Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Opole: WYKONANIE CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH I EKSPLOATACYJNYCH URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE I ROZTOPOWE ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU WRAZ Z UNIESZKODLIWIENIEM ODPADÓW - W PODZIALE NA ZADANIA.
Numer ogłoszenia: 215367 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH I EKSPLOATACYJNYCH URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE I ROZTOPOWE ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU WRAZ Z UNIESZKODLIWIENIEM ODPADÓW - W PODZIALE NA ZADANIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu wraz z usunięciem zgromadzonych zanieczyszczeń oraz ich unieszkodliwieniem w podziale na zadania. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na 3 zadania: zadanie nr 1 - OT Głubczyce, zadanie nr 2 - OT Grodków, zadanie nr 3 - OT Olesno. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: a) dojazd ekipy serwisowej wraz z cysterną asenizacyjną do urządzenia, b) kontrolę drożności przepływu wlot-wylot, c) całkowite opróżnienie separatora oraz osadnika, d) czyszczenie elementów separatora, e) kontrolę stanu technicznego i konserwacja elementów składowych separatora, f) oczyszczenie wnętrza komór urządzeń, g) usunięcie popłuczyn, h) napełnienie separatora czystą wodą do przelania na odpływie, i) transport odpadów do zakładu unieszkodliwiania odpadów, j) nieszkodliwianie odpadów, k) potwierdzenie wykonania prac zapisami w książce eksploatacji separatora a w przypadku jej braku założenie książki eksploatacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1. UPRAWNIENIA: Wykonawca musi wykazać, że posiada ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi obejmującą odpady powstałe w wyniku świadczenia usługi oraz teren zgodny z lokalizacją separatorów (powiat namysłowski, strzelecki, kędzierzyńsko-kozielski, opolski, brzeski, nyski, głubczycki, prudnicki i krapkowicki). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden z wykonawców. 2. POTENCJAŁ TECHNICZNY: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. wozem asenizacyjnym. Wykonawca może dysponować jednym wozem asenizacyjnym przystępując na jedno lub więcej zadań, pod warunkiem prawidłowego wykonania usługi w wymaganym terminie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. UBEZPIECZENIE: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia oddzielnie na każde zadanie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi obejmującą odpady powstałe w wyniku świadczenia usługi oraz teren zgodny z lokalizacją separatorów (powiat namysłowski, strzelecki, kędzierzyńsko-kozielski, opolski, brzeski, nyski, głubczycki, prudnicki i krapkowicki). 5. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia składek. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w podpunkcie 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - OT Głubczyce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu wraz z usunięciem zgromadzonych zanieczyszczeń oraz ich unieszkodliwieniem - na terenie działania OT Głubczyce. Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia: 1. Droga woj. nr 416 w m. Kietlice: a) separator typu UNICON 20/200 o szacunkowej pojemności czynnej 3,0 m3, b) separator typu UNICON 20/200 o szacunkowej pojemności czynnej 3,0 m3. 2. Droga woj. nr 416 w m. Szonów: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3, b) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3. 3. Droga woj. nr 416 w m. Ściborowie: a) separator typu PSW LAMELA 20/200 o szacunkowej pojemności czynnej 2,95 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 5,0 m3. 4. Droga woj. nr 416 w m. Nowa Cerekwia: a) separator typu SEP 70-1-6,0 o szacunkowej pojemności czynnej 15,2 m3. 5. Droga woj. nr 423 w m. Przywory: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 2,0 m3, b) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 2,0 m3, c) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 1,5 m3, d) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 2,0 m3. 6. Droga woj. nr 423 w m. Gogolin: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 10,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 1,5 m3, b) separator typu AWAS SK 200 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 10.0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 1,5 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - OT Grodków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu wraz z usunięciem zgromadzonych zanieczyszczeń oraz ich unieszkodliwieniem na terenie działania OT Grodków. Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia: 1. Droga woj. nr 385 w m. Grodków: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3. 2. Droga woj. nr 401 w m. Kolnica: a) separator typu PSW LAMELA 90/900 S o szacunkowej pojemności czynnej 10,9 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 10,0 m3. 3. Droga woj. nr 401 w m. Wojsław: a) separator typu PSW LAMELA 20/200 o szacunkowej pojemności czynnej 2,95 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 5,0 m3. 4. Droga woj. nr 403 w m. Bierzów: a) separator typu AWAS SK 600 o szacunkowej pojemności czynnej 9,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 3,6 m3, b) separator typu AWAS SK 600 o szacunkowej pojemności czynnej 9,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 3,6 m3, c) separator typu ECO-TECH BP NG 90/900 o szacunkowej pojemności czynnej 7,65 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 7,5 m3, d) separator typu ECO-TECH BP NG 90/900 o szacunkowej pojemności czynnej 7,65 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 7,5 m3. 