eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z osadzeniem w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Sienkiewicza 11 w Daleszycach II - ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Daleszyce: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z osadzeniem w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Sienkiewicza 11 w Daleszycach II - ETAP
Numer ogłoszenia: 215285 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. płk. M. Sołtysiaka "Barabasza" , ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 307 20 57, fax. 0-41 307 20 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdaleszyce.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z osadzeniem w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Sienkiewicza 11 w Daleszycach II - ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych na okna z PCV z profili pięciokomorowych w kolorze białym. Zakres robót obejmuje: *wymianę 14 szt. okien o wym. 2410x2110; *wymianę 33 szt. okien o wym. 1450x1750; *wymianę 13 szt. okien o wym. 1500x2250; *wymianę 4 szt. okien o wym. 2350x2050; *wymianę 5 szt. okien o wym. 1750x2150 *wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną w kolorze brązowym; *roboty wykończeniowe ościeży okien..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, 2.Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia -nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. 4.Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru załączonego do specyfikacji. 2.Oświadczenie o spełnieniu wymogów z  art.   22   ust. 1   ustawy  Pzp   wg.   wzoru załączonego do specyfikacji. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 5.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7.Informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 8.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimalne powierzchnie wymiany okien drewnianych - 100,00 m2), z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych posadzek drewnianych oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Szczegółowy kosztorys ofertowy - wykonany na podstawie Załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji - przedmiaru robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spdaleszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Daleszycach ul. Sienkiewicza 11 26-021 Daleszyce woj. świętokrzyskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Daleszycach ul. Sienkiewicza 11 26-021 Daleszyce woj. świętokrzyskie Sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.