eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup Stacji Dostępowych do policyjnych systemów teleinformatycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Katowice: Zakup Stacji Dostępowych do policyjnych systemów teleinformatycznych
Numer ogłoszenia: 215382 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup Stacji Dostępowych do policyjnych systemów teleinformatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych wraz z wewnętrznym czytnikiem kart mikroprocesorowych + 5 kart EKD w ilości 155 kompletów, drukarki laserowe kolorowe wraz z dodatkowym kompletem tonerów w ilości 25 sztuk. Uwaga: W zestawie komputerowym czytniki kart mikroprocesorowych i karty mikroprocesorowe muszą współpracować z posiadanym przez Policję Centralnym Policyjnym Systemem Autoryzacji funkcjonującym w Policyjnej Sieci Transmisji Danych. Współpracujące czytniki to: Czytnik Kart Procesorowych Delta-Seck firmy PACOMP sp. z o.o., ul. Puławska 34, Piaseczno; Posnet USB Smartcard Leader firmy POSNET POLSKA S.A., ul. Municypalna 33, Warszawa Czytnik firmy Digilab sp. z o.o. Aleje Jerozolimskie 200, Warszawa Współpracująca karta to: CryptoCard MultiSIGN z chipem SLE 66CX320P sformatowana do podpisu niekwalifikowanego. Szczegółowo określono w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku zaoferowania czytników kart mikroprocesorowych i kart mikroprocesorowych innych niż wskazane przez Zamawiającego konieczne będzie dokonanie sprawdzenia w formie testu akceptacyjnego czy oferowane czytniki i karty mikroprocesorowe współpracują z posiadanym przez Policję Centralnym Policyjnym Systemem Autoryzacji funkcjonującym w Policyjnej Sieci Transmisji Danych. Ponieważ Zamawiający nie ma technicznych możliwości sprawdzenia powyższego w swojej siedzibie dlatego sprawdzenie zostanie dokonane w Wydziale Utrzymania Systemów Informatycznych Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji w Warszawie w terminie nie krótszym niż trzy dni od dnia powiadomienia wykonawcy. W celu uniknięcia wątpliwości co do przyczyn ewentualnej niesprawności urządzenia, wykonawca dostarczy we własnym zakresie w wyznaczonym terminie zestaw komputerowy z zamontowanym zgodnie z wymogami Zamawiającego czytnikiem mikroprocesorowym wraz z kartą do siedziby Wydziału Utrzymania Systemów Informatycznych Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji w Warszawie przy ul. Wiśniowej 58. Do czynnościach związanych ze sprawdzeniem wykonawcy przysługiwać będzie prawo wyznaczenia jednej osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy jako obserwatora. Z powyższych czynności zostanie sporządzony protokół według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Brak współpracy oferowanych czytników i kart mikroprocesorowych z posiadanym przez Policję Centralnym Policyjnym Systemem Autoryzacji funkcjonującym w Policyjnej Sieci Transmisji Danych, zostanie uznane jako niezgodność oferowanego asortymentu z przedmiotem zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty. Po dokonanej ocenie, z ofert uznanych za ważne zostanie wyłoniona najkorzystniejsza oferta zgodnie z kryterium wyboru określonym w pkt. XI SIWZ. Parametry techniczne określone w załącznikach stanowią żądane minimum i wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych parametrach technicznych. Natomiast zamawiający wymaga, aby gwarancja na zestawy komputerowe wynosiła minimum 24 miesiące, na drukarki minimum 12 miesięcy gwarancji od dnia dostawy oraz, by oferowany asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I-go. Uwaga: gwarancja na zestaw komputerowy obejmuje zestaw w komplecie, a nie każdego elementu zestawu oddzielnie. Natomiast zgodnie z zapisem w § 1 ust. 4 projektu umowy wykonawca realizujący umowę jest zobowiązany dostarczyć dokumenty gwarancyjne na te elementy zestawu, które posiadają indywidualną gwarancję producenta oraz na pozostałe urządzenia określone w załączniku. Ponadto w okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie będzie odbierany z, oraz po naprawie dostarczany do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 , bez dodatkowych kosztów dojazdu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. a/ Aktualność dokumentów składanych do oferty, a określonych w punkcie IV.A SIWZ - Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 m-ce i 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na odwrocie zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie III. 1 SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1 i/lub 2 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 4.1/ w ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w ppkt 4.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: * kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje. B. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymagań zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp. 1. Oświadczenie, wykonawcy o udzieleniu gwarancji na oferowany asortyment, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 2. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment jest fabrycznie nowy, gatunku I-go złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 3. Oświadczenie wykonawcy, że w okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie będzie odbierany z, oraz po naprawie dostarczany do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 , bez dodatkowych kosztów dojazdu złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. Lompy 19 pokój 735.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. Lompy 19 pokój 735.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych wraz z wewnętrznym czytnikiem kart mikroprocesorowych + 5 kart EKD w ilości 155 kompletów. Minimalne parametry techniczne zostały określone w punkcie I formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ dla czytnika i karty mikroprocesorowej ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup wraz z dostawą drukarek laserowych kolorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wraz z dostawą drukarek laserowych kolorowych wraz z dodatkowym kompletem tonerów w ilości 25 sztuk. Minimalne parametry techniczne: nominalna prędkość druku - mono: 30 str./min. nominalna prędkość druku - kolor: 25 str./min. rozdzielczość w pionie (kolor i mono): 1 200 dpi rozdzielczość w poziomie (kolor i mono): 600 dpi normatywny cykl pracy: 50 000 str./mies. zainstalowana pamięć: 256 MB prędkość procesora: 500 MHz maks. rozmiar nośnika: A4 złącza zewnętrzne: USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps druk dwustronny [dupleks] automatyczny: tak praca w sieci [serwer wydruku]: tak sterowniki, kable zasilające i USB 2.0 do podłączenia drukarki z komputerem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.