Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Nowy Sącz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SUP w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 215366 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy , ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, fax. 018 4429984.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.pup.nowysacz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SUP w Nowym Sączu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3 zestawy komputerowe, 7 zestawów komputerowych, 3 notebooki, 4 drukarki, 1 urządzenie wielofunkcyjne z 4 kompletami tonerów, router bezprzewodowy, 20 pendrive, zasilacz komputerowy, 10 klawiatur komputerowych, 8 myszy laserowych, 5 listw zasilających, 2 dyski USB, nagrywarka BLU-RAY, 3 switche 24 portowe, 2 switche 8 portowe, 10 kart sieciowych, 6 licencji MOLP MS Office Standard 2007, 30 licencji Microsoft Windows Serwer 2003 CAL, 85 licencji na program antywirusowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.21.10 - 30.23.21.10 Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 32.41.31.00 - Rutery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 30.23.46.00 - 30.23.46.00 30.23.72.80 - 30.23.72.80 30.23.74.60 - 30.23.74.60 30.23.74.10 - 30.23.74.10 30.23.41.00 - 30.23.41.00 30.23.31.53 - 30.23.31.53 30.23.71.35 - 30.23.71.35 48.31.00.00 - 48.31.00.00 48.76.00.00 - 48.76.00.00 Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ i w art. 22 ustawy PZP oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz zapewnić realizacje zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. 3. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy CE. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ dla całości przedmiotu zamówienia w danym zadaniu, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami 2, 3, oraz 4-7 w części w której zamierza realizować zamówienie lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy, stanowiący integralną cześć SIWZ. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane SIWZ. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metoda spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 3. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: 3.1. wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; 3.2. wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 4. Cenę oferty wyliczoną dla całości lub części przedmiotu zamówienia w oparciu o indywidualna kalkulacje wykonawcy, tj. wypełniony załącznik nr 4,5,6,7* do SIWZ (*dla części w jakiej zamierza realizować zamówienie), przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz jej załączników, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 5. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w SIWZ - na wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądeckiego Urzędu Pracy w Nowym Sączu w pkt 5) SIWZ, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 6. Dla sprzętu komputerowego deklarację zgodności z normą CE oraz dokument lub oświadczenie producenta komputerów o nie przekraczaniu poziomu głośności wskazanego w SIWZ 7. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów dostarcza jego kopie, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Każda strona dokumentu złożonego w formie kserokopii musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie dołączenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/ zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz. pok. 108 lub pobrać ze strony internetowej http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/ zakładka zamówienia publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, pokój nr 8 /Biuro Obsługi Klienta/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 zestawów komputerowych, 3 zestawy komputerowe, 4 drukarki laserowe, 3 notebooki, 1 urządzenie wielofunkcyjne z 4 kompletami tonerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: router bezprzewodowy, 20 pendrive, zasilacz komputerowy, 10 klawiatur komputerowych, 8 myszy laserowych, 5 listw zasilających, 2 dyski USB, nagrywarka BLU-RAY, 3 switche 24 portowe, 2 switche 8 portowe, 10 kart sieciowych,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 30.23.46.00-4, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.41.00-9, 30.23.31.53-8, 30.23.71.35-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 licencji MOLP MS Office Standard 2007, 30 licencji Microsoft Windows Serwer 2003 CAL,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 85 licencji na program antywirusowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług wsparcia osób będących w kryzysie - klientów OIK w Nawojowej, terapia rodzinna, małżeńska, par. Postępowanie 3.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.136.2025 Wykonanie robót (...) "Modernizacja łazienek (...) w budynku Ratusza w Nowym Sączu" w ramach zadania "Rewitalizacja centrum miasta poprzez modernizację budynku Ratusza w Nowym Sączu"
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)"
- Usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego zimowego doskonalenie umiejętności w zakresie ratownictwa górskiego dla grupy 25 studentów kierunku Ratownictwo medyczne 26.01.-30.01.26 r.
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2026 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- ZAKUP I WDROŻENIE FIREWALLA DO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE Z SUPORTEM NA PIĘĆ LAT
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie usług katalogowych w Gminie Zaniemyśl
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





