eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Rozbiórka budynku kotłowni należącego do Skarbu Państwa, znajdującego się na terenie byłego zakładu Fabryki Nici ODRA w Nowej Soli przy ul. Wrocławskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Nowa Sól: Rozbiórka budynku kotłowni należącego do Skarbu Państwa, znajdującego się na terenie byłego zakładu Fabryki Nici ODRA w Nowej Soli przy ul. Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 215314 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku kotłowni należącego do Skarbu Państwa, znajdującego się na terenie byłego zakładu Fabryki Nici ODRA w Nowej Soli przy ul. Wrocławskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na roboty budowlane. 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki nie użytkowanego budynku byłej kotłowni na działce nr ewid. 122/91 przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli, który uległ katastrofie budowlanej. Zamawiający dopuszcza wybór metody rozbiórki metodą tradycyjna lub przy użyciu materiałów wyburzeniowych. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1)Wykonanie dokumentacji projektu rozbiórki, BIOZ wraz ze wskazaniem przyjętej metody rozbiórki i kosztorys ofertowy. 2)Zawiadomienie odpowiednich służb wymaganych przy robotach rozbiórkowych z użyciem zaproponowanej metody oraz uzyskanie odpowiednich pozwoleń jeżeli są wymagane 3)Wykonanie prac rozbiórkowych wybraną przez Wykonawcę metodą 4)Recykling powstałego z rozbiórki gruzu i wypełnienie nim powstałych zagłębień 5)Wywóz pozostałych odpadów z rozbiórki na koszt Wykonawcy zamówienia 6)Mechaniczne utwardzenie terenu 7)Sprzątnięcie placu rozbiórki 8)Ustanowienie kierownika robót, odpowiedzialnego za wykonanie robót, z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji odpadów pozyskanych w wyniku rozbiórki w sposób zgodny z przepisami ochrony środowiska. 2.Opis przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem określony jest szczegółowo w załączniku nr 2 do specyfikacji, w skład którego wchodzi: a)załącznik nr 2.1. do SIWZ- przedmiar robót, b)załącznik nr 2.2. do SIWZ- ekspertyza techniczna c)załącznik nr 2.3. do SIWZ - decyzja PINB i plan sytuacyjny kotłowni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a złożoną ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione. 4.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 i Art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie I litera a), c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ), d)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. kserokopie uprawnień osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót; właściwe dla metody tradycyjnej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a przy metodzie wyburzeniowej z użyciem materiałów wybuchowych uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi z użyciem materiałów wyburzeniowych bez ograniczeń oraz kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00zł, f) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ- dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w punkcie I litera a, b oraz c - muszą być złożone przez każdego wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, pok.109 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.