5. Droga woj. nr 411 w m. Głuchołazy: a) separator typu AWAS SK 400 o szacunkowej pojemności czynnej 11,1 m3. 6. Droga woj. nr 411 w m. Konradów: a) separator typu AWAS H 1900-NG 30 o szacunkowej pojemności czynnej 12,75 m3, b) separator typu AWAS SK 200 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 6,45 m3. 7. Droga woj. nr 411 w m. Podkamień: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 2,70 m3, b) separator typu AWAS SK 200 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 6,45 m3. 8. Droga woj. nr 414 w m. Winów: a) separator typu STEJAX BS-0 40/400 o szacunkowej pojemności czynnej 4,9 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 5,0 m3, b) separator typu STEJAX BS-0 20/200 o szacunkowej pojemności czynnej 2,75 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 5,0 m3. 9. Droga woj. nr 429 w m. Polska Nowa Wieś: a) separator typu UNICON 20/200 o szacunkowej pojemności czynnej 3,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 3,5 m3. 10. Droga woj. nr 457 w m. Pisarzowice: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3, b) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3. 11. Droga woj. nr 457 w m. Kościerzyce: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3. 12. Droga woj. nr 457 w m. Stare Kolnie: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3. 13. Droga woj. nr 457 w m. Popielów: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3, b) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3, c) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3, d) separator typu AWAS SBK NG 6 o szacunkowej pojemności czynnej 4,5 m3, e) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3. 14. Droga woj. nr 458 w m. Mikolin: a) separator typu UNICON 10/100 o szacunkowej pojemności czynnej 2,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 2,0 m3, b) separator typu UNICON 10/100 o szacunkowej pojemności czynnej 2,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 1,0 m3. 15. Droga woj. nr 458 w m. Kantorowice: a) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3, b) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3, c) separator typu AWAS SK 100 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - OT Olesno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu wraz z usunięciem zgromadzonych zanieczyszczeń oraz ich unieszkodliwieniem na terenie działania OT Olesno: Urządzenia objęte przedmiotem zamówienia: 1. Droga woj. nr 396 w m. Przeczów: a) separator typu PSW LAMELA 10/100 o szacunkowej pojemności czynnej 2,0 m3, b) separator typu PSW LAMELA 10/100 o szacunkowej pojemności czynnej 2,0 m3, c) separator typu MALL star NS 20 o szacunkowej pojemności czynnej 1,1 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 2,5 m3. 2. Droga woj. nr 426 Zalesie Śląskie - Sławęcice: a) separator typu PSW LAMELA 40/400 o szacunkowej pojemności czynnej 3,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 5,0 m3. 3. Droga woj. nr 426 Olszowa - Zalesie Śląskie: a) separator typu ECOPUR 10-100 o szacunkowej pojemności czynnej 3,3 m3. 4. Droga woj. nr 454 w m. Zieleniec: a) separator typu AWAS SK 600 o szacunkowej pojemności czynnej 9,0 m3, b) separator typu AWAS SBK NG 30 o szacunkowej pojemności czynnej 10,0 m3. 5. Droga woj. nr 454 w m. Miejsce: a) separator typu UNICON 10/100 o szacunkowej pojemności czynnej 2,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 0,7 m3, b) separator typu UNICON 10/100 o szacunkowej pojemności czynnej 2,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 0,7 m3, c) separator typu UNICON 10/100 o szacunkowej pojemności czynnej 2,0 m3 + osadnik o szacunkowej pojemności 0,7 m3. 6. Droga woj. nr 454 w m. Biestrzykowice: a) separator typu AWAS SK 600 o szacunkowej pojemności czynnej 9,0 m3. 7. Droga woj. nr 454 w m. Świerczów: a) separator typu AWAS H 1900 NG 10 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3, b) separator typu AWAS H 1900 NG 10 o szacunkowej pojemności czynnej 7,0 m3. 8. Droga woj. nr 461 w m. Jełowa: a) separator typu ECO II NG 30/5,0 o szacunkowej pojemności czynnej 13,1 m3, b) separator typu ECO II NG 40/5,0 o szacunkowej pojemności czynnej 13,1 m3. 9. Droga woj. nr 463 w m. Kolonowskie: a) separator typu PSW LAMELA 10/100 o szacunkowej pojemności czynnej 2,0 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- 1.02.2026-31.01.2027: Postępowanie na wykonanie usługi dotyczącej ochrony osób i mienia w obiekcie będącym we władaniu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia dziewięciu przejść i przejazdów na ciągach pieszo - rowerowych wzdłuż ul. Pużaka i al. Witosa w Opolu.
- Roboty instalacyjne w zakresie wod-kan, CO, gaz - mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole.
- Roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole
- Usługa odbioru i profesjonalnego niszczenia dokumentacji.
- Zakup mebli oraz wyposażenia do Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łaziska w 2026 r."
- Odbiór odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Jaśle w 2026 r."
- "Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Sącza.
- Odbiór, transport, zbieranie odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych odpadów opakowaniowych wytwarzanych w SP Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- ZPO.272.1.27.2025 Postępowanie w trybie art. 275 pkt 1 na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz odbierania, wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





