców Wtórnych w Spytkowicach . b) Przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Spytkowice na karcie przekazania odpadów. c) Terminowego zbierania i wywożenia odpadów. d) Przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. e) Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. f) Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów. g)Utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. h)W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. i)Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 14) Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. b)Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych, w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. c)zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. d)Kartę przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, e)Kwartalną informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji do której zostały one przekazane. Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie kwartału którego dotyczy, za wyjątkiem IV kwartału, za który informacja ma być złożona do 15 stycznia 2014r. Przewidywana ilość odpadów zebranych z terenu Gminy w ciągu roku: 500 ton w tym segregowanych -140 ton..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A.S.A. Eko Polska, ul. Lecha 10, Zabrze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297777,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 235839,60
Oferta z najniższą ceną: 235839,60 / Oferta z najwyższą ceną: 235839,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Spytkowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Adaptacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Spytkowicach
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 20 03 07 - ODPADY WIELKOGABARYTOWE Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO INSTALACJI
- Zagospodarowanie odpadów powstających na nieruchomościach stanowiących własność gminy Lubin
- Transport zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Kcynia w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. oraz transport i zagospodarowanie bioodpadów w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2027 r.
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice"
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





